2009-09-16, 13:47
  #14845
Medlem
orengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammaRay
Fahid Variant of Fahd: Panther.

http://www.weddingvendors.com/baby-names/meaning/fahid/


Ett genomtänkt val av henne eller ännu ett omedvetet klantsteg av Patsy?
Som med detta vill visa att hon är som vilken medelsvensk som helst som kan göra misstag...

Är det slut med att kalla henne för anka nu när det finns en riktig anka i hollywood som får mer airtime, löpsedlar och lever lyx? Till skillnad från wt-hyndan som inte gör många knop.
2009-09-16, 14:07
  #14846
Medlem
Boopidoos avatar
Jag funderar på om det är OK att lägga ut bilder på barn i sin blogg som Rosingskan gjort idag.
Bilden på Peters barn försvann ju raskt...
Då kan man kanske tänka sig att de här barnens föräldrar inte tycker att det är OK att deras barn visas upp på det här sättet.
Bara en liten fundering.
2009-09-16, 14:20
  #14847
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag funderar på om det är OK att lägga ut bilder på barn i sin blogg som Rosingskan gjort idag.
Bilden på Peters barn försvann ju raskt...
Då kan man kanske tänka sig att de här barnens föräldrar inte tycker att det är OK att deras barn visas upp på det här sättet.
Bara en liten fundering.
Om mina barn - mot förmodan - skulle läggas ut på ankans blogg skulle jag bli skogstokig!
2009-09-16, 14:26
  #14848
Medlem
Moff .. es avatar
Ingen kredit på IKEA längre?
Kanske vore läge att köpa vagga. Tror ank-bäääbisen hinner komma innan nya soffan.
2009-09-16, 15:13
  #14849
Medlem
Lindalovers avatar
autografer och kramar!
Linda Rosing, 2009-09-15 23:17

http://nl.tinypic.com/r/2a6uuyx/3

Min gulliga skånska tjejkompis Maria"Sandra Bullock".(Jag har döpt henne till det för jag tycker hon är lik henne).

http://nl.tinypic.com/r/23rnvye/3

Melissa och hennes kompis Robin gjorde oss sällskap.

http://nl.tinypic.com/r/w8m0av/3

Dom här söta tjejerna kom fram och ville ha min autograf, så himla söta! Med andra ord, en helt vanlig dag i Linda Rosings liv! Den söta tjejen i mitten gav mig den blomman som hon håller i. Gissa om jag blev glad? Visst är dom bara så himla fina?
2009-09-16, 15:15
  #14850
Medlem
Lindalovers avatar
Köpa soffa!
Linda Rosing, 2009-09-16 11:03
Som vi har letat och funderat på hur soffan ska se ut som vi ska köpa. Så igår av en slump så gick vi in i en butik i stan och såg den perfekta soffan, ja iallafall för oss då. Den är skitsnygg! Eftersom vi är en stor familj varannan vecka så måste vi ha utrymme så alla får plats. Så när vi såg den så sa vi bara:

- den ska vi ha! Så vi åkte hem och tog alla måtten och till våran glädje så passade den superbra in i vårat vardagsrum. Eftersom vårat vardagsrum är sex kantigt så är det inte det lättaste att hitta en soffa som passar. Men efter att vi har funderat och mätt så har vi nu hittat rätt. Leverans tiden är 6 veckor. Men jag ska lägga upp en bild på den dom har i butiken. Vår kommer vara lite större eftersom man kunde bygga på delarna efter önskemål.
2009-09-16, 15:37
  #14851
Medlem
ErikJs avatar
Eftersom det här är en skvalletråd om Linda så måste jag få lätta mitt hjärta. Jag har ett stort problem...

Tjejen jag träffar och faktiskt tycker väldigt mycket om sa för drygt en vecka sedan att hon allvarligt gillar de Linda skriver och tycker att Linda verkligen ser bra ut. Helt ärligt så överväger jag starkt att sluta träffa henne. Överreagerar jag eller vad säger ni? enligt mig är hon så groteskt ful idag efter alla misslyckade operationer och det som kommer ur hennes mun är inte ens något som en 10 årig tjej med normal intelligens skulle säga. Ska jag lämna tjejen och se mig om efter någon ny?
2009-09-16, 15:39
  #14852
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Eftersom det här är en skvalletråd om Linda så måste jag få lätta mitt hjärta. Jag har ett stort problem...

Tjejen jag träffar och faktiskt tycker väldigt mycket om sa för drygt en vecka sedan att hon allvarligt gillar de Linda skriver och tycker att Linda verkligen ser bra ut. Helt ärligt så överväger jag starkt att sluta träffa henne. Överreagerar jag eller vad säger ni? enligt mig är hon så groteskt ful idag efter alla misslyckade operationer och det som kommer ur hennes mun är inte ens något som en 10 årig tjej med normal intelligens skulle säga. Ska jag lämna tjejen och se mig om efter någon ny?

Ja. Spring.
2009-09-16, 15:39
  #14853
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Eftersom det här är en skvalletråd om Linda så måste jag få lätta mitt hjärta. Jag har ett stort problem...

Tjejen jag träffar och faktiskt tycker väldigt mycket om sa för drygt en vecka sedan att hon allvarligt gillar de Linda skriver och tycker att Linda verkligen ser bra ut. Helt ärligt så överväger jag starkt att sluta träffa henne. Överreagerar jag eller vad säger ni? enligt mig är hon så groteskt ful idag efter alla misslyckade operationer och det som kommer ur hennes mun är inte ens något som en 10 årig tjej med normal intelligens skulle säga. Ska jag lämna tjejen och se mig om efter någon ny?


Måste du fråga tycker jag du ska fortsätta träffa henne.
2009-09-16, 15:51
  #14854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammaRay
Fahid Variant of Fahd: Panther.

http://www.weddingvendors.com/baby-names/meaning/fahid/


Underbart!
2009-09-16, 15:53
  #14855
Medlem
Winyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Eftersom det här är en skvalletråd om Linda så måste jag få lätta mitt hjärta. Jag har ett stort problem...

Tjejen jag träffar och faktiskt tycker väldigt mycket om sa för drygt en vecka sedan att hon allvarligt gillar de Linda skriver och tycker att Linda verkligen ser bra ut. Helt ärligt så överväger jag starkt att sluta träffa henne. Överreagerar jag eller vad säger ni? enligt mig är hon så groteskt ful idag efter alla misslyckade operationer och det som kommer ur hennes mun är inte ens något som en 10 årig tjej med normal intelligens skulle säga. Ska jag lämna tjejen och se mig om efter någon ny?


Det låter ju som att ni i grunden är två helt olika personer. Rosingskan i sig bör väl inte få komma emellan er, däremot är det högljudda larmklockor som tjuter med tanke på att din tjej uppenbarligen gillar det Rosingskan förmedlar och den hon är. Man brukar dessutom vara sig själv lik 'all along', det vill säga, beundrar man Rosingskan så befinner man sig på en mycket speciell nivå och det finns risk/chansatt intressen och smak i övrigt ofta är av samma kaliber.
2009-09-16, 15:53
  #14856
Medlem
orengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Ja. Spring.

Bara för att hon diggar henne o har sån smak behöver inte avgöra. Men är hon fanatisk och siktar på att bli som henne så dumpa direkt!

Det finns grader i helvetet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in