2009-01-30, 18:27
Medlem
MaeWests avatar
[quote=Jonatahn]
Citat:
....ska det bli en Jannike av detta nu? 'VAR ÄR SOUL-MEEEEEEEEEEEEEEEEEEET?' i tre veckor. Ska ni hålla på så i tre veckor om den här strippen? Då lägger jag fan ner den här bloggen för gott. Ni, precis som jag, måste väl ha bättre saker för er./QUOTE]

Nu är det mae som fattar nada!
2009-01-30, 18:31
Medlem
My name is Earls avatar
[quote=MaeWest]
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn

Nu är det mae som fattar nada!
Erwik har skrivet det i ett inlägg på sin blogg, jag var tvungen att kolla vad det var för nåt.
2009-01-30, 18:45
Medlem
MaeWests avatar
[quote=My name is Earl]
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Erwik har skrivet det i ett inlägg på sin blogg, jag var tvungen att kolla vad det var för nåt.

Jaha. Och som vanligt vill han verka bättre än andra. Att han minsann ska tala om för vanligt folk vilka åsikter de ska ha.
Han har fasligt svårt att svälja att hans "väninna" är folks driftkucku! Att folk skrattar åt henne och inte med henne. Sedd som en dålig förebild och en worthless mother!

Varje gång som Trosing hamnar på Stians tapet så skäller han som en bandhund. Eller får spel!

Stian, Stian....inse vad du umgås med. Du dras med i skiten!
2009-01-30, 18:57
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Stian, du dras med i skiten!

Glöm inte att stjärtgossen trots allt är van vid skit
2009-01-30, 19:00
Medlem
Så här skriver Erwik:

[quote=My name is Earl]
Citat:

Första inlägget om Strippan idag: (11:30)

Strippan som gick loss på Lindas fest...Jag vill bara förtydliga att jag inte hade nånting med det där att göra. De säger visst i nåt klipp på web-tv att det var en present från hennes vänner. Det är inte sant. Frågar du mig så var det osmakligt. Och respektlöst mot Lindas 'män' som satt en meter bort. En vanlig stripp hade varit nog så töntigt i sig. Men ändå okej. Det var ingen som visste att han skulle gå så långt. Han fick sina fiskar varma av mig utanför White Room efter sitt uppträdande. Ur mitt perspektiv försökte han väl få maximal uppmärksamhet när det blixtrade. Vilket han naturligtvis visste att det skulle göra. Ironiskt att de valde att klippa bort hans huvud i en av tidningarna. Där fick du attention-whore. Nog om detta. Nu tittar vi framåt.

Andra inlägget: (15:30)

Gällande strippan så får man skilja på sak och person. Jag tycker att det Max gjorde var hutlöst men jag tycker i övrigt att det är en väldigt snäll kille. Jag är övertygad om att han inte menade nåt illa. Han fick sin utskällning och med det får det vara bra. Jag är inte den långsinta typen. Max och Linda känner ju varandra ytligt men jag vet faktiskt helt ärligt inte vem som beställde strippen. Jag vet bara att det inte var jag. Naturligtvis var det inte han själv som kom på idéen. Där hade jag fel och det ska man ju erkänna om det är så.

Nu tycker jag att vi lämnar det här bakom oss. Det där hände i onsdags och bör inte vara svårare att skaka av sig än så mycket annat. Eller ska det bli en Jannike av detta nu? 'VAR ÄR SOUL-MEEEEEEEEEEEEEEEEEEET?' i tre veckor. Ska ni hålla på så i tre veckor om den här strippen? Då lägger jag fan ner den här bloggen för gott. Ni, precis som jag, måste väl ha bättre saker för er.
Senast redigerad av Slang-Calle 2009-01-30 kl. 19:13.
2009-01-30, 19:18
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
haha vilken jävla gnällkärring. Lägg ner då för fan. Men vem ska då blogga åt Linda? Jeez vilken stjärna. Står det inskrivet i kontraktet att han och Buttboy ska agera förkläde åt Linda under hennes "program"?
2009-01-30, 19:37
Medlem
Evas blogg igår:

Snorre eller ej?
Published: Igår, 15:48

Citat:
Okej, jag hörde på radion idag att det ryktas om att Max daskade ballen i ansiktet igår, haha!

Folk är inte kloka asså, för det är sånt skitsnack. Det jag undrar är vem fan det är som hittar på sånna historier. Jag stog tre meter ifrån "skandalen" och tittade hela framförandet, och Max kastade fan inte upp snorren i nyllet på henne, bara så ni vet. Så hör ni något annat så är det bara skitsnack.

Published: Igår, 21:40

Citat:
Det sista nu om strippen igår nu då. Såg att jag inte stod med på Lindas tack till text.... och det kanske är för att hon trodde att det var jag som beställde Max, vad vet jag. Men till er så kan jag säga att så inte var fallet.
2009-01-30, 19:38
Medlem
mellys avatar
Alex skriver ...

Nu är vi på plats på det nya kontoret och det känns riktigt bra. Det är väldigt fint här. Jag lovar er att ni ska få se bilder så fort vi är på plats ordentligt. Gällande strippan så får man skilja på sak och person. Jag tycker att det Max gjorde var hutlöst men jag tycker i övrigt att det är en väldigt snäll kille. Jag är övertygad om att han inte menade nåt illa. Han fick sin utskällning och med det får det vara bra. Jag är inte den långsinta typen. Max och Linda känner ju varandra ytligt men jag vet faktiskt helt ärligt inte vem som beställde strippen. Jag vet bara att det inte var jag. Naturligtvis var det inte han själv som kom på idéen. Där hade jag fel och det ska man ju erkänna om det är så. Nu tycker jag att vi lämnar det här bakom oss. Det där hände i onsdags och bör inte vara svårare att skaka av sig än så mycket annat. Eller ska det bli en Jannike av detta nu? 'VAR ÄR SOUL-MEEEEEEEEEEEEEEEEEEET?' i tre veckor. Ska ni hålla på så i tre veckor om den här strippen? Då lägger jag fan ner den här bloggen för gott. Ni, precis som jag, måste väl ha bättre saker för er.
2009-01-30, 19:45
Medlem
Från Evas blogg idag:

vem beställde Max?
Published: Idag, 13:04

Citat:
Okej, det här om vem som beställde Max eller inte, så spelar det ingen soll vad jag skriver, eftersom att ni aldrig kan veta helt säkert iallafall, eftersom ni inte var där. Men det jag tycker är väldigt fel är att folk klagar NU, men när Max uppträdde så var det fan ingen som klagade, förutom Linda som såg chockad ut. Jag såg många glädjetjut när han uppträdde, men jag antar att efter Lindas reaktion så vände dom plötsligt taggarna utåt. Skit samma om vem det var eller inte var, för Max har redan uppträtt och det går ju inte att få ogjort.

Max..,. igen
Published: Idag, 16:12

Bitchfight med Mr Erwik
Published: 54 minuter sedan

Om någon vill sponsra henne med besök, här är länken:

http://www.hanky.se/Eva
Senast redigerad av Slang-Calle 2009-01-30 kl. 20:12.
2009-01-30, 20:22
Medlem
HotChocolates avatar
[quote=MaeWest]
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl

Jaha. Och som vanligt vill han verka bättre än andra. Att han minsann ska tala om för vanligt folk vilka åsikter de ska ha.
Han har fasligt svårt att svälja att hans "väninna" är folks driftkucku! Att folk skrattar åt henne och inte med henne. Sedd som en dålig förebild och en worthless mother!

Varje gång som Trosing hamnar på Stians tapet så skäller han som en bandhund. Eller får spel!

Stian, Stian....inse vad du umgås med. Du dras med i skiten!

Tänk, vilken underbar värld vi skulle ha om folk bara kunde göra och tycka som Ervik!
2009-01-30, 21:06
Medlem
MaeWests avatar
[quote=HotChocolate]
Citat:

Tänk, vilken underbar värld vi skulle ha om folk bara kunde göra och tycka som Ervik!

Visst! Och efter detta så har jag faktiskt börjat att tro på det snack som gått om Stian.
Att han masturberat åt en hund!
Om jag gnuggar mina grå, så kaaan jag faktiskt påminna mig om att jag sett en bild på Stian och en sådan dära jack russel terrier

Tror bilderna är borta från nätet? I vilket fall som helst, så är det minst 2-3 år sedan.

Och vad impad jag blir!
Stian läste lusen av herr Underläpp! Ordentligt. Grundligt! Intensivt! Näst intill med orgasmvarning!

Herr Underläpp känner sig överkörd! Missförstådd och ångrar sitt beslut att strippa för en slampa!
Som gökat live i BB! Som helt plötsligt blivit pryd! En Fröken Sipp som myser med sin son!
2009-01-30, 21:14
Medlem
Hahaha.

Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
haha vilken jävla gnällkärring. Lägg ner då för fan. Men vem ska då blogga åt Linda? Jeez vilken stjärna. Står det inskrivet i kontraktet att han och Buttboy ska agera förkläde åt Linda under hennes "program"?

Hahaha. Han är för härlig! "Ni, precis som jag, måste väl ha bättre saker för er."

Just ikväll kan jag faktiskt inte tänka mig något mer roande än detta!
Hysteriskt roligt att ingen av dem vill kännas vid Stripp-Max!

"Ja, jag ska ju visserligen inte stifta under stolen med att jag inte sa att jag inte tyckte att han inte skulle strippa inte var någon bra idé inte förrän efteråt inte insåg jag då att det inte skulle gå att göra ogjort att jag inte var med och inte fick tack på listan men ingen av er kan inte gissa vem det inte var som bad min pojkväns bror att han inte skulle ta med sig strippkläderna för ingen av er var inte ens där!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in