2007-11-18, 11:25
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Haha, har hon sagt så? HAHA!
Men iofs så har hon väl sagt att hon var bra på att vika ut sig och att sjunga också. Och det gick ju åt helvete med båda grejerna i alla fall.

Jajemän, jag lovar och svär att hon sagt det. Jag höll på att trilla ur soffan när jag hörde det. Jag tyckte det var tragiskt och jag trodde inte Farmor kunde bli mer tragisk än så men det vet vi alla vid det här laget att hon kunde...
.
2007-11-19, 18:49
Bannlyst
Slut med Fadde?

Är det slut med Fadde nu? Läste en artikel om att hans papparoll. När jag läste rutan om hur han bor osv: Lgh i Älvsjö och barnen men ingen Linda Rosing nämndes i den rutan. Har hon lämnat honom nu när rättegångsdatumet är satt?

http://www.alltombarn.se/aktuellt/fadde-1.3263

FAHID ”FADDE” DARWICH

Ålder: 41.
Familj: Barnen Alexander, 16, Vanessa, 12, och Vendela, 5,5.
Gör: Arbetar med säkerhet och håller föredrag, släpper snart en bok om korruptionen och livet kring Stureplan.
Bor: Lägenhet i Älvsjö.

Varför är inte Linda Rosing nämnd?
2007-11-19, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Du citerar enbart följande mening, resten tar du bort:

"Hon sade i BB-huset: "det enda jag är bra på är att knulla"

Du svarar:

"Behöver ju inte betyda att det är sant".

Det är alltså medhåll i din värld? Okej...du får nog jobba lite på formulerandet tror jag.
.

Slappna av lite.
2007-11-19, 19:36
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Är det slut med Fadde nu? Läste en artikel om att hans papparoll. När jag läste rutan om hur han bor osv: Lgh i Älvsjö och barnen men ingen Linda Rosing nämndes i den rutan. Har hon lämnat honom nu när rättegångsdatumet är satt?

http://www.alltombarn.se/aktuellt/fadde-1.3263

FAHID ”FADDE” DARWICH

Ålder: 41.
Familj: Barnen Alexander, 16, Vanessa, 12, och Vendela, 5,5.
Gör: Arbetar med säkerhet och håller föredrag, släpper snart en bok om korruptionen och livet kring Stureplan.
Bor: Lägenhet i Älvsjö.

Varför är inte Linda Rosing nämnd?
Vem faan med sina sinnen i behåll skulle nämna Farmor Anka?? Men vänta han ska ju upp i rättegång! Han borde vinna på det "Seriös sinnesförvirring"!
Bevisar bara att dom förtjänar varandra, IQ som en vandrande pinne tillsammans.

Helt seriöst skrivet hela inlägget!

// Dempa
2007-11-19, 20:55
Bannlyst
Blir lite orolig. Linda ensam i stora världen utan Fadde. Kan bara sluta i katasrof. Han höll ju efter henne så hon inte gjorde så stora misstag. Ensam kan det bli hur som helst. Fasar
2007-11-19, 21:12
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Blir lite orolig. Linda ensam i stora världen utan Fadde. Kan bara sluta i katastrof. Han höll ju efter henne så hon inte gjordestora misstag. Ensam kan det bli hur som helst. Fasar

Är du verklig eller är du en bot till Farmor?? Det är dom här sakerna hon bevisar igen, och igen och igen! Hela tiden! H*n är som en jävlar jojjo! Men det får jag tillstå, en seriös jojjo då!
Hon har har inte försökt bli nämndeman i Stockholms Tingsrätt än som vissa puckon som det fanns trådar om tidigare. Det får jag säga till hennes försvar, hon har vissa hämningar ännu!

// Dempa
2007-11-19, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
:
Hon har har inte försökt bli nämndeman i Stockholms Tingsrätt än som vissa puckon som det fanns trådar om tidigare. Det får jag säga till hennes försvar, hon har vissa hämningar ännu!

// Dempa
d

Och du vet att hon inte har försökt?
2007-11-19, 22:12
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
d

Och du vet att hon inte har försökt?
Nu är det här bara skvaller, så ja jag är helt övertygad om att hon inte försökt! Det finns vissa i hennes bekantskapsgrupp som inte kan se skillnaden mellan grupptalan och gruppsex har jag hört! En nämnde"kvinna?" som behöver FB för juridiska spörsmål ger jag inte mycket för!

// Dempa
2007-11-20, 08:35
Bannlyst
Börjar också bli orolig, hon har inte synts till på ett tag... säg inte att hon blivit seriös...
2007-11-20, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kex
Börjar också bli orolig, hon har inte synts till på ett tag... säg inte att hon blivit seriös...

Hon är nog i USA hos sin kusin den kända militärens dotter. Snart ser vi Linda i Irak i full militärmundering.
2007-11-20, 08:56
Medlem
Tolvans avatar
Jag skulle tro att tidningara helt enkelt tröttnat på henne. Hon ringer dem nog fortfarande varje morgon för att berätta att hon hittade upp ur sängen men ingen bryr sig. Tidningarna insåg väll att deras läsarsiffror inte gick ned om de slutade skriva om henne.
2007-11-20, 16:01
Medlem
asdfasdfs avatar
http://www.sourze.se/Novembervardag_10618047.asp

hon ser verkligen mystisk ut...
tänk att hon betalat en massa pengar för att få ansiktet att se ut sådär....

Och om historien skulle vara sann på något sätt så ska jag aldrig sätta min fot på SATS. Då är de ju helt knäppa där, de kan väl för fan inte klippa upp skåp hur som helst för att en idiot glömt vilket skåp hon hade, är väl bara att fortsätta med nyckeln och leta... att klippa upp främmande människors skåp är integritetskränkande och känns som att det skulle kunna vara olagligt om inte misstanke om brott föreligger...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in