2009-09-06, 22:23
  #14557
Medlem
hundkalvs avatar
russin
2009-09-06, 22:37
  #14558
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Låter som en repris från när hon bodde i blackan.

NÄR skall melissas far och folk runt omkring inse att Patsy inte klarar av melissa?
Eller har folk tröttnat på henne? Hon skall tydligen vara småbitchig av vad jag hört ryktesvägen. Svårt med att få vänner. Förhoppningsvis är det bara illvilliga rykten.

Fast går hon ut på samma sätt i sin klass och skola som hon gör på sin blogg, så flåsar nog skitsnacket henne i nacken så fort hon vänder ryggen till.

Inte lätt att vara en tjej från landet och dessutom dotter till en sådan som Patsy.
En mor som dissar och gör sig lustig över sin dotter i en blogg.......


Konstigt att snutt anser det ok? Med tanke på att han själv har barn. Han kanske anser att melissa är patsys problem.

Jag undrar fortfarande över det inflytande snutt har över Patsy.
Hotar han med att slänga ut henne om han inte får som han vill? Och i mina ögon tror jag faktiskt att Patsy är villig att offra melissa för att få bo i en stoooor lägenhet vid norra bantorget.

Jag tror helt enkelt att det är så att hon är kär, allt annat hamnar i andra hand för hon är kääääär. Tyvärr så finns det människor som är villiga att offra allt (t ex sina barn), för att de är så kära. Hon är säkert jättesnäll och trevlig om man träffar henne, men hon lever i sin egen värld. Där är det "kärleken" som är det viktiga, sedan att föremålet för kärleken växlar titt som tätt spelar ingen roll, hon är ju käääääär. Det hemska med det hela är att när barnen väl växer upp, och försöker ställa henne till svars, så kommer hon själv inte att inse att hon någonsin gjort något fel. Jag tror inte att hon inser hur illa hon behandlar sina barn, för om hon gjorde det så skulle hon ju försöka ändra sitt beteende...

Förresten, vem tror ni kommer ta hand om bebisen när snutt och Linda gör slut (om ca ett år)? Ingen av dem är ju kapabla. Tycker mer synd om det ofödda barnet än vad jag tycker om Melissa och Kevin, de har ju i alla fall fädrer som tar hand om dem...
2009-09-06, 23:12
  #14559
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neandra
Jag tror helt enkelt att det är så att hon är kär, allt annat hamnar i andra hand för hon är kääääär. Tyvärr så finns det människor som är villiga att offra allt (t ex sina barn), för att de är så kära. Hon är säkert jättesnäll och trevlig om man träffar henne, men hon lever i sin egen värld. Där är det "kärleken" som är det viktiga, sedan att föremålet för kärleken växlar titt som tätt spelar ingen roll, hon är ju käääääär. Det hemska med det hela är att när barnen väl växer upp, och försöker ställa henne till svars, så kommer hon själv inte att inse att hon någonsin gjort något fel. Jag tror inte att hon inser hur illa hon behandlar sina barn, för om hon gjorde det så skulle hon ju försöka ändra sitt beteende...

Förresten, vem tror ni kommer ta hand om bebisen när snutt och Linda gör slut (om ca ett år)? Ingen av dem är ju kapabla. Tycker mer synd om det ofödda barnet än vad jag tycker om Melissa och Kevin, de har ju i alla fall fädrer som tar hand om dem...


Morfar?
2009-09-06, 23:21
  #14560
Bannlyst
kan säga att hon är betydligt trevligare och mer jordnära än Gynning och dessutom faktiskt mer bildad också vilket jag inte alls hade räknat med. När det gäller Rosing kanske jag inte har någon större koll på hur långt den sträcker sig förutom att hon har bättre koll än Gynning. Gynning vet skrämmande litet om allt än sig själv.
2009-09-06, 23:21
  #14561
Medlem
Moff .. es avatar
Kvack

Jag ger Ankan max 3 veckor till födelsen. Sen är ankfamiljen fullbordad.
Skilsmässan inom 6 månader.
Soc är den nya ankungens farsa sedan.
2009-09-06, 23:32
  #14562
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Skilsmässan inom 6 månader.

Då måste de ju hinna gifta sig. Jag ger det faktiskt lite längre jag tror nog att de kommer hinna ha bröllop nästa sommar. Jag tror att när bebisen kommer så går de upp i det och blir det jobbigt är det ju för att de är nyblivna föräldrar och jag tror inte ens de ger upp på en gång. Sen efter nästa sommar börjar vardagen så typ mars 2010 tror jag vi ser en skillsmässa.
2009-09-06, 23:33
  #14563
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
kan säga att hon är betydligt trevligare och mer jordnära än Gynning och dessutom faktiskt mer bildad också vilket jag inte alls hade räknat med. När det gäller Rosing kanske jag inte har någon större koll på hur långt den sträcker sig förutom att hon har bättre koll än Gynning. Gynning vet skrämmande litet om allt än sig själv.
Trevlig - ok om du säger så. Antar du umgås med Farmor då.
Jordnära .. Rosing? .. ..mera då i fablernas värld.
Bildad. Ingen kommentar alls, bara ett gott skratt. som mina guldfiskar möjligen då. Förlåt mig mina söta akvariefiskar för den jämnförelsen!
2009-09-06, 23:35
  #14564
Medlem
Tack snälla!
Linda Rosing, 2009-09-06 21:32
Tusen tack till alla er som varit så gulliga och lyckönskat mig till min graviditét!

Jag blir verkligen jätterörd varje gång ni säger så fina saker.

Min bäbis mår jättebra och sparkar hela tiden just nu...inte en lugn stund hahaha!



Ska gå och lägga mig om en liten stund eftersom det är plåtning i morgonbitti och jag fortfarande inte är riktigt frisk.

God natt och sov så gott!



Kram Linda.









..och till er andra elaka surkärringar hänvisar jag till bilden nedan!



Vilket trevligt blogginlägg... men med tanke på hennes "graviditét" så får vi väl ha överseende med det...
2009-09-07, 00:07
  #14565
Medlem
...och här är bilden:http://sv.tinypic.com/r/2zp38qu/3
2009-09-07, 00:09
  #14566
Medlem
cynthias avatar
För lite särskrivningar i det sista blogginlägget. Garanterat sängkamraten som har skrivit det + bilden till oss trevliga läsare.

Tidigare på söndagen var hon näst intill dödssjuk och nu ska hon ändå dra sig till plåtningen i morgon. Hon måste vara i stort behov av att tjäna lite cash.
2009-09-07, 00:52
  #14567
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
...och här är bilden:http://sv.tinypic.com/r/2zp38qu/3


Har hon gjort en sån där bild som visar hur man åldras?

Patsy som 50-åring. Jojo, där ser man!

Edit: Smart drag, Peter!
Den som sitter bakom din frillas dator kanske drar upp denna bild om ni slänger ett ip-nummer på personen!

Seriöst, Bill. Seriöst, Bull!
__________________
Senast redigerad av MaeWest 2009-09-07 kl. 00:59.
2009-09-07, 00:57
  #14568
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Tack snälla!
Linda Rosing, 2009-09-06 21:32
Tusen tack till alla er som varit så gulliga och lyckönskat mig till min graviditét!

Jag blir verkligen jätterörd varje gång ni säger så fina saker.

Min bäbis mår jättebra och sparkar hela tiden just nu...inte en lugn stund hahaha!



Ska gå och lägga mig om en liten stund eftersom det är plåtning i morgonbitti och jag fortfarande inte är riktigt frisk.

God natt och sov så gott!



Kram Linda.









..och till er andra elaka surkärringar hänvisar jag till bilden nedan!



Vilket trevligt blogginlägg... men med tanke på hennes "graviditét" så får vi väl ha överseende med det...

Peter...epitetet "surkärringar" är inte heller speciellt seriöst om man nu tänker anmäla folk för att de skriver könsord i din frillas blogg!

Så min käre Peter...lägg ner och bit i det sura äpplet.
Din frilla kommer A L D R I G, read my lips, A L D R I G , att kvala in i gruppen "folkkär!!

Och du kommer för alltid att anses som en loser! Sug på den du, dagispopparen!

Puss och godnatt, familjen Cartoon!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in