2009-09-18, 23:16
  #14953
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Gah vilken gräslig fåtölj, och vad mycket bös det kommer att samlas på det tyget. Sen svart är passè sedan ett bra tag, typisk slabbeduska stil är det iallafall.

Borde Snutt inte betala sin skatteskuld istället för att köpa hiskliga fåtöljer för flera tusen?
Vore nästan lite kul om han köpt dem på firman och nu inte tänker på att det inte är så smart att basunera ut var fåtöljerna ska stå i den egna PRIVATA lägenheten!
2009-09-19, 00:04
  #14954
Medlem
Moff .. es avatar
Mysa = ligga i sängen och se en massa filmer. Ok.
2009-09-19, 00:31
  #14955
Bannlyst
Egentligen är det ju ingen skvallertråd detta. Mer kommentarer om hennes blogg.


Är det något som kommit med nåt skvaller som inte stått i hennes blogg. Kanske dags att tråden låses i alla fall. Rolig är den inte. Tillför inte nåt.
2009-09-19, 00:46
  #14956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberdaddy
Men snälla du, Melissa är 15 år! Du tycker hon ber om det, när hon uppenbart är för ung för att fatta bättre.
Linda är en helt bedrövlig mor, inget snack om det, men varför skall barnen få feta slängar av samma slev i detta forum? Jag begriper det inte...

Moralpolis? Kanske...men det är obehagligt att läsa dina inlägg, lika obehagligt som att det finns personer här som tycker du är skithäftig.

Sedan - varför läser jag denna tråd? För att jag ofta tyckt den varit underhållande! Du är det inte, inte svårare än så....


Don´t fuck with Mae, den bästa av alla
2009-09-19, 00:47
  #14957
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Borde Snutt inte betala sin skatteskuld istället för att köpa hiskliga fåtöljer för flera tusen?
Vore nästan lite kul om han köpt dem på firman och nu inte tänker på att det inte är så smart att basunera ut var fåtöljerna ska stå i den egna PRIVATA lägenheten!

Tänk om fogden plockat honom på lägenheten för att få in hans skatteskuld... Ute på gatan med Rosing och en hel drös ungar. Jag tror jag hade gått av i ren skadeglädje.
2009-09-19, 07:24
  #14958
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Den som hängt ut Kevin och Melissa är deras mor!
INGEN, jag upprepar, I N G E N , har för egen maskin salufört kevin och melissa i denna tråd.

De har blivit kommenterade som bisatser när DERAS MOR salufört dem på bloggen!
Att Melissa själv mer än gärna vill finnas i cyberrymden är inget vare sig du eller jag kan göra något åt!

Ja, jag har väldigt klara åsikter, och nej, jag skäms inte ett dugg!
Och ja, jag retar folk och ja, jag tycker det är roligt!
Och nej, jag tänker inte sluta och ja, jag är bättre än Trosing!
Och nu, nu spårade det ur och nu, nu är jag trött på folk som tror sig vara bättre än mig!

För för mig är ni inte speciellt seriösa när ni i en skvaller tråd försöker vara uppbragta....


MAE RULES!!!

och det e synd att man inte kan betta på om att Ankan blir farmor inom 2-3 år..
Sociala arvet vet du..
Melissa får fan skylla sig själv ang. negativa kommentarer..eftersom hon är involverad i sin skabbmorsas bloggande, inte minst för att hon skriver försvarsinlägg, så kallade "gästinlägg" när Rosing inte orkar osv.

Den som är med i leken...
2009-09-19, 07:29
  #14959
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Att som mamma lägga ut en så ful bild på sitt barn över nätet tycker jag är vidrigt.

Jag tycker det är lika vidrigt att som mamma lägga ut bilder på sina fula barn...

(ok, kanske inte helt schyst, men kunde inte låta bli..)

Men Trosing gör ju detta för att HON ska vara i centrum..hon är fan äcklig och sjuk i huvudet..(jo, jag har fattat detta sedan hon va i BB-huset)
2009-09-19, 10:12
  #14960
Medlem
Marskattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meister02
MAE RULES!!!

och det e synd att man inte kan betta på om att Ankan blir farmor inom 2-3 år..
Sociala arvet vet du..
Melissa får fan skylla sig själv ang. negativa kommentarer..eftersom hon är involverad i sin skabbmorsas bloggande, inte minst för att hon skriver försvarsinlägg, så kallade "gästinlägg" när Rosing inte orkar osv.

Den som är med i leken...

Blir hon farmor inom 2-3 år så är det inte illa pinkat av Kevin
2009-09-19, 10:35
  #14961
Medlem
MaeWests avatar
Bordellstolen kommer från detta företag: http://www.bolagret.se/

Lustigt att hon inte hissar affären i bloggen? Eller fick snutt betala själv?
2 x 3295 riksdaler! För äkta polyester. Det ni!

Typ platic padding alltså! Kanske därför de attraherade vår botoxanka?
Lika fejkade som henne?
Namnet kan väl inte ha varit orsaken?



Finns även en tjusig pall till. Till det facila priset 999:-
Hade det varit jag så hade jag även köpt dessa.
Som fotpall när jag setat där i mitt lilla förmak.

Patsy kan ha dem som knästöd när snutt vill ha en avbetalning in natura.
2009-09-19, 10:35
  #14962
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
Egentligen är det ju ingen skvallertråd detta. Mer kommentarer om hennes blogg.


Är det något som kommit med nåt skvaller som inte stått i hennes blogg. Kanske dags att tråden låses i alla fall. Rolig är den inte. Tillför inte nåt.
OM (jag säger OM) den gör det så är det väl bara att starta en ny tråd om de heliga tre "Rosingskan, & Schnutt & Bloggen"
2009-09-19, 10:43
  #14963
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Borde Snutt inte betala sin skatteskuld istället för att köpa hiskliga fåtöljer för flera tusen?
Vore nästan lite kul om han köpt dem på firman och nu inte tänker på att det inte är så smart att basunera ut var fåtöljerna ska stå i den egna PRIVATA lägenheten!

Jag tror att lägenheten är skriven på firman. Och att han hyr av sig själv, s a s.

Annars hade bostaden varit utmätt för länge sedan!

Så Patsys planering för sin stooora lägenhet vid norra bantorget har faktiskt spårat ur för länge sedan.

Någon driftig person kanske kan kolla upp om lägenheten står på företaget? Att folk inom media skriver sina hus på sina företag vet jag.
Och jag skulle inte bli ett dugg förvånad om snutt säkrat sin bostadsrätt genom att göra den till företagsinventarie.
2009-09-19, 10:58
  #14964
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
Egentligen är det ju ingen skvallertråd detta. Mer kommentarer om hennes blogg.


Är det något som kommit med nåt skvaller som inte stått i hennes blogg. Kanske dags att tråden låses i alla fall. Rolig är den inte. Tillför inte nåt.

Om den nu inte tillför något....vad gör du då här?

Och kom nu inte och påstå att Patsys blogg är totalt iontressant!
Eller skall denna tråd vara något undantag? För att den emellanåt baserar inlägg som kan härledas som skvaller från ett blogginlägg i Patsys blogg?

Ge dig, eller kom med en J Ä K L I G T bra orsak till att tråden skall låsas!

Jag kan faktiskt ge dig ett gäng trådar som i stor utsträckning är baserade på just skvaller baserat på ett blogginlägg!


Om du nu vill vara Patsys riddare i en skinande rustning, fine...men ibland kan en gentlemannariddare snabbt anta formen av Don Quijote!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in