2007-10-30, 17:13
Medlem
lancedances avatar
Helt klart ett av Sveriges märkligaste livsöden,
anyway, körde inte "Bionda" och Fadde någon internetbaserad såpa förut?
Hann bara se två avsnitt av detta...ehum..ehh..mästerverk innan det verkade bli nedlagt. Så, min ganska enkla fråga lyder:
Vad hände med denna såpa?!

Jag menar, den kan väl inte ha varit för dålig?
2007-10-30, 17:16
Medlem
mishimas avatar
Har rensat tråden från OT. Ni vet vad ämnet är, håll er till det.

/mod
2007-10-30, 19:31
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Asch, dom är bara avundsjuka på hennes intellekt, skönhet och framgång! Det är därför hon inte får vara med! Är det inte därför beror det på att hon har något seriöst projekt på gång och inte har tid!

// Dempa

Möjligheten finns ju förstås att hon har nåt seriöst projekt på G, de stora möjligheterna till snabba och stora pengar snurrar ju ofta hennes väg och att därmed sitta och sura över att eventuellt inte blivit tillfrågad ang Ranking the stars tror jag inte....vad är väl en serie på femman mot att kunna vara fri att ringa AB om ny botoxbehandling och krönikerjobbet på Sourze?!

Men det är klart att chansen finns att de inte frågade henne pga avundsjuka för vem av dem i panelen kan slå hennes intellekt? Jag menar...det är ju snudd på Mensamedlemsvarning på henne när hon filosoferar över djupheter som valutan på Gotland och vem som uppfann vattnet.

Skönheten är ju outstanding. Dessa underbart vackra näbbar som kommer en vecka innan tuttarna svängt runt hörnet - to die for!

All framgång måste vara det som veeerkligen startar upp all avundsjuka om inte folk gått igång tidigare. Tänk att kunna starta ett parti i Sverige, ett land med 9 miljoner invånare och lyckas få så många röster som 238 stycken. Att kunna ge ut skivor och de är så framgångsrika så det krävs ett intenationellt namn och en jättestor turné - länet runt. Detta och mkt mer, det är banne mig avundsvärt......

.....hur i helvete man kan ha sån stor tilltro till sig själv!!

.
2007-10-31, 04:09
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Möjligheten finns ju förstås att hon har nåt seriöst projekt på G, de stora möjligheterna till snabba och stora pengar snurrar ju ofta hennes väg och att därmed sitta och sura över att eventuellt inte blivit tillfrågad ang Ranking the stars tror jag inte....vad är väl en serie på femman mot att kunna vara fri att ringa AB om ny botoxbehandling och krönikerjobbet på Sourze?!

Men det är klart att chansen finns att de inte frågade henne pga avundsjuka för vem av dem i panelen kan slå hennes intellekt? Jag menar...det är ju snudd på Mensamedlemsvarning på henne när hon filosoferar över djupheter som valutan på Gotland och vem som uppfann vattnet.

Skönheten är ju outstanding. Dessa underbart vackra näbbar som kommer en vecka innan tuttarna svängt runt hörnet - to die for!

All framgång måste vara det som veeerkligen startar upp all avundsjuka om inte folk gått igång tidigare. Tänk att kunna starta ett parti i Sverige, ett land med 9 miljoner invånare och lyckas få så många röster som 238 stycken. Att kunna ge ut skivor och de är så framgångsrika så det krävs ett intenationellt namn och en jättestor turné - länet runt. Detta och mkt mer, det är banne mig avundsvärt......

.....hur i helvete man kan ha sån stor tilltro till sig själv!!

.
Jag skulle kunna starta upp ett parti och få 238 stycken röster jag med, utan problem! Jag skulle dock starta i låg skala och få kamrater att rösta in mig i kyrkovalet i början!
Det vore nog inte så populärt om jag skulle ge upp den karriären efter 15 minuter då och satsa på porrkarriären seriöst direkt då!
(Hoppade över sångkarriären då jag sjunger som en katt skriker, helt seriöst)

// Kantor 69
2007-10-31, 06:11
Medlem
Byfånens avatar
Vad faan hände med Brinkenfjärts turné ? Var det inte 20 avsnitt som skulle spelas in ... bara tittat på 2.... finns det några mer från denna makalösa turné ?

Fadde o Linda i symbios .... Eller kommer det bli "Miljonskandal - Linda stämmer Brinkenpiss" .. Persson som han nu heter egentligen eller även kallat ägget pga av hans huvudform
2007-10-31, 08:08
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen
Vad faan hände med Brinkenfjärts turné ? Var det inte 20 avsnitt som skulle spelas in ... bara tittat på 2.... finns det några mer från denna makalösa turné ?

Fadde o Linda i symbios .... Eller kommer det bli "Miljonskandal - Linda stämmer Brinkenpiss" .. Persson som han nu heter egentligen eller även kallat ägget pga av hans huvudform
Har du tittat på 2 avsnitt ! Att du inte skäms Byfånen! Du hade min respekt men nu!
Tydligen blev det ingen succé men som alltid antar jag alla onda saker är 3! Fortsättning följer säkert! (Om Brinkenfjärt drog in några slantar då)
Helt seriöst!

// Dempa
2007-10-31, 10:02
Medlem
lancedances avatar
Citat:
Har du tittat på 2 avsnitt ! Att du inte skäms Byfånen! Du hade min respekt men nu!
Tydligen blev det ingen succé men som alltid antar jag alla onda saker är 3! Fortsättning följer säkert! (Om Brinkenfjärt drog in några slantar då)
Helt seriöst!

// Dempa
Detta var precis det som jag också undrade om, asså visst det var ju dåligt.
Men hur fan kan en internetbaserad såpa i crapkvalité gå under efter bara två avsnitt?

Haha, det är ju helt otroligt!!
2007-10-31, 10:20
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Jag skulle kunna starta upp ett parti och få 238 stycken röster jag med, utan problem! Jag skulle dock starta i låg skala och få kamrater att rösta in mig i kyrkovalet i början!
Det vore nog inte så populärt om jag skulle ge upp den karriären efter 15 minuter då och satsa på porrkarriären seriöst direkt då!
(Hoppade över sångkarriären då jag sjunger som en katt skriker, helt seriöst)

// Kantor 69

Men....är det verkligen möjligt att någon annan än Farmor kan vara så framgångsrik? När man hör Farmor orera om än det ena, än det andra så är det ju lätt att tro att ingen skulle lyckas få en bråkdel av de röster som hon fick ihop...eller är det så att piedestalen hon satt sig själv på är så satans hög så när orden när ner till "pöbeln" så har vi hört fel...?

Haha säg inte det, du kan bli en hit. Röstas in i kyrkofullmäktige, skapa förtroende och seriositet och sen starta sekten "69-ans lärjungar" officiellt i Guds spår - verka för ett kärleksfullare samhälle, prisa Gud och allt sånt där men inofficiellt särskilt inrikta sekten på Sodom och Gomorra-kapitlen och få folk att förstå att det inte var så jäklans hemskt. Efter en tid så behövs ju vidgerna vyas och då kan porrbranschen vara nästa steg...? Jag är övertygad om att Farmor är villig att informera om allt hon kan och vet så du behöver nog inte avvara mer än 3 minuter i din fullspikade agenda.

Vad gäller sångkarriären så vill jag att du ska veta (bra-ha-info inför sektstarten) att Gud älskar alla och alla får sjunga om de vill oavsett om de kan eller inte. Som sektledare tror jag du kommer sälja många skivor men för Guds skull - se till att du inte säljer fler än Farmor, du kan inte inkräkta på hennes framgångar även här för då lär hon väl behöva uppsöka närmsta psykakut.
.
2007-10-31, 12:22
Medlem
asdfasdfs avatar
De släppte tre (3!) avsnitt på bubblare.se , dessa har avhandlats i gamla tråden och början av denna .

Linda sjunger till förinspelad musik och sång, Linda diskuterar hur kameran fungerar i bilen, Brinken blir filmad när han kör, Linda förklarar konceptet The Bitch tour, Faddes armar "spänn dina armar" Linda säger något på rinkebysvenska om faddes armar, massa pladder, fadde snusar, Linda äter panacotta och frågar Fadde om han minns när de tog roomservice för 12tusen och hetsåt i 5 dar, linda skrattar fult, Linda slickar sig om munnen på uppmaning av Brinken, brinken gaggar på, linda använder sugrör för att inte hennes läppar ska förstöras, the bitch tour på Harrys en full Tobias bonne sitter med Linda och Fadde, rummet, linda och fadde dansar.
http://bubblare.se/movie/the_bitch_tour_del_1/

konstig mix med dålig musik, Fadde i dörren, fulla ungdomar och bönner, Kevin luktar vitlök, "folk kommer skratta med oss", sura miner i bubbelpoolen "vafan är ditt problem?!", Brinken.
http://bubblare.se/movie/the_bitch_tour_del_2/

gocart i Ö-vik, filmning av några B-kändisar (dvs snäppet över deras C status) på O'Learys
http://bubblare.se/movie/bitch_tour_del_iii/
2007-10-31, 13:22
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
De släppte tre (3!) avsnitt på bubblare.se , dessa har avhandlats i gamla tråden och början av denna .

Linda sjunger till förinspelad musik och sång, Linda diskuterar hur kameran fungerar i bilen, Brinken blir filmad när han kör, Linda förklarar konceptet The Bitch tour, Faddes armar "spänn dina armar" Linda säger något på rinkebysvenska om faddes armar, massa pladder, fadde snusar, Linda äter panacotta och frågar Fadde om han minns när de tog roomservice för 12tusen och hetsåt i 5 dar, linda skrattar fult, Linda slickar sig om munnen på uppmaning av Brinken, brinken gaggar på, linda använder sugrör för att inte hennes läppar ska förstöras, the bitch tour på Harrys en full Tobias bonne sitter med Linda och Fadde, rummet, linda och fadde dansar.
http://bubblare.se/movie/the_bitch_tour_del_1/

konstig mix med dålig musik, Fadde i dörren, fulla ungdomar och bönner, Kevin luktar vitlök, "folk kommer skratta med oss", sura miner i bubbelpoolen "vafan är ditt problem?!", Brinken.
http://bubblare.se/movie/the_bitch_tour_del_2/

gocart i Ö-vik, filmning av några B-kändisar (dvs snäppet över deras C status) på O'Learys
http://bubblare.se/movie/bitch_tour_del_iii/
Men vad fan, erkänner du rakt av att du har sett 3 delar!

Gav precis Byfånen en avskrapning för att h*n sett 2 av dom! Är det ingen som lär sig!

// Dempa

PS MissTaken Underbar predikan men jag tror inte den var helt seriös!
2007-10-31, 13:29
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Men vad fan, erkänner du rakt av att du har sett 3 delar!

Gav precis Byfånen en avskrapning för att h*n sett 2 av dom! Är det ingen som lär sig!

// Dempa

PS MissTaken Underbar predikan men jag tror inte den var helt seriös!

Jag är exakt lika seriös som Farmor ska du veta!
.
2007-10-31, 13:31
Medlem
Vad hände med Lindas "karriär som Private brud" ??
Blev det något porrande i Barcelona eller åkte hon hem igen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in