2009-08-20, 19:53
  #13753
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamanthaD
Linda och Bobby verkar ju fortfarande umgås, trots att Linda och Alex "gjort slut".

Men hur är vänskapen mellan Alex och Bobby, umgås de?
Eller är de bara vänner genom Linda?

om de skulle umgås så skulle väl knappast bobby be linda fråga om bobby fick komma på festen, dagisfasoner. "är inte du min kompis då, vill inte du leka med mig"
2009-08-20, 19:53
  #13754
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamanthaD
Linda och Bobby verkar ju fortfarande umgås, trots att Linda och Alex "gjort slut".

Men hur är vänskapen mellan Alex och Bobby, umgås de?
Eller är de bara vänner genom Linda?

Vet inte egentligen, men jag tror inte de umgåtts särskilt mycket - utom när de båda varit på något jippo med Rosing.
2009-08-20, 19:57
  #13755
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
Att man har lite olika syn på saker och ting borde man ju klara i en riktig vänskap. Det borde ligga nåt mer under ytan?

Njae, snarare så är det väl så att Linda aldrig ställer upp för sina så kallade vänner när något annat kommer i vägen (som hennes *~fÖRsTa å 1NdA KäRlEK sNUTTiS~*), något som han antagligen fått uppleva nu.
2009-08-20, 20:44
  #13756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
Finns det nån länk till ErwikExpressen?

Nix, notisen finns bara i Expressen Fredag (Bilagan som Expressen säljer på torsdagar och fredagar)
2009-08-20, 20:47
  #13757
Medlem
IdaMiRakels avatar
Är det bara jag eller är Lindas läppar riktigt äckliga?
2009-08-20, 20:58
  #13758
Medlem
SamanthaDs avatar
Lindas läppar...

Citat:
Ursprungligen postat av IdaMiRakel
Är det bara jag eller är Lindas läppar riktigt äckliga?

Håller med om att Lindas mun ser konstig och stel ut. Hon borde hållit sig till Restylanet och inte sprutat in sånt där fett.
Själv har jag Restylane i läpparna och det ser jättefint ut, skulle aldrig vilja ha en Linda mun, utan nu har jag min mun fast lite fylligare och mera markerad.
2009-08-20, 21:14
  #13759
Bannlyst
Sannigsberättare

Ni läser säkert damtidningar biografer, memoarer och skvaller. Ett ständigt intresse för andras misslyckanden. Ni lever genom nyheter om b-kändisars värdelösa skilsmässor, trash och kärleksaffärer.Deras sorgliga liv får ni kanske att ni mår bättre? Men det är bara en lögn. Som erat eget liv.
2009-08-20, 21:22
  #13760
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Ni läser säkert damtidningar biografer, memoarer och skvaller. Ett ständigt intresse för andras misslyckanden. Ni lever genom nyheter om b-kändisars värdelösa skilsmässor, trash och kärleksaffärer.Deras sorgliga liv får ni kanske att ni mår bättre? Men det är bara en lögn. Som erat eget liv.


Det går bra nu Kerre! Eller hur?

Med tanke på att du mest kör på oneliners, menar jag.
2009-08-20, 21:39
  #13761
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det går bra nu Kerre! Eller hur?

Med tanke på att du mest kör på oneliners, menar jag.
Det är sent på kvällen nu kära du. Kerre har hittat torsdagsgroggen och snart skall han sova.
2009-08-20, 21:40
  #13762
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Ni läser säkert damtidningar biografer, memoarer och skvaller. Ett ständigt intresse för andras misslyckanden. Ni lever genom nyheter om b-kändisars värdelösa skilsmässor, trash och kärleksaffärer.Deras sorgliga liv får ni kanske att ni mår bättre? Men det är bara en lögn. Som erat eget liv.

Och hur är det själv då lilla kvitterlärka. Du vimsar ju runt här i tid och otid och sprider ditt eget dåliga mående.
Hoppas du blir frisk snart. Sköt om dig
2009-08-20, 21:41
  #13763
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Ni läser säkert damtidningar biografer, memoarer och skvaller. Ett ständigt intresse för andras misslyckanden. Ni lever genom nyheter om b-kändisars värdelösa skilsmässor, trash och kärleksaffärer.Deras sorgliga liv får ni kanske att ni mår bättre? Men det är bara en lögn. Som erat eget liv.

Mitt liv är en lögn för jag läser biografer, fy fan vad jag mår dåligt....
2009-08-20, 21:42
  #13764
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Ni läser säkert damtidningar biografer, memoarer och skvaller. Ett ständigt intresse för andras misslyckanden. Ni lever genom nyheter om b-kändisars värdelösa skilsmässor, trash och kärleksaffärer.Deras sorgliga liv får ni kanske att ni mår bättre? Men det är bara en lögn. Som erat eget liv.

Nog ligger det en hel del i det. Men så kan det vara. Det gäller att vara ärlig mot sig själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in