2008-11-23, 09:55
  #6925
Medlem
rogerks avatar
ur expressen

Citat:
Ska göra sig fulare

Linda Rosing planerar nu att göra sig så ful som möjligt för att inte bli extra utsatt för rånförsök eller andra överfall.
Hur packar man resväskan inför ett sånt här äventyr?
- De fulaste kläder jag har, inget smink, och inga fina klänningar. Jag får vara så neutral det går helt enkelt, säger hon.
Är det inte enklare att passa sig för vissa ställen?? Låta bli att springa på suspekta nattklubbar och inte ta emot drinkar av okända...

Om det nu är så j-a skräck med denna resa så stanna hemma då!
2008-11-23, 13:07
  #6926
Medlem
Alex Schulman kommenterar Argentinaresan i sin blogg:

http://www.1000apor.se/blog/moerdare-valdtaektsmaen
2008-11-23, 13:55
  #6927
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Visst vill väl du å ha en massa fjortisar i huset som gud glömde? Fega djävul


Nej du får inte komma hit fjortis.
2008-11-23, 15:25
  #6928
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Herregud! Metro skriver om Linda:

http://www.metro.se/se/article/2008/11/20/20/1238-45/index.xml

Utdrag ur artikeln:
Dokusåpakändis, glamourmodell, sångerska, politiker, städerska, flygvärdinna ... Nu kallar sig Linda Rosing superbloggerska, och har aldrig mått så bra.

– Dålig mamma, vadå? Jag står för allt jag gör. Många ska vara den perfekta mamman, de får inte dricka, de ska sitta hemma medan männen är ute, man får inte ha karriär, man får inte vara smal, snygg. Jag vill visa att man kan vara tvärtemot och ändå vara en bra mamma.


Linda, Linda...
Det finns snygga och smala mammor som är jättebra mammor.
Likaså mammor som ibland går ut med sina vänner på lokal, de är också jättebra mammor.

Sen finns det slampor som du, som fullkomligt skiter i sina ungar för att gå på krogen, som urskillningslöst lägger sig under i stort sett varenda karl de träffar, som tycker det är viktigare att läpparna är fulla med botox än att ungarna mår bra. Det är dåliga mammor.

Just det! Snygga och smala får väl mammor inte vara! Undrar var hon får sin verklighetsuppfattning ifrån? Sitt eget universum där hon flyter runt helt själv medans världen roterar runt henne och bara väntar på dessa visdomsord? Att hon tillåts uttala sig offentligt är en gåta....
2008-11-23, 15:27
  #6929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl
Alex Schulman kommenterar Argentinaresan i sin blogg:

http://www.1000apor.se/blog/moerdare-valdtaektsmaen


Hehe, right on, Alex!

Förövrigt: http://en.wikipedia.org/wiki/Buenos_Aires

Ser inte så jävla farligt ut, tycker jag.
__________________
Senast redigerad av Matheyus 2008-11-23 kl. 15:40.
2008-11-23, 15:27
  #6930
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl
Alex Schulman kommenterar Argentinaresan i sin blogg:

http://www.1000apor.se/blog/moerdare-valdtaektsmaen

Hon ÄR dummare än tåget. Att hon inte skäms? Lite självrespekt efterlyses här. Visst, hon vill vara "känd" och vara med i tv men hon kunde väl iallafall göra det utan dessa urbota korkade kommentarerna hon vräker ur sig.
2008-11-23, 15:31
  #6931
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl
Alex Schulman kommenterar Argentinaresan i sin blogg:

http://www.1000apor.se/blog/moerdare-valdtaektsmaen

från bloggen:
"Okej, okej, det är kanske synd om Linda för hon är underlig och allt det där, men jag MÅSTE bara kommentera den här artikeln jag idag läste om henne i Expressen"

Haha vilken liten skvallerbytta bing bong , han är ju värsta kärringen!
Uppriktigt sagt fattar jag inte varför ni obsessar så mycket över Rosing? Jag menar vistt hon verkar något korkad och är inte särskilt snygg fast hon anstränger sej så, men vadå! Hon har väl aldrig gjort nåt ONT?
Har hon det? Vad isåfall?
2008-11-23, 15:35
  #6932
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majrim
från bloggen:
"Okej, okej, det är kanske synd om Linda för hon är underlig och allt det där, men jag MÅSTE bara kommentera den här artikeln jag idag läste om henne i Expressen"

Haha vilken liten skvallerbytta bing bong , han är ju värsta kärringen!
Uppriktigt sagt fattar jag inte varför ni obsessar så mycket över Rosing? Jag menar vistt hon verkar något korkad och är inte särskilt snygg fast hon anstränger sej så, men vadå! Hon har väl aldrig gjort nåt ONT?
Har hon det? Vad isåfall?

Hon påstår sig vara en positiv förebild men hon förespråkar ett ytligt jävla ideal som får 16åringar att vilja ta botox. Visst hon får botoxa sönder sitt ansikte hur mycket hon vill men när hon gör det offentligt och hyllar det som något positivt då gör hon skada.
Dessutom så ska egocentriska människor som blivit kända genom att knulla offentligt inte tillåtas få utrymme i media. Ärligt talat så blir jag rädd när såpass många unga tjejer har denna mänskliga avart som idol.

Utöver det är Linda Rosing precis som vilken jävla tågolycka som helst. Man vet att det är fel men nog fan vill man kolla ändå.
__________________
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-11-23 kl. 15:38.
2008-11-23, 15:37
  #6933
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Stackars Linda, bara de inte har KULTUR i Argentina...

Finns det förresten något program i Kanal 5 som LR inte ska vara med i?

Hehe ok jag fattar er grej , kul men fortfarande taskigt. Å andra sidan rusar hon ju till pressen själv hela tiden och gör allt för att få uppmärksamhet.

Vilka kanal5 program ska hon va med i? Det är nästan så jag kan tänka mej att kolla på ett avsnitt av den där grejen där hon ska söka en kille !
The bachelorette de lux! Kan faktiskt ha ett visst kitscht underhållningsvärde.
__________________
Senast redigerad av majrim 2008-11-23 kl. 15:47.
2008-11-23, 15:39
  #6934
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Hon påstår sig vara en positiv förebild men hon förespråkar ett ytligt jävla ideal som får 16åringar att vilja ta botox. Visst hon får botoxa sönder sitt ansikte hur mycket hon vill men när hon gör det offentligt och hyllar det som något positivt då gör hon skada.
Dessutom så ska egocentriska människor som blivit kända genom att knulla offentligt inte tillåtas få utrymme i media. Ärligt talat så blir jag rädd när såpass många unga tjejer har denna mänskliga avart som idol.

Men snälla jag kan inte tänka mej EN ENDA sextonåring i Sverige som har Linda Rosing som idol. Finns det? Har hon fans?
Att hon tar upp utrymme i media är ju snarast medias fel, samt de som köper dessa media.
--
"Dessutom så ska egocentriska människor som blivit kända genom att knulla offentligt inte tillåtas få utrymme i media" thezodiac
Indignerad Rant .
__________________
Senast redigerad av majrim 2008-11-23 kl. 15:52.
2008-11-23, 16:07
  #6935
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
ur expressen


Är det inte enklare att passa sig för vissa ställen?? Låta bli att springa på suspekta nattklubbar och inte ta emot drinkar av okända...

Om det nu är så j-a skräck med denna resa så stanna hemma då!

Blir det en "blondinbella" måntro?

Fast i Lindas fall så är det inte två fingrar i muffen utan en hel näve i kloaken, som gäller!
2008-11-23, 20:22
  #6936
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majrim
Men snälla jag kan inte tänka mej EN ENDA sextonåring i Sverige som har Linda Rosing som idol. Finns det? Har hon fans?
Att hon tar upp utrymme i media är ju snarast medias fel, samt de som köper dessa media.
--
"Dessutom så ska egocentriska människor som blivit kända genom att knulla offentligt inte tillåtas få utrymme i media" thezodiac
Indignerad Rant .


Jadå hon har fans. Konstigt nog. Men varför kan jag för mitt liv aldrig fatta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in