Citat:
Linda Rosing, 2009-03-10 21:39
Är riktigt nöjd med mitt program, känns som att det verkligen visar en del utav mig och vem jag är! Tyckte det var lite synd att Nicklas åkte ut, han är trots allt både snygg och trevlig... Ni får inte se allt som försígår under inspelningen i programmet som sänds här på Kanal 5... Vi umgås ju hela produktions teamet och alla deltagarna i flera dagars tid... Känner dock att jag inte kan träffa någon som är främmand för gay världen och som har gay-fobi... Jag både umgås och lever i den världen! Så ingen karl kan säga till mig att det är konstigt, annars skulle jag svika mig själv och mina vänner! That's not me!!! Det krävs lite öppenhet och förståelse för både dittan-och-dattan! Så enkelt är det!
Jasså, du är nöjd Linda!
"-Du kan inte prata, du kan inte skriva. Om jag pratat med en brödbit skulle jag fått bättre svar än av dig."
Hur kan människan vara nöjd? Och karln som yttrat ovanstående får t.o.m. vara kvar!!!
Killen som skickas hem är den enda som visar sunda känslor vid ett gayklubbsbesök. Det är väl ändå en karl Linda söker? Annars har hon ju redan Bobby som lekkamrat.