2009-01-15, 12:43
  #7753
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Idag ska jag resa någonstans i Europa....!
Linda Rosing, 2009-01-15 09:29
Godmorgon!

Idag ska jag ut och resa tillsammans med Bobby,Alex och alla killarna och filmteamet. Vart resan går? är hemlig som vanligt. Än så länge.Men det blir en härlig weekend någonstans i Europa. Och jag kommer att blogga på som vanligt och lägga upp bilder så får ni sel. Nu ska jag snart börja packa,vilket jag inte har gjort än så nu måsta jag sätta fart för vi flyger runt kl:17:00. Och vi ska ses tidigare. Så nu ska jag fixa allt....Jag älskar att resa och speciellt weekende till någon skön storstad. Bara fly från allt här hemma och bara vara. Visst är det väl härligt?
En resa till det hemliga Prag eller
2009-01-15, 12:53
  #7754
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmiLLie
"Blogga på som vanligt och lägga upp bilder så ni får se!"

Bild 1 - väntar på bussen/tåget/flyget/båten.
Bild 2 - Hennes otroooooooooligt lyxiga svit på det anrika hotellet de bor på.
bild 3 - En fyllebild som hon inte riktigt vet vad hon ska kommentera om.

Sen så har de haft det såååååååååååååååååååå bra men hon kan inte avslöja nåt eftersom det kommer på tv i vår.

Har LR ens hört talas om sevärdheter
2009-01-15, 13:07
  #7755
Medlem
SmiLLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Har LR ens hört talas om sevärdheter

Men hallå, räknas inte hotellrum och flygplatser som det? Fast hon är faktiskt på uteställen ibland också...
2009-01-15, 13:14
  #7756
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmiLLie
Men hallå, räknas inte hotellrum och flygplatser som det? Fast hon är faktiskt på uteställen ibland också...
Aha du menar såå, då var det nog LR som skrev den klassiska uppsatsen om skolresan.
"Gripsholms slott är vackert beläget vid en glasskiosk...."
2009-01-15, 14:20
  #7757
Medlem
Nu är jag klar för min weekend resa....
Linda Rosing, 2009-01-15 13:14
Hej,och hå!

Nu har jag packat klart för resan som kommer att ta oss till Prag. Japp! nu vet ni. Jag har aldrig varit i Prag och ser verkligen fram emot att få kommer dit och se vad den staden har att erbjuda. Så nu mina kära läsare ska jag snart hoppa in i en taxi och åka mot Centralen och möta upp mitt filmteam och alla killarna. Och framför allt mina fina vänner Bobby och Alex. Nästa gång jag bloggar då är jag i Prag.....
2009-01-15, 15:28
  #7758
Medlem
http://www.fadde.se/#post389
2009-01-15, 15:37
  #7759
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finkeln
http://www.fadde.se/#post389
*fniss*

snygg vinkling, pantern representerar nog honom bättre än Blinda..
2009-01-15, 16:24
  #7760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zambesi
Var kan man läsa om detta?

Att Jannike var med på Åreresan kan man läsa i Alexanders blogg. Där finns även en bild på henne. Och så här skrev Linda i sin blogg precis hemkommen från Västeråsresan (första trippen)

"Ibland känner jag att jag är för snäll och ger många människor utrymme i mitt liv. Och det visar sig att vissa är inte den som dom utger sig för att vara. Ibörjan tar jag till mig vissa och låter dom ta en del av mitt hjärta. men sen efter ett tag märker jag att den eller dom personerna inte är den dom utger sig för att vara. Vilket gör mig otroligt ledsen. Det gäller att jag är på min vakt och agerar nu och inte sen."

Efter detta har inte Linda skrivit en enda bokstav om Jannike och fått sina killkompisar att vara väldigt sparsamma dem med med inlägg om henne.
2009-01-15, 19:23
  #7761
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Jävlar vilken jobbig vardag hon måste ha eftersom hon måste flyyyyyy vareviga helg.
2009-01-15, 20:48
  #7762
Medlem
Nu är Linda framme i Prag. En bild när hon kliver ur en taxi finns på Alexander Erwiks blogg. Där finns också ett gäng bilder av Linda, Alexander och Bobby resandes.
2009-01-15, 23:26
  #7763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finkeln
http://www.fadde.se/#post389

Fadde har intervjuats av Expressen ikväll om tatueringar. Artikel i morgondagens tidning.
2009-01-16, 09:53
  #7764
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
Att Jannike var med på Åreresan kan man läsa i Alexanders blogg. Där finns även en bild på henne. Och så här skrev Linda i sin blogg precis hemkommen från Västeråsresan (första trippen)

"Ibland känner jag att jag är för snäll och ger många människor utrymme i mitt liv. Och det visar sig att vissa är inte den som dom utger sig för att vara. Ibörjan tar jag till mig vissa och låter dom ta en del av mitt hjärta. men sen efter ett tag märker jag att den eller dom personerna inte är den dom utger sig för att vara. Vilket gör mig otroligt ledsen. Det gäller att jag är på min vakt och agerar nu och inte sen."

Efter detta har inte Linda skrivit en enda bokstav om Jannike och fått sina killkompisar att vara väldigt sparsamma dem med med inlägg om henne.

Nja, stämmer det verkligen?? Jannike är med på en bild från Centralen, inte från Åre. Tror inte hon var med på skidresan. Naturligtvis vill inte Ervik avslöja detta, därför skriver han att hon inte vill vara med på bild eller bli omnämnd i bloggar...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in