2009-01-30, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
var inte Linda osams med kräk-Eva, vad gjorde hon på festen?

Ja, jag har då inte läst/hört att de skulle ha blivit sams, efter dramat med att Rosing utnämnde Amal till nageldrottning. Men "Charbel" (som var festfixare) kanske inte hade koll på den detaljen?
Lite anmärkningsvärt att Eva gick dit kanske...
Men det är väl ingen av de där som har någon heder. Hennes blogg behöver väl draghjälp...
Senast redigerad av Slang-Calle 2009-01-30 kl. 15:49.
2009-01-30, 17:49
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Mmm. Har också tänkt på det. Hon själv är ute på div aktiviteter men så fort barnen är med handlar det bara om mys, shopping, hårfrisering och iof en och annan bio. Det är väldigt tydligt att hennes behov styr, inte barnens. Varför passar hon inte på att hitta på lite skojiga aktiviteter som passar en pojke i Kevins ålder? Herregud! Spännande museum, vara ute och lira lite fotboll, klättra klättervägg, köra go-cart, "prova-på" som t.ex. TomTits etc etc etc... Fattar faktiskt inte. Man gör väl liksom ALLT för ungarna? Eller? Nä, just det. Jag är ju bara en avundsjuk hagga. Vad vet jag om sånna saker

Spännande museer? Linda Rosing? Visserligen går det en utställning om trafficking på etnografiska. Fast nu har ju det eminenta fiket dragit därifrån, så fikat är ju bara att glömma! Medelhavsmuseet kanske skulle vara något för Patsy? Mumier ligger väl nära tillhands? Om hon nu skulle få ett ryck och låta barnet välja, så skulle kanske tekniska museet vara något?

Fotboll med de lökarna? Om de kommer i svang, vad tror ni skulle kunna hända? Patsy studsa omkring på planen som han grådask i den där tecknade serien!

Klättra klättervägg! Med hennes naglar som Anal har sådant jobb med! Om man sa till Patsy att häcken ser påsättbar ut i selen som folket har, så kanske hon skulle kunna tänka sig att offra klorna.

Köra go-cart! Frisyren blir ju förstörd under hjälmen. Hårförlängningen kan inte offras. Tänk på att Frk Kåt har ett oinspelat avsnitt kvar där hon ska välja mannen som får "En natt i rosing"! Och tänk om hon krockar! Lökarna är ju den enda investering hon har, och det var de som gjorde henne till den hon blivit. Inte ens en son är värd att offra attributen på!
Och behöver man inte trampa på gasen och styra....samtidigt?

Tom-tits.....tits for my baby! Ligger i södertälje! En jäkla bit att åka från Blackan. Kommunalt. Och den taxiresan går inte att dra av i den obefintliga deklarationen!

Nej, i Patsys fall blir det nog sådant en bögis har nytta av. Besök hos ButtBoy. En sväng runt ett trendfik. Kanske ett inhopp på en Make-Up store nära henne. Hyra en film,Sex and the city, en prinsessas dagbok, askungen! En runda på H&M, Zara och Vila.

Sedan får han väl ligga vid sin ömma moders fötter under tiden filmen rullar!
2009-01-30, 17:59
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Spännande museer? Linda Rosing? Visserligen går det en utställning om trafficking på etnografiska. Fast nu har ju det eminenta fiket dragit därifrån, så fikat är ju bara att glömma! Medelhavsmuseet kanske skulle vara något för Patsy? Mumier ligger väl nära tillhands? Om hon nu skulle få ett ryck och låta barnet välja, så skulle kanske tekniska museet vara något?

Fotboll med de lökarna? Om de kommer i svang, vad tror ni skulle kunna hända? Patsy studsa omkring på planen som han grådask i den där tecknade serien!

Klättra klättervägg! Med hennes naglar som Anal har sådant jobb med! Om man sa till Patsy att häcken ser påsättbar ut i selen som folket har, så kanske hon skulle kunna tänka sig att offra klorna.

Köra go-cart! Frisyren blir ju förstörd under hjälmen. Hårförlängningen kan inte offras. Tänk på att Frk Kåt har ett oinspelat avsnitt kvar där hon ska välja mannen som får "En natt i rosing"! Och tänk om hon krockar! Lökarna är ju den enda investering hon har, och det var de som gjorde henne till den hon blivit. Inte ens en son är värd att offra attributen på!
Och behöver man inte trampa på gasen och styra....samtidigt?

Tom-tits.....tits for my baby! Ligger i södertälje! En jäkla bit att åka från Blackan. Kommunalt. Och den taxiresan går inte att dra av i den obefintliga deklarationen!

Nej, i Patsys fall blir det nog sådant en bögis har nytta av. Besök hos ButtBoy. En sväng runt ett trendfik. Kanske ett inhopp på en Make-Up store nära henne. Hyra en film,Sex and the city, en prinsessas dagbok, askungen! En runda på H&M, Zara och Vila.

Sedan får han väl ligga vid sin ömma moders fötter under tiden filmen rullar!

Såklart! Så dum jag är... Sitter med skämskudden nu. Glömde att Patsy inte är som normala mammor.
2009-01-30, 18:03
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
jag kommer aldrig mer klicka på bildlänkarna ni skickar, jag har drömt om Bobby flera ggr inatt de var på badhuset här i stan med killarna ur programmet, LR såg jag ingenting av i drömmen utan bara herr Bobby som skålade vid bassängen vill inte veta vad det betyder

Är du tjej eller kille? Oavsett vilket så drömmer du nog om heta möten med Bobby Boy! mmmm en het trekant med han och ankan vore väl inte illa? Hualigen! Dom inoljade ihop! >_<
2009-01-30, 18:03
Medlem
HotChocolates avatar
Läste just detta på en blogg.

"The Rosing ShowPublicerad: 2009-01-29 23:41
Im not saying she´s a golddigger, but she ain´t messing with no broke...

Jag har aldrig träffat Linda Rosing men han aldrig haft någon negativ uppfattning om henne. Tvärtom var det jag som såg till att Morgan hamnade på castingen till hennes datingprogram. Hon passar in på hans idealtjej; kurvig, blond, feminin, vill skaffa familj (har redan barn) osv. Dessutom har de ett stort gemensamt intresse: träning!

Jag vet inte hur det går för honom i showen, han får inte berätta något. Men hörde från en annan deltagare att hon hade frågat; Vad kostar din klocka? och Reser du mycket, skulle du kunna bjuda mig och mina barn på en resa? Så tydligen är pengar en stor faktor i hennes val."

Patsy, kåt på pengar? Vilken chockerande nyhet! Hon som skrutit så om att hon ny för första gången försörjer sig själv och att hon innan dess alltid haft en man som betalat för henne. Det är tydligen för jobbigt att försörja sig själv. Enklare om nån annan betalar.
2009-01-30, 18:12
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Läste just detta på en blogg.

"The Rosing ShowPublicerad: 2009-01-29 23:41
Im not saying she´s a golddigger, but she ain´t messing with no broke...

Jag har aldrig träffat Linda Rosing men han aldrig haft någon negativ uppfattning om henne. Tvärtom var det jag som såg till att Morgan hamnade på castingen till hennes datingprogram. Hon passar in på hans idealtjej; kurvig, blond, feminin, vill skaffa familj (har redan barn) osv. Dessutom har de ett stort gemensamt intresse: träning!

Jag vet inte hur det går för honom i showen, han får inte berätta något. Men hörde från en annan deltagare att hon hade frågat; Vad kostar din klocka? och Reser du mycket, skulle du kunna bjuda mig och mina barn på en resa? Så tydligen är pengar en stor faktor i hennes val."

Patsy, kåt på pengar? Vilken chockerande nyhet! Hon som skrutit så om att hon ny för första gången försörjer sig själv och att hon innan dess alltid haft en man som betalat för henne. Det är tydligen för jobbigt att försörja sig själv. Enklare om nån annan betalar.

Givetvis är pengar viktigt för den kära ankan. Brukar vara det för människor som bara är bra på att knulla och lever på sin kropp. Prostituerade kallar man dom till vardags. Hon vet innerst inne att hon är 35 år och trots all botox, alla nagelrenoveringar och förlängningar så har hennes utseende bara gått neråt sen hon var i tjugoårsåldern. Hade hon annamat en riktigt sund livsstil så kanske det funkat bättre men alkohol, knark och kändisliv har lockat mer.
Hennes sista chans är att gifta sig och göra det rikt och framför allt, göra det fort.
2009-01-30, 18:13
Medlem
Den manliga strippan

Det här med den manliga strippan måste ha varit bögmaffians idee.
Det intresset är ju det enda dom har gemensamt med Linda.
Dom ville ge Linda det bästa dom kunde komma på, och samtidigt dra lite nytta av det själva. På köpet liksom.
2009-01-30, 18:14
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Ja, jag har då inte läst/hört att de skulle ha blivit sams, efter dramat med att Rosing utnämnde Amal till nageldrottning. Men "Charbel" (som var festfixare) kanske inte hade koll på den detaljen?
Lite anmärkningsvärt att Eva gick dit kanske...
Men det är väl ingen av de där som har någon heder. Hennes blogg behöver väl draghjälp...

Ingen som tänkte på vilket klientel som var där?

Folk som bloggar på Stians Finest. (Tvingande närvaro?)
Folk som bloggar på Hanky.
Kompisar till dessa.

Och så några desperata som går på allt!
2009-01-30, 18:14
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Kan tänka mig att Erwik är jävligt kåt på strippor. Sexfixerad och fjollig på ett bräde. Han tände nog till extra på iden att en kille skulle daska organet i ansiktet på transan.
Tror att han innerst inne önskade att ankan var en man.
2009-01-30, 18:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
MaeWest

Kevins närvaro kommer inte att sätta stopp för Patsys egna intressen, var så säker. Patsy kommer att doppa fingret i gottepåsen oavsett om Kevin är där eller inte. En ledig helg med rinnande näsborre är ingen riktig helg.
Hur ska hon annars orka med Kevins närvaro, nu när hon är så trött? Pudrad näsa är helgens räddning.

Stackars Patsy har ju det så hektiskt just nu.

Blir hon sedan sugen på lite rajtantajtan skickar hon bara ut Kevin på gården, spelar ingen roll ifall det är ösregn eller solsken, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Stackars Kevin får hålla till ute på gården eller i trapphuset, medans mamma trosing får stock av någon okänd karl, som Patsy nyligen träffat.
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2009-01-30 kl. 18:21.
2009-01-30, 18:21
Medlem
Nån som tycker Erwik ska lägga ner sin blogg?

[quote]....ska det bli en Jannike av detta nu? 'VAR ÄR SOUL-MEEEEEEEEEEEEEEEEEEET?' i tre veckor. Ska ni hålla på så i tre veckor om den här strippen? Då lägger jag fan ner den här bloggen för gott. Ni, precis som jag, måste väl ha bättre saker för er./QUOTE]
2009-01-30, 18:22
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Kevins närvaro kommer inte att sätta stopp för Patsys egna intressen, var så säker. Patsy kommer att doppa fingret i gottepåsen oavsett om Kevin är där eller inte. En ledig helg med rinnande näsborre är ingen riktigt helg.
Hur ska hon annars orka med Kevins närvaro, nu när hon är så trött? Pudrad näsa är helgens räddning.

Stackars Patsy har ju det så hektiskt just nu.

Blir hon sedan sugen på lite rajtantajtan skickar hon bara ut Kevin på gården, spelar ingen roll ifall det är ösregn eller solsken, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Stackars Kevin får hålla till ute på gården eller i trapphuset, medans mamma trosing får stock av någon okänd karl, som Patsy nyligen träffat.

Hon brukar följa honom till lekparken så att han får "rasa" av sig.
Bara en sådan sak. Att följa sin 9-åring till lekparken. Och dessutom skriva om det på bloggen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in