Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dessutom har vi ju berömt barnen...eller har det slunkit emellan någon dumhet kanske? Jaja, i stort har vi berömt barnen och haft medlidande med dem och alla andra braiga känslor och åsikter man kan tänka sig.
.
Jadu Miss...visst är jäntan hennes söt,men risken finns att hon blir medialt utnyttjad av sin obetänksamma mor som helt frankt skriver i sin blogg att dottern hennes har bobby som "gaycoach".....
OM nu någon umgås/springer förbi Linda,så be då henne att rensa bort alla insinuerande inlägg om sina barn och vara mer restriktiv med bilder på dessa.
Det finns faktiskt folk som kan ge bilder på barn en helt annan innebörd på helt andra sajter som Linda i sin enfaldighet inte har tänkt på!
Om nu Linda vill tapetsera stan med mindre smickrande bilder på sig själv i princip vilken situation som helst(när kommer bilden på Linda,tagen snett ovanifrån, tryckandes en kabel på gustavsbergstronen?)är en sak,men att hon frivilligt matar oss dreglandes hyenor med sina oskyldiga barn,är en annan!