2008-12-01, 04:46
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kom ihåg, vitt vin och räksallad är the magic key!
Så svulten som hon är på stock, så har du nog halva inne redan vid första glaset!

Har hon vändplats i musen?

/En som aldrig vågat fråga förr
2008-12-01, 06:40
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Du förundrar mig Mae West. Med yxan i högsta hugg hugger du gärna på kvinnor tycks det, och Linda Rosing verkar vara ditt största mål.
Andra kvinnor som missbehagar dina förutbestämda ideal, tycks vara lämpliga offer för dina slag. Alla som inte går efter din etikbok har fel, känns det som att du tycker bakom din skärm. Nej, jag skrev inte fel. De gör inte fel, de har fel, enligt din agenda.

Du förundrar mig för att du verkar ha dina tankar i ordning mitt i denna surrealistiska såpa där du söker tillfredställelse genom att uttrycka dig väl och den uppskattning du får av detta går väl inte att klaga på.
Varifrån all din ilska, all din avsky och varifrån all din energi kommer ifrån att med alla medel trycka ned den som inte uppfyller din värdighet, vet väl bara du själv. Varifrån ditt behov att sänka Linda Rosing med alla dina inlägg, varav de flesta skulle kunna betraktas som stalkning är det väl bara du själv som kan svara på.
Din vendetta mot Rosing bryr jag mig egentligen inte om, du är ju inte ensam i den båten och det tycks ju vara hela trådens mening. Bara du ihop med andra vet väl svaret på den frågan.

Men när du likt en bitter satmara attackerar en vilt främmande kvinna (enbart från en tidningsartikel) som du anser är så jävla dum att hon genast ska sammanföras som en idiot i samma tråd där du lägger all din ilska och besvikelse över Linda Rosing, måste jag ställa frågan hur du har det med dina 'indianer i kanoten'. Det får mig att undra om du egentligen mår bra.

Jag tycker att inlägget om den kvinnan inte hör till tråden och jag tycker att ni som skriver och kommenterar detta begår ett stort fel enligt flashbacks regler.

Säljer man sin jävla hund för en för att ge pengar till en kille man känt i 2 månader och som friar via sms då är man en idiot! Då platsar man i samma kategori som Frk Rosing. (Rosing ligger dock högre upp på idiotskalan) Och sen kan vi fråga hur du mår om du måste ge dig in i skvallertrådar för att trycka ner andra.
2008-12-01, 08:58
Medlem
SmiLLies avatar
Linda i Rix MorgonZoo just nu.

Hon har berättat om
- Att hon aldrig varit så uppvaktad som hon är nu...
- Sanninngens ögonblick, och varför hon misslyckades.
- Sin Argentinaresa och att hon är höjdrädd.
- att hon inte har några kommentarer om Fadde. Dom har ingen relation.
- om att hon är på förstasidan på Mama.
- Fighten med Gynning. Hon och Andreas är bara vänner.
- Hennes nya program. Skåningar har sökt mest.. Hon verkar lite besviken och ber Stockholmare att söka eftersom hon har svårt för skånska.
- Hon älskar människor, hon blev frälst efter Argentina.

(På onsdag kommer Gynning till Rix. Linda kanske ska skriva ett brev till henne... )
2008-12-01, 15:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmiLLie
Linda i Rix MorgonZoo just nu.

Hon har berättat om
- Att hon aldrig varit så uppvaktad som hon är nu...
- Sanninngens ögonblick, och varför hon misslyckades.
- Sin Argentinaresa och att hon är höjdrädd.
- att hon inte har några kommentarer om Fadde. Dom har ingen relation.
- om att hon är på förstasidan på Mama.
- Fighten med Gynning. Hon och Andreas är bara vänner.
- Hennes nya program. Skåningar har sökt mest.. Hon verkar lite besviken och ber Stockholmare att söka eftersom hon har svårt för skånska.
- Hon älskar människor, hon blev frälst efter Argentina.

(På onsdag kommer Gynning till Rix. Linda kanske ska skriva ett brev till henne... )

Svårt för skånska....tror hon att killarna söker sig till programmet för att PRATA?

Bara vänner...betyder i Lindaland sex utan krav!
2008-12-01, 16:58
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Hmm, själv tänkte jag direkt att det är någon av Lindas "polare" (AE) som ser sin chans att hugga när du tog upp puckot som säljer hunden. Catami (som för övrigt kastar sten i glashus) har ju tidigare varit inne på tråden med lustiga kommentarer och i Biondaförsvar.
Vet inte, men jag tycker inte man går in i en skvallertråd och uttrycker sig på det sättet!

Ähh är man leksing så har man väll ändå rätt att gå in i trådar och vara lite småtjurig? Ett par år i allsvenskan så skulle jag med hoppa på folk lite random :P

Skämtar bara Catami

Hur kannal 5 tänker eller svenska folket som antagligen kommer sitta o kolla på programet kommer jag aldrig att förstå. Det är då värre än att vara leksing.
Tur att man flyttat utomlands, jag slipper skiten!
2008-12-01, 18:58
Medlem
Citat:
Du förundrar mig Mae West. Med yxan i högsta hugg hugger du gärna på kvinnor tycks det, och Linda Rosing verkar vara ditt största mål.
Andra kvinnor som missbehagar dina förutbestämda ideal, tycks vara lämpliga offer för dina slag. Alla som inte går efter din etikbok har fel, känns det som att du tycker bakom din skärm. Nej, jag skrev inte fel. De gör inte fel, de har fel, enligt din agenda.

Du förundrar mig för att du verkar ha dina tankar i ordning mitt i denna surrealistiska såpa där du söker tillfredställelse genom att uttrycka dig väl och den uppskattning du får av detta går väl inte att klaga på.
Varifrån all din ilska, all din avsky och varifrån all din energi kommer ifrån att med alla medel trycka ned den som inte uppfyller din värdighet, vet väl bara du själv. Varifrån ditt behov att sänka Linda Rosing med alla dina inlägg, varav de flesta skulle kunna betraktas som stalkning är det väl bara du själv som kan svara på.
Din vendetta mot Rosing bryr jag mig egentligen inte om, du är ju inte ensam i den båten och det tycks ju vara hela trådens mening. Bara du ihop med andra vet väl svaret på den frågan.

Men när du likt en bitter satmara attackerar en vilt främmande kvinna (enbart från en tidningsartikel) som du anser är så jävla dum att hon genast ska sammanföras som en idiot i samma tråd där du lägger all din ilska och besvikelse över Linda Rosing, måste jag ställa frågan hur du har det med dina 'indianer i kanoten'. Det får mig att undra om du egentligen mår bra.

Jag tycker att inlägget om den kvinnan inte hör till tråden och jag tycker att ni som skriver och kommenterar detta begår ett stort fel enligt flashbacks regler.

Vilken regel tänker du på?
2008-12-01, 20:45
Bannlyst
Uppmärksamhetsdrogen

Hmmm, Linda Rosing verkar ju flatfrälst sen Argentina också. Nån Jannike. Blir så jävla trött. Är ju såklart ett riktigt apigt publicitetsstunt. Är ju som en tävling mellan Rosing å Fadde. När han går ut med sin "nya" kärlek så kontrar hon med att insinuera att hon är flata. haha,

http://nyheter24.se/noje/kandisar/77914-linda-gosar-med-sin-flickvn

http://nyheter24.se/noje/kandisar/76211-linda-rosings-lesbiska-kyss

Desperat tycker jag men fan, Fadde är inte bättre.

http://nyheter24.se/noje/kandisar/76461-faddes-nya-krlek
2008-12-01, 22:35
Medlem
Nu har hon blivit bukis med Sigrid Åhs. Vem av dem har fallit lägst egentligen? Ytterst svår fråga.
2008-12-01, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Suck.
Åter en person som anser mig mer intressant än skvallertråden som personen "råkat" halka inpå. Att präkigt försöka framställa MIG som en bitter satmara och sig själv som en sansad, eftertänksam moralpolis...tja, visst.

Och ja, jag anser vissa kvinnor vara korkade. Och när det kommer till Linda, så har hon medvetet offrat sin integritet genom att saluföra sig själv som en korkad bimbo, småkåt och helt utan hämmningar! Hon får den respekt hon förtjänar!

Och tackar som frågar, jag mår toppen!
Fast med dig verkar det lite dassigt! Jag hoppas dock att du nu lättat lite på din frustration genom ditt inlägg!

Och för att åter poängtera vad detta är:Ett skvallerforum!

Edit: Skillnaden är? https://www.flashback.org/showpost.php?p=2147113&postcount=1

Som du antyder och gav ett tre år gammalt exempel på, kan även jag reagera, bli arg och tom reta mig på personer och händelser. Så långt är det i linje med vad man kan förvänta sig av människors känslor och beteenden, även här på Flashback.
Därifrån till att ägna sitt liv åt att mer eller mindre 'sätta dit' någon enskild är en viss skillnad och då får man väl acceptera att man blir ansedd som lite mysko när någon kör sitt race i en skvallertråd mot ett enda mål, men det var ju ändå inte det som retade upp mig den här gången för detta har ni ju sysslat med i flera år.
Min inlägg (som av någon anledning inte längre finns) vände sig emot att du började raljera, jämföra och offentliggöra en okänd människa med Linda i just den här skvallertråden. Alltihop med endast en tidningsartikel från Expressen som enda källa.
Jag gillar dig MaeWest och det har jag gjort under en längre tid men du ska inte per automatik tro att varje gång någon säger emot dig är den 'åter en person som anser dig mer intressant än själva skvallret' (för att använda dina egna ord). Jag gillar dig men har, utan att bli särskilt irriterad över det, undrat vad som driver din vendetta i Linda-tråden men skit i det just nu, det var inte det jag blev förbannad på den här gången.

Däremot skulle jag kunna tänka mig att den nya kvinnan i den nya artikeln fick en egen tråd där man enskilt kunde bedömma hennes värde som en kändis här på FB.
2008-12-01, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Säljer man sin jävla hund för en för att ge pengar till en kille man känt i 2 månader och som friar via sms då är man en idiot! Då platsar man i samma kategori som Frk Rosing. (Rosing ligger dock högre upp på idiotskalan) Och sen kan vi fråga hur du mår om du måste ge dig in i skvallertrådar för att trycka ner andra.

Om den här okända kvinnan är en idiot eller ej anser jag oviktigt i sammanhanget. Hon är inte känd och bör inte släpas in i skvallerttråden under rubriken: Linda Rosing
Jag mår bra om det nu har någon betydelse och jag säger alltid ifrån när jag ser att saker inte sker på rätt sätt.
2008-12-01, 23:51
Medlem
-jOE!s avatar
Regeltolkningar får ni ta med varandra i PM, åter till topic tack! OT raderat. /mod
2008-12-02, 04:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Som du antyder och gav ett tre år gammalt exempel på, kan även jag reagera, bli arg och tom reta mig på personer och händelser. Så långt är det i linje med vad man kan förvänta sig av människors känslor och beteenden, även här på Flashback.
Därifrån till att ägna sitt liv åt att mer eller mindre 'sätta dit' någon enskild är en viss skillnad och då får man väl acceptera att man blir ansedd som lite mysko när någon kör sitt race i en skvallertråd mot ett enda mål, men det var ju ändå inte det som retade upp mig den här gången för detta har ni ju sysslat med i flera år.
Min inlägg (som av någon anledning inte längre finns) vände sig emot att du började raljera, jämföra och offentliggöra en okänd människa med Linda i just den här skvallertråden. Alltihop med endast en tidningsartikel från Expressen som enda källa.
Jag gillar dig MaeWest och det har jag gjort under en längre tid men du ska inte per automatik tro att varje gång någon säger emot dig är den 'åter en person som anser dig mer intressant än själva skvallret' (för att använda dina egna ord). Jag gillar dig men har, utan att bli särskilt irriterad över det, undrat vad som driver din vendetta i Linda-tråden men skit i det just nu, det var inte det jag blev förbannad på den här gången.

Däremot skulle jag kunna tänka mig att den nya kvinnan i den nya artikeln fick en egen tråd där man enskilt kunde bedömma hennes värde som en kändis här på FB.

Inte en egen tråd, men ett eget inlägg:https://www.flashback.org/showpost.php?p=13930548&postcount=1326

Jag vill poängtera ytterligare en gång en detalj som tydligen gått dig förbi!
Detta är en skvallertråd. Jag utgår då ifrån, att det som tas upp, är skvaller!
Linda har kämpat hårt för att bli en publik person. Hon har kämpat hårt med att hänga ut sig själv, sitt sexliv och sina barn i kampen att få bli känd!

Att bli känd är Lindas mål.Inte att bli en god medborgare, ärlig skattebetalare eller en bullmamma!
Linda har, i jakten på medialt ljus, helt frivilligt offrat det som vi vanliga dödliga ser som ett privatliv och integritet. Hon har själv valt att bli skvallrad om!

En vendetta är en hämnd på någon! Det har du i tråden om Cecilia Beckroth!
I denna tråd skvallrar vi om en blonderad silikonstinn botoxanka som mer än gärna flashar musen om det ger henne reklam!

Och jag undrar mest vad du själv får ut när du, mellan raderna, ser dig som en bättre människa än oss andra här i skvallerdelen?
För det är väl det du är ute och far efter? Att utmåla dig som lite mer än oss, och då speciellt mig?

Vad fick dig överhuvudtaget att bli medlem på FB?

Lufta din indignation över att folk gillar skvaller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in