2008-06-29, 21:35
  #2257
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dessutom har vi ju berömt barnen...eller har det slunkit emellan någon dumhet kanske? Jaja, i stort har vi berömt barnen och haft medlidande med dem och alla andra braiga känslor och åsikter man kan tänka sig.
.

Jadu Miss...visst är jäntan hennes söt,men risken finns att hon blir medialt utnyttjad av sin obetänksamma mor som helt frankt skriver i sin blogg att dottern hennes har bobby som "gaycoach".....

OM nu någon umgås/springer förbi Linda,så be då henne att rensa bort alla insinuerande inlägg om sina barn och vara mer restriktiv med bilder på dessa.
Det finns faktiskt folk som kan ge bilder på barn en helt annan innebörd på helt andra sajter som Linda i sin enfaldighet inte har tänkt på!

Om nu Linda vill tapetsera stan med mindre smickrande bilder på sig själv i princip vilken situation som helst(när kommer bilden på Linda,tagen snett ovanifrån, tryckandes en kabel på gustavsbergstronen?)är en sak,men att hon frivilligt matar oss dreglandes hyenor med sina oskyldiga barn,är en annan!
2008-06-29, 21:46
  #2258
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jadu Miss...visst är jäntan hennes söt,men risken finns att hon blir medialt utnyttjad av sin obetänksamma mor som helt frankt skriver i sin blogg att dottern hennes har bobby som "gaycoach".....

OM nu någon umgås/springer förbi Linda,så be då henne att rensa bort alla insinuerande inlägg om sina barn och vara mer restriktiv med bilder på dessa.
Det finns faktiskt folk som kan ge bilder på barn en helt annan innebörd på helt andra sajter som Linda i sin enfaldighet inte har tänkt på!

Om nu Linda vill tapetsera stan med mindre smickrande bilder på sig själv i princip vilken situation som helst(när kommer bilden på Linda,tagen snett ovanifrån, tryckandes en kabel på gustavsbergstronen?)är en sak,men att hon frivilligt matar oss dreglandes hyenor med sina oskyldiga barn,är en annan!


Ursäkta men jag är lite för trött för FB-ande egentligen så jag kan bara säga att jag håller med till 100% och ska mobiljäveln (läs Sony Ericsson) ge sig på nån så är det Farmor själv i det här läget!
.
2008-06-29, 22:20
  #2259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sony Ericsson
Ja jag har skrivit det förut, det är mobbing och jävligt onödigt att spekulera kring hennes barn. De är barn och borde inte behöva bli kommenterade här. Användare som ger sig på barn till kändisar tycker jag går över gränsen. Barn har aldrig valt sina föräldrar och ska därför slippa hängas ut här. Osmakligt är vad det är.

Jamen ditt pucko den enda som hänger ut sina barn är ju dumskallen LR själv. Hon tror att hennes skitblogg blir mer intressant då. Möjligtvis för pedofiler då kanske? Stackars barn som har rikspuckot till morsa. Socialen hallååå var är ni när ni behövs? Nä idioten borde verkligen inte hänga ut sina barn det har du rätt i.
2008-06-29, 22:25
  #2260
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Bästa bilden i år http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/4ef32be7-4e3a-43e8-b717-adc047deed20.jpg

P.S. En varning är på sin plats.


Alla dom där bilderna var rejält creepy. Plastmonster är ordet. Vad var det hon var känd för nu igen?
2008-06-29, 23:28
  #2261
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Vad var det hon var känd för nu igen?

Hon började med att knulla lite i tv. Sen släppte hon en singel eller två och mellan spelningarna så snortade hon lite kola på olika sturplans klubbar. Sen träffade hon Herr dörrvakt och hur det gick kunde alla följa i AB. Snart kommer hennes stora genombrott om man får tro på Donnyboy och då jeflar.......hon bloggar också...och...........och.........
2008-06-30, 00:02
  #2262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Hon började med att knulla lite i tv. Sen släppte hon en singel eller två och mellan spelningarna så snortade hon lite kola på olika sturplans klubbar. Sen träffade hon Herr dörrvakt och hur det gick kunde alla följa i AB. Snart kommer hennes stora genombrott om man får tro på Donnyboy och då jeflar.......hon bloggar också...och...........och.........


Ja så kan man nog sammanfatta "karriären". Man skulle kunna kategorisera henne som ett ökändispucko kanske?
2008-06-30, 09:07
  #2263
Medlem
Imeldas avatar
Jag sägar att han är psykopat för att han har betett sig som en sådan. Ni får tycka vad ni vill om honom, precis som jag får tycka vad jag vill. Och skriva vad jag vill.

Det finns naturligtvis anledningar till min avsky gentemot honom, men det är inget som jag tänker sitta här och outa.
2008-06-30, 09:14
  #2264
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Jag sägar att han är psykopat för att han har betett sig som en sådan. Ni får tycka vad ni vill om honom, precis som jag får tycka vad jag vill. Och skriva vad jag vill.

Det finns naturligtvis anledningar till min avsky gentemot honom, men det är inget som jag tänker sitta här och outa.

Klart du får skriva vad du vill, precis som vi andra får.

Det kan jag förstå att du inte vill men att bete sig som en psykopat är nödvändigtvis inte detsamma som att vara psykopat. Hur som haver så handlar tråden ändå inte om honom men OM du skulle få för dig att vilja lätta ditt hjärta om vad han gjort så har han en alldeles egen tråd här i Skvaller.
.
2008-06-30, 09:17
  #2265
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Klart du får skriva vad du vill, precis som vi andra får.

Det kan jag förstå att du inte vill men att bete sig som en psykopat är nödvändigtvis inte detsamma som att vara psykopat. Hur som haver så handlar tråden ändå inte om honom men OM du skulle få för dig att vilja lätta ditt hjärta om vad han gjort så har han en alldeles egen tråd här i Skvaller.
.

Nästa gång ska jag förtydliga mig, jag trodde inte att det var obligatoriskt med fastställda diagnoser i en skvallertråd.
2008-06-30, 09:22
  #2266
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Nästa gång ska jag förtydliga mig, jag trodde inte att det var obligatoriskt med fastställda diagnoser i en skvallertråd.

Det var JAG som ville veta om det var en fastställd diagnos pga att JAG ogillar det frekventa diagnostiserandet på FB. Det var en simpel fråga för att se hur det låg till, förstår du? Sluta tjura nu!
.
2008-06-30, 09:24
  #2267
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Ja så kan man nog sammanfatta "karriären". Man skulle kunna kategorisera henne som ett ökändispucko kanske?

Gemene man skulle nog kategorisera det så. Farmor och Donnyboy skulle säga världskändis.
.
2008-06-30, 09:26
  #2268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Alla dom där bilderna var rejält creepy. Plastmonster är ordet. Vad var det hon var känd för nu igen?

Tog mod till mig och klickade på länken trots varningen. Uuurk! Länken borde varnas med pestflagga. Hur f-n kan man förstöra sig på det sättet? Hon måste ha en allvarlig psykisk störning....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in