2007-11-17, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hon sade i BB-huset: "det enda jag är bra på är att knulla"

Behöver ju inte betyda att det är sant.
2007-11-17, 14:03
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonely star
Behöver ju inte betyda att det är sant.

Det är hög rek på att läsa HELA inlägget!

Fortsättningen löd bla: "vi alla vet hur seriös hon är i sina projekt och sitt kunnande i stundens projekt (...)"

Vad var det du inte förstod...?
.
2007-11-17, 14:32
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Hon sade i BB-huset: "det enda jag är bra på är att knulla"... så hon kan ju ha sin karriär där men med tanke på att det handlar om Farmor och vi alla vet hur seriös hon är i sina projekt och sitt kunnande i stundens projekt så finns ju risken att det inte ens hunnit gå för den manlige porrfilmskollegan innan hon dragit vidare mot nya projekt. Att det inte hann gå med en sån "vacker" kvinna i sänghalmen beror enligt Farmor nog på prestationsångest, jantelagen eller att han inte var seriös nog.
.

Haha, har hon sagt så? HAHA!
Men iofs så har hon väl sagt att hon var bra på att vika ut sig och att sjunga också. Och det gick ju åt helvete med båda grejerna i alla fall.
2007-11-17, 15:27
Bannlyst
Citat:
Det är hög rek på att läsa HELA inlägget!

Fortsättningen löd bla: "vi alla vet hur seriös hon är i sina projekt och sitt kunnande i stundens projekt (...)"

Vad var det du inte förstod...?
.

Inget. Jag höll ju med dej.

Vad var det du inte förstod?
2007-11-17, 16:36
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Haha, har hon sagt så? HAHA!
Men iofs så har hon väl sagt att hon var bra på att vika ut sig och att sjunga också. Och det gick ju åt helvete med båda grejerna i alla fall.
Men nu om man skall vara seriös, så är det för att vara första att knulla i svensk TV som hon är känd! Back to basic, eller vad heter det??

// Dempa
2007-11-17, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Men nu om man skall vara seriös, så är det för att vara första att knulla i svensk TV som hon är känd! Back to basic, eller vad heter det??

// Dempa

Har fått höra, dock obekräftat att hon ska vara med i något i tv i vår.
2007-11-17, 17:04
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Har läst, dock obekräftat att hon skall vara........ pokerproffs, partiledarare, författare, sångare, Playboymodell, porrskådis samt stolt mamma! Dessa rykten har hon dock motbevisat själv inom 30 minuter.
Men får väl se ditt kan väl vara seriöst, intervjuad när Fadderullan kliver in är väl också i TV!

Har hört att hon skall vara med i "Post och Inrikes Tidningar" angående personlig konkurs. Det är bara ett rykte dock!

// Dempa
2007-11-17, 23:02
Bannlyst
Citat:

Det har gått långt när man inte kan lite på sin bästa kompis, eller hur? Men jag förstår dig, Linda är jo känd för att ljuga mycket
2007-11-17, 23:33
Bannlyst
Kanske blandar jag ihop det, men jag hörde något om att hon ska vara med som gästkock i något matlagningsprogram. Men det blir väl intressant om det nu är så. Hon kanske har en framtid som tv-kock.
2007-11-17, 23:54
Medlem
Citat:
Kanske blandar jag ihop det, men jag hörde något om att hon ska vara med som gästkock i något matlagningsprogram. Men det blir väl intressant om det nu är så. Hon kanske har en framtid som tv-kock.

Hon har kanske missuppfattat programet. Att koka ihop saker betyder inte nödvändigtvis matlagning.
2007-11-18, 08:06
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Hon har kanske missuppfattat programet. Att koka ihop saker betyder inte nödvändigtvis matlagning.
Jag misstänker att det kan bli en ordentlig soppa!
Hon kanske hörde fel i telefon? Vill du vara med i en till dokusåpa?
Fick hon till vara med i en dokumentär om soppor!
Alternativt om sopor!

// Dempa

Naturligtvis är hela inlägget seriöst
2007-11-18, 11:22
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonely star
Inget. Jag höll ju med dej.

Vad var det du inte förstod?

Du citerar enbart följande mening, resten tar du bort:

"Hon sade i BB-huset: "det enda jag är bra på är att knulla"

Du svarar:

"Behöver ju inte betyda att det är sant".

Det är alltså medhåll i din värld? Okej...du får nog jobba lite på formulerandet tror jag.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in