Tack snälla!
Linda Rosing, 2009-09-06 21:32
Tusen tack till alla er som varit så gulliga och lyckönskat mig till min graviditét!
Jag blir verkligen jätterörd varje gång ni säger så fina saker.
Min bäbis mår jättebra och sparkar hela tiden just nu...inte en lugn stund hahaha!
Ska gå och lägga mig om en liten stund eftersom det är plåtning i morgonbitti och jag fortfarande inte är riktigt frisk.
God natt och sov så gott!
Kram Linda.
..och till er andra elaka surkärringar hänvisar jag till bilden nedan!
Vilket trevligt blogginlägg... men med tanke på hennes "graviditét" så får vi väl ha överseende med det...