2008-02-27, 15:34
  #1525
Medlem
Bondlurks avatar
Är det någon som vet vem M*ts Olin är som enligt Ratsit flyttat in hos Fadde sedan Linda flyttat därifrån?
2008-02-27, 16:05
  #1526
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bondlurk
Är det någon som vet vem M*ts Olin är som enligt Ratsit flyttat in hos Fadde sedan Linda flyttat därifrån?
Inte Kristinas man väl?
Citat:
Ursprungligen postat av Fakta - Mats Olin

• Ålder: 42 år.

• Yrke: egen företagare i kommunikationsbranschen.

• Bor: villa i Enskede.

• Familj: hustru Kristina Axén Olin, gruppledare för moderaterna i Stockholms stadshus, barnen Cecilia snart 12, Magnus 9 och Maria 5.

• Tar sig till jobbet: bil, tunnelbana eller cykel.

• Äter helst: fisk.

• Dricker: öl.

• Kopplar av med: titta på fotboll och att läsa, gärna historiska böcker.



/DN
2008-02-27, 16:17
  #1527
Medlem
Bondlurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Inte Kristinas man väl?

Ser inte bättre ut. Kristinas man skall vara född 1964, och på Ratsit finns bara en Mats Olin född -64 med Mats som tilltalsnamn. Hemma hos Kristina bor det ingen Mats längre.
2008-02-27, 16:42
  #1528
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bondlurk
Ser inte bättre ut. Kristinas man skall vara född 1964, och på Ratsit finns bara en Mats Olin född -64 med Mats som tilltalsnamn. Hemma hos Kristina bor det ingen Mats längre.
Hahahaha! Det här är ju kungligt! Om det är sant...

Nu måste vi bara få fram åldern på LINDAS Mats så är det klappat o klart.
2008-02-27, 16:51
  #1529
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Hahahaha! Det här är ju kungligt! Om det är sant...

Nu måste vi bara få fram åldern på LINDAS Mats så är det klappat o klart.
Inte undra på att Kristina tog till flaskan...
2008-02-27, 19:14
  #1530
Medlem
mollydotts avatar
Men ni måste skämta!? Hon ÄR ju nyseparerad enligt en intervju i DN.
Detta är ju kvällstidningsmaterial av kvalitét
2008-02-27, 19:53
  #1531
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Men ni måste skämta!? Hon ÄR ju nyseparerad enligt en intervju i DN.
Detta är ju kvällstidningsmaterial av kvalitét

Oj här ska grävas. Blondinbella säger i en intervju:

Citat:
Nämn två kända namn i ditt nätverk: Nicklas Wykman, ordförande för Muf, Linda Rosing, som granne.

Hon bor ju på Östermalm så då borde fröken Rosing bor där med nu. Artikeln var publicerad: 2008-01-13

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=732421

Annars hittar jag inte något på DN.
2008-02-28, 01:11
  #1532
Medlem
sturesons avatar
Patetiska snorvalpar

Det räcker med att titta lite.. snabbt här för att inse den otroligt låga snorrvalpsnivån som råder här.

Hur orkar alla dessa personer vräka ur sig denna formliga mobbningsmassa.

Är det roligt?

Knappast. Det måste saknas en massa självförtrende OCH empati bland er.

Hur kan man hålla på en mass och bara vräka ur sig oförskämdheter på en människa? Obegripligt!

Finns det ingen som kan stoppa den här tråden? HM?
2008-02-28, 01:25
  #1533
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stureson
Det räcker med att titta lite.. snabbt här för att inse den otroligt låga snorrvalpsnivån som råder här.

Hur orkar alla dessa personer vräka ur sig denna formliga mobbningsmassa.

Är det roligt?

Knappast. Det måste saknas en massa självförtrende OCH empati bland er.

Hur kan man hålla på en mass och bara vräka ur sig oförskämdheter på en människa? Obegripligt!

Finns det ingen som kan stoppa den här tråden? HM?
När nu det stora scoopet är timmar från att brisera efter 117 sidors dösnack vore det väl synd att låsa tråden.
2008-02-28, 02:19
  #1534
Medlem
sturesons avatar
Månsan

En av de stora! Uttalar sig att nu när mobboffret ligger ned och inte längre kan göra motstånd. SÅ VORE DET SYND ATT SLUTA SPARKA.. på den livlösa kroppen. Efter 117 sidor + (plus) 725 i den gamla tråden.

Att det mobbats hejvilt utan nåd i 117+725 sidor betyder det att man ska fortsätta? Med alla drygheter och oförskämdheter?

Scoop? Löjligt!
Jag har inte sett skiten tidigare, försökte hitta lite trevligt skvaller om en snygg tjej. Men hittade ett ormbo av dynga.
Skrivet av en stor hop löjliga patetiska skitstövlar.
2008-02-28, 02:26
  #1535
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stureson
En av de stora! Uttalar sig att nu när mobboffret ligger ned och inte längre kan göra motstånd. SÅ VORE DET SYND ATT SLUTA SPARKA.. på den livlösa kroppen. Efter 117 sidor + (plus) 725 i den gamla tråden.

Att det mobbats hejvilt utan nåd i 117+725 sidor betyder det att man ska fortsätta? Med alla drygheter och oförskämdheter?

Scoop? Löjligt!
Jag har inte sett skiten tidigare, försökte hitta lite trevligt skvaller om en snygg tjej. Men hittade ett ormbo av dynga.
Skrivet av en stor hop löjliga patetiska skitstövlar.

det är ju lättast att sparka när den andra inte gör motstånd det vet ju alla.

patetisk skitstövlar? vet inte riktigt om jag ska ta det som en förolämpning eller som smicker.

Erkänn nu stureson, du är lindas unge? eller hur? är det därför du reagerar så hårt? det svider lite att morsan blir uthängd med sitt privatliv
__________________
Senast redigerad av NicJay 2008-02-28 kl. 02:29.
2008-02-28, 02:29
  #1536
Medlem
Genious Brothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stureson
En av de stora! Uttalar sig att nu när mobboffret ligger ned och inte längre kan göra motstånd. SÅ VORE DET SYND ATT SLUTA SPARKA.. på den livlösa kroppen. Efter 117 sidor + (plus) 725 i den gamla tråden.

Att det mobbats hejvilt utan nåd i 117+725 sidor betyder det att man ska fortsätta? Med alla drygheter och oförskämdheter?

Scoop? Löjligt!
Jag har inte sett skiten tidigare, försökte hitta lite trevligt skvaller om en snygg tjej. Men hittade ett ormbo av dynga.
Skrivet av en stor hop löjliga patetiska skitstövlar.

Linda is thath you?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in