2009-03-10, 20:11
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roshambo
Okej, nu har jag försökt titta på programmet. 3 minuter klarade jag...

Jag klarade mig fram till Bobby kommenterade att han var rädd att se Lindas reaktion - och insikten att man inte längre kan se en reaktion på hennes ansikte. Nu har jag Kattis & Company på i bakgrunden med vackra Carolina Gynning.
2009-03-10, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roshambo
Okej, nu har jag försökt titta på programmet. 3 minuter klarade jag...

Och då har jag ändå ett förflutet som skoningslös elitsoldat.

2 minuter klarade jag precis nu! Henne kan jag stå ut med kanske kanske,
men definitivt inte dom där två bögarna.
2009-03-10, 20:55
Medlem
Snövits avatar
Jag har nu sett andra avsnittet i Den rätte för Rosing och det som slår mig är att det är en tävling. Alltså det finns ingen ambition att lära känna personerna och ingen ambition att hitta deras personlighet. Det enda det går ut på är att det är en tävling och att killarna ska smöra så mycket som möjligt för Linda.

Lindas rätte är alltså någon som bara finns där för henne och smörar och tävlar om hennes uppmärksamhet. Personligheten och hur denna är, tänker och fungerar är helt ointressant.

Det visar också vilka de skickar vidare. Killen Linda tycker är obehaglig för han blir för full enligt henne gick vidare. Jofre som hon också tycker är obehaglig går vidare. Killen som sskiter i allt går vidare och den tysta lite snälla killen går vidare för han har lite svårt för bögar.
Senast redigerad av Snövit 2009-03-10 kl. 20:58.
2009-03-10, 21:11
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag har nu sett andra avsnittet i Den rätte för Rosing och det som slår mig är att det är en tävling. Alltså det finns ingen ambition att lära känna personerna och ingen ambition att hitta deras personlighet. Det enda det går ut på är att det är en tävling och att killarna ska smöra så mycket som möjligt för Linda.

Lindas rätte är alltså någon som bara finns där för henne och smörar och tävlar om hennes uppmärksamhet. Personligheten och hur denna är, tänker och fungerar är helt ointressant.

Det visar också vilka de skickar vidare. Killen Linda tycker är obehaglig för han blir för full enligt henne gick vidare. Jofre som hon också tycker är obehaglig går vidare. Killen som sskiter i allt går vidare och den tysta lite snälla killen går vidare för han har lite svårt för bögar.

Glöm inte han som hade piller som Linda hittade i första avsnittet. Hon sa flera gånger att hon inte ville ha en sån man i sitt liv, eftersom hon har lämnat det bakom sig. Hon sa även att hon blev sååå ledsen när hennes far nämnde att han ville att Linda skulle ha en drogfri kille. Trots allt det så tog hon med honom iallafall, fast hon då "visste" att han hade ecstasy på sig.
2009-03-10, 21:32
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit

Rådgivarna kallades länge för "jury" också. Märkligt upplägg!
2009-03-10, 22:17
Medlem
Callass avatar
Kvällens program...
Linda Rosing, 2009-03-10 19:00

Jag har precis vattnat mina blommor, lagt mattan i tvätten sedan bara legat och mysigt i min säng med bra musik på! Ser dock fram emot att se mitt program från Prag, det var roligt där! Så otroligt fin stad! Skulle kunna tänka mig att åka dit på en lång-helg igen! Titta på programmet så får ni se mer! pussss
2009-03-10, 22:31
Medlem
jojjemas avatar
Snöänglar finns kanske...
Linda Rosing, 2009-03-10 21:39
Är riktigt nöjd med mitt program, känns som att det verkligen visar en del utav mig och vem jag är! Tyckte det var lite synd att Nicklas åkte ut, han är trots allt både snygg och trevlig... Ni får inte se allt som försígår under inspelningen i programmet som sänds här på Kanal 5... Vi umgås ju hela produktions teamet och alla deltagarna i flera dagars tid... Känner dock att jag inte kan träffa någon som är främmand för gay världen och som har gay-fobi... Jag både umgås och lever i den världen! Så ingen karl kan säga till mig att det är konstigt, annars skulle jag svika mig själv och mina vänner! That's not me!!! Det krävs lite öppenhet och förståelse för både dittan-och-dattan! Så enkelt är det!

Ville bara vara för mig själv ikväll, och Fredrik kom hit ?????????så vi har farit runti våra ragg-sockor sydda av våra mormödrar... Kunde inte motstå att göra en lie snöängel och några
2009-03-10, 22:38
Medlem
Callass avatar
Citat:

Är riktigt nöjd med mitt program, känns som att det verkligen visar en del utav mig och vem jag är! Tyckte det var lite synd att Nicklas åkte ut, han är trots allt både snygg och trevlig... Ni får inte se allt som försígår under inspelningen i programmet som sänds här på Kanal 5... Vi umgås ju hela produktions teamet och alla deltagarna i flera dagars tid... Känner dock att jag inte kan träffa någon som är främmand för gay världen och som har gay-fobi... Jag både umgås och lever i den världen! Så ingen karl kan säga till mig att det är konstigt, annars skulle jag svika mig själv och mina vänner! That's not me!!! Det krävs lite öppenhet och förståelse för både dittan-och-dattan! Så enkelt är det!

Ville bara vara för mig själv ikväll, och Fredrik kom hit så vi har farit runti våra ragg-sockor sydda av våra mormödrar... Kunde inte motstå att göra en lie snöängel och några snöänglar!
"Kunde inte motstå att göra en lie snöängel och några snöänglar!"
Lie-mannen har jag hört om, men...
Förstår ingenting av detta. Vara för sig själv men med en kompis, i snön med raggsockor...
2009-03-10, 22:42
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
"Kunde inte motstå att göra en lie snöängel och några snöänglar!"
Lie-mannen har jag hört om, men...
Förstår ingenting av detta. Vara för sig själv men med en kompis, i snön med raggsockor...
Kranen har varit på besök hos Slabbeduskan
2009-03-10, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Är riktigt nöjd med mitt program, känns som att det verkligen visar en del utav mig och vem jag är! Tyckte det var lite synd att Nicklas åkte ut, han är trots allt både snygg och trevlig... Ni får inte se allt som försígår under inspelningen i programmet som sänds här på Kanal 5... Vi umgås ju hela produktions teamet och alla deltagarna i flera dagars tid... Känner dock att jag inte kan träffa någon som är främmand för gay världen och som har gay-fobi... Jag både umgås och lever i den världen! Så ingen karl kan säga till mig att det är konstigt, annars skulle jag svika mig själv och mina vänner! That's not me!!! Det krävs lite öppenhet och förståelse för både dittan-och-dattan! Så enkelt

Ville bara vara för mig själv ikväll, och Fredrik kom hit ?????????så vi har farit runti våra ragg-sockor sydda av våra mormödrar... Kunde inte motstå att göra en lie snöängel och några

Sydda raggsockor
2009-03-10, 23:27
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadur49
Sydda raggsockor

Tänkte också på det:
"Fredrik kom hit så vi har farit runti våra ragg-sockor sydda av våra mormödrar."
Otroligt! De flesta sockor är ju stickade. Men både Lindas mormor och Fredriks mormor syr alltså raggsockor.
What are the odds!?! Mormödrarna är nog soulmeets...
2009-03-11, 00:11
Medlem
Citat:
Jasså, du är nöjd Linda!
"-Du kan inte prata, du kan inte skriva. Om jag pratat med en brödbit skulle jag fått bättre svar än av dig."

Hur kan människan vara nöjd? Och karln som yttrat ovanstående får t.o.m. vara kvar!!!

Killen som skickas hem är den enda som visar sunda känslor vid ett gayklubbsbesök. Det är väl ändå en karl Linda söker? Annars har hon ju redan Bobby som lekkamrat.
Senast redigerad av Jonatahn 2009-03-11 kl. 00:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in