2009-02-20, 18:45
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaywalker
Dessutom saknar jag MissTaken
Ja, jag saknar kärringen med den vickande röven.
2009-02-20, 19:08
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
LR må vara offentlig, och vi kan tycka vad vi vill om henne.
Innebär det att vi kan sparka och håna alla offentliga personer, precis som vi vill?

Jajjemensan. När en människa symboliserar den totala ytligheten och förmedlar den, i egenskap av att vara en förebild, till ungdomar så förtjänar dom allt skit dom kan få. Att Linda som offentlig person förmedlar användandet av botox som något helt normalt och naturligt är inget annat än förkastligt .
När en 16årig tjej skriver i hennes blogg att hon vill göra Botox och frågar vart man kan vända sig borde ha varit en varningssigal men LR bara fortsätter sända sitt ytliga budskap: Är du inte vacker så duger du inte. Är du inte känd så duger du inte.
Linda står för ett samhälle ingen egentligen vill ha eller mår bra av. Och hennes totala brist på självinsikt gör att hon förtjänar all skit hon kan få.
2009-02-20, 19:17
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ok. Att jag outade att jag har en beteendevetenskaplig examen, innebär inte att jag är någon raketforskare.
Jag är intresserad av människor, helt enkelt.
Poäng på högskolan kan vilken idiot som helst få, även jag.

Nu är jag djärv...
Men hur tror du Hitler fick så många anhängare?
Vissa härinne är "häftigare/coolare" och ska ha respekt pga. att de har många inlägg.
Tja du, tänk själv. Varför följer folk ledaren?

Jag vet inte vad som är safe att skriva utan att bli bannad..
Men om vi säger så här:
MW och hennes gelikar, verkar mer intresserade över att överträffa sig själva i kvicka/vassa inlägg, och frångår ämnet ganska markant.

Många av dessa inlägg tycker jag själv är ganska kul. Men när man ser att det blir "något av en grej" att håna bäst/värst/elakast, då har det liksom tappat sitt "värde".
Det är inte kul längre, bara elakt.

LR må vara offentlig, och vi kan tycka vad vi vill om henne.
Innebär det att vi kan sparka och håna alla offentliga personer, precis som vi vill?

Jag tycker att professorn ska ta och lugna ner sig lite, du härjar i fel tråd.
I den här tråden diskuterar vi aktuella ämnen som har att göra med Linda Trosing, att det råkar bli mer ris än ros har Patsy sig själv att skylla.

Det är bevisat flera gånger om att Patsy är en usel mamma som inte tar hand som sina barn, missbrukar kokain, och har ohämmad sex på stadens nattklubbstoaletter, att hon nu ska bedriva hor på bästa sändningstid kan ju inte bli annat än katastrof, stackars hennes barn. Du gör bort dig när du ifrågasätter MW.

Tillbaks till topic: Rykten säger att en iranier är med i Linda Trosings nya program, stämmer detta tro? Har för mig att killen är göteborgare, någon som kan bekräfta detta tro?
2009-02-20, 19:19
Medlem
Har hållt mig borta om trådarna om Linda, för jag tycker så illa om henne.

Men såg idag på nån bilaga till kvällspressen bilder på de killar som ska dejta henne. HERREGUD! Skulle inte vilja ta i dom med tång. Fy fan!
Men hon förtjänar väl inget bättre och tänder säkert på sådana typer...
2009-02-20, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
åhh jag tänkte eftersom du beundrade rosing så mycket så tänkte jag om jag skriver som hon gör HAHAHAHAHA så kanske du tog mitt inlägg på rätt sätt .. HAHAHAHA..

Beundrar Rosing?
Icke sa nicke.

Jag förundras över mänsklighetens svagheter, thats it!

HAHAHA (vad fan è det för nå`t? Tecken på frustration, eller?)
2009-02-20, 20:23
Medlem
William Hainess avatar
http://www.fadde.se/#home

Hänger soulmeeten med Fadde nu?
2009-02-20, 20:23
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:

HAHAHA (vad fan è det för nå`t? Tecken på frustration, eller?)
Det är ett Linda Rosing citat, 50% av alla meningar i bloggen avslutas med gapskrattet HAHAHA.
2009-02-20, 20:28
Medlem
"Att tänka fritt är stort men att tänka rätt är större."

Citat:

Nu HAR jag redan min examen.
Så jag har fått de poäng som krävdes.

Nej. Jag jämför inte MW med Hitler.
Men någon frågade varför det finns så många anhängare till detta fenomen, jag tog till (i överkant) med Hitler.

(Ett fel jag gör ofta här på FB, jag tror att ni kan tänka själva)

HAHAHA? Crazy women/man.....

Grattis! Du lyckades med akademiska studier, vilken tur!
Själv har jag aldrig lockats av att studera på universitet, kanske mycket pga att jag verkligen uppskattar att tänka själv...

Btw, funderar lite angående ditt påstående om Soolen:
"Crazy women/man", kan det alltså vara flera kvinnor - men bara en man - bakom den signaturen?
2009-02-20, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ringdans
Har hållt mig borta om trådarna om Linda, för jag tycker så illa om henne.

Men såg idag på nån bilaga till kvällspressen bilder på de killar som ska dejta henne. HERREGUD! Skulle inte vilja ta i dom med tång. Fy fan!
Men hon förtjänar väl inget bättre och tänder säkert på sådana typer...

Vad var det för typer? Fadde/Dano-killar med noppade ögonbryn eller tjocka ölmagade slödder från Sölvesborg?
2009-02-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAhrne
Vad var det för typer? Fadde/Dano-killar med noppade ögonbryn eller tjocka ölmagade slödder från Sölvesborg?
Nja, snarare det förstnämnda.. Men du får väl se på bilden själv. Går knappt att beskriva....
2009-02-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
http://www.fadde.se/#home

Hänger soulmeeten med Fadde nu?

Helt sanslöst!
Urtöntigt av dem att posera så där, oavsett om de verkligen har något på gång, eller ej.
2009-02-20, 20:39
Bannlyst
Kul att Fadde är privatdetektiv. Han kan ju dessvärre inte ha så lätt att smälta in i folkmassan när han spanar då han har ett kantigt huvud karaktäristiskt som få. Är han inte dessutom rätt stor och byggd?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in