Citat:
Ursprungligen postat av IdaMiRakel
Är det bara jag eller är Lindas läppar riktigt äckliga?
Håller med om att Lindas mun ser konstig och stel ut. Hon borde hållit sig till Restylanet och inte sprutat in sånt där fett.
Själv har jag Restylane i läpparna och det ser jättefint ut, skulle aldrig vilja ha en Linda mun, utan nu har jag min mun fast lite fylligare och mera markerad.