2008-07-15, 15:10
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, det börjar låta som att jag faktiskt måste ta och lyssna på det där. Ska se om det finns tid senare idag!

Tack SamBam för att du ger mig möjligheten genom att lägga in länken!
.

Det tar max en kvart, resten är musik.
2008-07-15, 15:16
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imzadi
Tänkte på er.... Hittade en tidning från 2004. Sex sidor om Rosing och hur hon vill ha "många killar i sängen samtidigt". Flera bilder av henne och killar i både säng och pool.

Då får du skanna eller fota sidorna så vi får se?
2008-07-15, 15:59
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Haha, det börjar låta som att jag faktiskt måste ta och lyssna på det där. Ska se om det finns tid senare idag!

Tack SamBam för att du ger mig möjligheten genom att lägga in länken!
.
Gör det, som ngn sa - det tar inte så lång tid om man spolar förbi musiken!

Det blev ännu värre mot slutet, då började hon prata om plastikoperationer. Bara en massa svammel!
2008-07-15, 16:09
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Gör det, som ngn sa - det tar inte så lång tid om man spolar förbi musiken!

Det blev ännu värre mot slutet, då började hon prata om plastikoperationer. Bara en massa svammel!

Vet inte hur man spolar så jag får vackert sitta här och lyssna på skitmusiken - hennes val eller? Har inte kommit till plastikoperationerna än men det lär väl snart komma för nu har jag lyssnat ett par tre timmar känns det som.

Har ett referat på G med mina kommentarer och åsikter. Huka dig Linda!
.
2008-07-15, 16:11
Medlem
Thore Thinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Bara en massa svammel!

'Jag är känd för att inte ljuga' var en av dom bättre sägningarna.
2008-07-15, 16:28
Medlem
MissTakens avatar
Radioprogrammet i hårdgranskning av mig!:

Snacket om tiden i BB-huset är bara bullshit och efterhandskonstruktioner!

Hon sade nåt i stil med att det är negativt med Stureplansvärlden och alla måste vara stöpta i samma form, se likadanan ut....varför i allsindar bryter hon sig inte ur från den bilden och är den hon vill vara, ser ut som HON vill se ut? Hon kan inte VILJA se ut så för då skulle hon väl inte säga att utseendebiten är en negativ bit av det hela...

Låt nummer två låter vedervärdigt och jag trodde det var Linda men människan hette visst Ladyhawk. Förlåt Ladyhawk att jag trodde så men hur som helst så lät det vedervärdigt!

Varför är y-frontkallingar bara snygga på bögar? Paket som paket liksom och bögars paket ser inte annorlundare ut än heterosexuella mäns.

Någon klagade på hur hon framställs i media och avslutade med att det är synd för hon är mkt snyggare i verkligheten än på bild. Okej...allt handlar om utseendet och INGET om vad hon säger och gör.

Bloggen är hennes revansch och hon har fått visa vem hon är med den. VAD i den visar annat än vad alla redan vet?

Hon tycker som sidekicken säger att det vore häftigt att stöta på Linda som flygvärdinna på ett plan. Mkt märkligt uttalande!

"Ganska känd för att inte ljuga"? Ja okej...men minnsförlusten är betydligt mer känd!

Den politiska satsningen var enligt Linda i radioprogrammet INTE seriöst! Nu har minnesförlusten slagit till igen för det var ju en helt seriös satsning i alla artiklar!

Sex and the city-filmen är det bästa hon någonsin sett. Jag har sett ett par avsnitt av serien men inte så mkt mer och jag kan bara säga att hon och jag är väääldigt olika!

"Mitt bästa minne?" Antingen har man ett/flera bästa minne/minnen eller så har man inte, går inte att dela in det i olika områden och tider! Fattar hon inte frågan eller? Snacka om svammel!

Hon tycker väldigt mkt om sig själv men skulle ändra på egenskapen att hon är väldigt godtrogen. Själv tror jag det handlar om insiktsbrist och oförmåga att konsekvensanalysera än godtrogenhet!

"Gör som du själv vill och gör inte som andra vill"....är det därför det går så mkt bättre för henne nu när hon har Alex som mentor?

"Det var längesen hon svarade på journalisters frågor"...?? Flygvärdinneartiklarna och de frågorna var det någon annan som svarade på då eller...? Eller har hon och jag olika begrepp om tiden?

Hon älskar sig själv men lägger enorma summor (över en halv miljon säger hon) på skönhetsoperationer? Det GÅR verkligen inte ihop i min hjärna!

"Är det en drog med ingreppen? Nä, inte nu längre..jag söker kickar" Ehh, vaaa??? Man ska också vänta med ingreppen tills man är 30 "för då har man mer insikt." Nu vet ni folk.

Vad äter man till ris? "Sushi så klart, eller? Funkar inte det eller..?" Här låter hon verkligen som ett stort frågetecken och jag känner mig likadan - fattar hon inte så enkla frågor ens? Jag blir oerhört frustrerad kan jag säga! Kycklinggryta är MITT svar!

Resten av dagen och kvällen ska hon och hennes bror måla lägenheten!

Om folk köper allt hon sagt idag och därmed får en positivare bild av henne så är idiotin mer utbredd än jag trodde. De har inte LYSSNAT och registrerat vad hon sagt och analyserat det!
.
2008-07-15, 16:48
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Då får du skanna eller fota sidorna så vi får se?

Få se om jag kan fota det år er.
2008-07-15, 17:19
Bannlyst
Citat:
Jo fota det gärna? Inte kan någon det
2008-07-15, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ìnte kommer det att hända, Men va fan håll på imzadi.
2008-07-15, 17:28
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Ìnte kommer det att hända, Men va fan håll på imzadi.

Okeej.... Håll på med vad?

Edit: En del bilder blev lite suddiga men ska lägga upp lite.
Senast redigerad av Imzadi 2008-07-15 kl. 17:31.
2008-07-15, 17:40
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Bloggen är hennes revansch och hon har fått visa vem hon är med den. VAD i den visar annat än vad alla redan vet?

Jag förstår inte Lindas tvångsmässiga behov att ha "revansch" mot saker och ting - borde man inte komma bort från det behovet efter tonåren? Att känna att man behöver ta revansch mot allt och alla låter inte som en person som är nöjd med sig själv...
2008-07-15, 17:40
Medlem
Imzadis avatar
Ok, här är några... Sista är lite suddig. Dom andra blev ännu värre.

http://img168.imageshack.us/img168/3738/lindarhw9.jpg
http://img361.imageshack.us/img361/3392/lindar2pv5.jpg
http://img361.imageshack.us/img361/9738/lindar3ek5.jpg
http://img176.imageshack.us/img176/7995/lindar4en5.jpg
http://img360.imageshack.us/img360/376/lindar5od0.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här