2009-08-21, 09:01
  #13777
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
Alexander Erwik har "gjort slut" med Linda. I Expressen fredag säger han att han har väldigt fina minnen med Linda och önskar henne lycka till i livet. Men vi har lite olika syn på saker helt enkelt.


LÄNKA
2009-08-21, 09:06
  #13778
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kex
LÄNKA

Artikeln finns inte online. Endast som en notis i Expressen Fredag.
2009-08-21, 09:08
  #13779
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Artikeln finns inte online. Endast som en notis i Expressen Fredag.
Okidok. Får passa den kl 16.00 då den dyker upp i min värld
2009-08-21, 10:30
  #13780
Medlem
dempa69s avatar
Jättetrevlig kväll!
Linda Rosing, 2009-08-21 10:24


Här sitter jag med några från Peters släkt. Bla systern Lotta, mostern, mamma och hans kusiner.
http://i31.tinypic.com/2w54k5x.jpg
Det var en trevlig kräftskiva vi var på igår. Det bjöds på både sång och mycket skratt kan jag lova. Goda kräftor och mycket god stämning. Alla var väldigt lätta att prata med och det var kul att få lära känna dom. Jag fick höra massor med roliga barndoms minnen om Peter vilket var roligt att få höra. Vi stannade och åt och pratade i några timmar sen när vi båda kände oss trötta tog vi en taxi hem till hans mamma och gick och la oss. Det är en ny dag i dag och vi ska resa till Paris och då vill man vara pigg och fräsch.
http://i31.tinypic.com/2vk0qyw.jpg
Jag och min gulliga svärmor Marianne.
http://i25.tinypic.com/28lwegk.jpg
Jag och Peters mellersta syster Lotta.



Ankan fortsätter att leverera fett mycket på bloggen!
Borde varna danskarna att dom får besök under dagen då det vad jag kunde utforska inte gick några plan från Sturup till Paris under dagen.
__________________
Senast redigerad av dempa69 2009-08-21 kl. 10:54. Anledning: Uppdaterat på bloggen
2009-08-21, 10:43
  #13781
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Ni läser säkert damtidningar biografer, memoarer och skvaller. Ett ständigt intresse för andras misslyckanden. Ni lever genom nyheter om b-kändisars värdelösa skilsmässor, trash och kärleksaffärer.Deras sorgliga liv får ni kanske att ni mår bättre? Men det är bara en lögn. Som erat eget liv.

barabbas för helvete! Dessutom så lever vissa för att försöka trycka ner andra på diverse skvallerforum. Gillar du inte en tråd så håll dig borta då? Eller får du abstinens då? Eller behöver du helt sonika en ursäkt för att kolla in skvaller om ankan? Jag tror att du i hemlighet frossar i ankans liv och leverne men mår så dåligt av det att du måste trycka ner andra.
2009-08-21, 10:49
  #13782
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Jättetrevlig kväll!
Linda Rosing, 2009-08-21 10:24


Här sitter jag med några från Peters släkt. Bla systern Lotta, mostern, mamma och hans kusiner.
http://i31.tinypic.com/2w54k5x.jpg

Ankan fortsätter att leverera fett mycket på bloggen!
Borde varna danskarna att dom får besök under dagen då det vad jag kunde utforska inte gick några plan från Sturup till Paris under dagen.

Jag har noterat hur omsorgsfullt man dekorerat inför denna släktträff.

Snälla - ge oss spysmileyn tillbaka!
2009-08-21, 11:15
  #13783
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
[b]
http://i25.tinypic.com/28lwegk.jpg
Jag och Peters mellersta syster Lotta.
Ok. Båda är blonda, slitna, lite fläskiga och har tillbringat en avsevärd tid i solen/solariet. Jag tror Peter vill knulla sin syster men i brist på annat valt Trosing.
2009-08-21, 11:24
  #13784
Medlem
Jag kommer aldrig att glömma när Farmor åt kräftor i BB.
Dagen efter. Lite fyllehungrig knaprade Farmor i sig allt som fanns kvar på kräftorna (kräftskalen). Allt åkte ner i magen, huvudet, känselspröten, småbenen under magen, ja allt smaskade hon i sig.
Hon mumsade med kinderna alldeles kladdiga och blanka.
Jag skulle faktiskt kunna gå så långt att jag kallar henne besatt, galen redo för tvångströjan. You name it.

Nu har Farmor varit på kräftkalas med Snutt och hans släkt.
Och vad är det jag ser? Visserligen en uppryckning av bordsskicket, men jag har aldrig sett någon äta kräftor med kniv och gaffel.
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fi25.tinypic.com%2F28lwegk .jpg
2009-08-21, 11:49
  #13785
Medlem
Ringblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinson
Nu har Farmor varit på kräftkalas med Snutt och hans släkt.
Och vad är det jag ser? Visserligen en uppryckning av bordsskicket, men jag har aldrig sett någon äta kräftor med kniv och gaffel.
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fi25.tinypic.com%2F28lwegk .jpg

Men det fattar du väl att de inte äter såna kräftor som man måste skala? I Trosings uniiika lyxvärld äter man ju färdigskalade kräftstjärtar i lag. Såna på plastburk du vet. De går utmärkt att äta med kniv och gaffel. Eller så kan man göra som jag är säker på att Ankan gör dvs lägger dem på svampig färdigskivad jättefranska och slafsar i sig. Voila! LYXMACKA!
__________________
Senast redigerad av Ringblomma 2009-08-21 kl. 11:51.
2009-08-21, 11:54
  #13786
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mythomania
Igår blev det uppståndelse på stället när jag reste mig och skulle klappa den här söta lilla valpen. När folk fick syn på att det var jag så ställde sig massor med folk upp från sina bord och började tissla och tassla och säga mitt namn. Det slutade med att jag fick stå och ta kort med den här söta lilla. Inte trodde jag att det skulle bli sån stor grej av det, men det blev det.

Vi åkte förbi Zlatans och hans vackra Helenas hus. Vilket vackert hus dom har!

Här ser ni Twintower


Twintower Jag brukar kalla det Turning Torso.

Har tyvärr inte lärt mej att lägga in bilder ännu, men det kommer.

Hahaha men fyfan. Twintower.
2009-08-21, 12:06
  #13787
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Ok. Båda är blonda, slitna, lite fläskiga och har tillbringat en avsevärd tid i solen/solariet. Jag tror Peter vill knulla sin syster men i brist på annat valt Trosing.


Hahaha.....Patsy har funnit sig en vän som hon kan banta ihop med.

Och Patsys överarmar har verkligen antagit kärringform efter 7 månaders svullande av chips och smågodis!
2009-08-21, 14:36
  #13788
Medlem
Nu har Snutts ena syster gett sig in i leken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in