Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Stackars Linda, bara de inte har KULTUR i Argentina...
Finns det förresten något program i Kanal 5 som LR inte ska vara med i?
Hehe ok jag fattar er grej ,

kul men fortfarande taskigt. Å andra sidan rusar hon ju till pressen själv hela tiden och gör allt för att få uppmärksamhet.
Vilka kanal5 program ska hon va med i? Det är nästan så jag kan tänka mej att kolla på ett avsnitt av den där grejen där hon ska söka en kille !
The bachelorette de lux! Kan faktiskt ha ett visst kitscht underhållningsvärde.