Jag funderar på om det är OK att lägga ut bilder på barn i sin blogg

som Rosingskan gjort idag.
Bilden på Peters barn försvann ju raskt...
Då kan man kanske tänka sig att de här barnens föräldrar inte tycker att det är OK att deras barn visas upp på det här sättet.
Bara en liten fundering.