Jättetrevlig kväll!
Linda Rosing, 2009-08-21 10:24
Här sitter jag med några från Peters släkt. Bla systern Lotta, mostern, mamma och hans kusiner.
http://i31.tinypic.com/2w54k5x.jpg
Det var en trevlig kräftskiva vi var på igår. Det bjöds på både sång och mycket skratt kan jag lova. Goda kräftor och mycket god stämning. Alla var väldigt lätta att prata med och det var kul att få lära känna dom. Jag fick höra massor med roliga barndoms minnen om Peter vilket var roligt att få höra. Vi stannade och åt och pratade i några timmar sen när vi båda kände oss trötta tog vi en taxi hem till hans mamma och gick och la oss. Det är en ny dag i dag och vi ska resa till Paris och då vill man vara pigg och fräsch.
http://i31.tinypic.com/2vk0qyw.jpg
Jag och min gulliga svärmor Marianne.
http://i25.tinypic.com/28lwegk.jpg
Jag och Peters mellersta syster Lotta.
Ankan fortsätter att leverera
fett mycket på bloggen!
Borde varna danskarna att dom får besök under dagen då det vad jag kunde utforska inte gick några plan från Sturup till Paris under dagen.