Full fart.....
Linda Rosing, 2009-01-14 07:55
I natt har jag haft lite ont på min tatuering. Men det är det värt. Nu kl:10 ska jag till Amal och fixa mina naglar snygga. Sen kl:11:00 ska jag fortsätta min inspelning för mitt program. Dom ska filma mig när jag besöker en viss person. Spännande! Och sist idag kl:13:00 då ska jag plåta för reklamjobbet som jag fick. Så ser min dag ut idag. By the way,vad tycker ni om min tatuering?
Alexander Erwik om Lindas tatuering, resan som snart ska ske o.s.v
Nya Linda Rosing, det symboliserar hennes nya tatuering. Jag tycker den är riktigt snygg och kan gå i god för att nya Linda är stark, självständig och jävligt läcker. Hur hennes tatuering ser ut ser ni här...
Redan på torsdag ska vi sticka igen. Inspelningarna i jakten på en man åt Linda fortsätter. Denna gång blir det någon annanstans i europa. Vart färden går får ni veta när vi får säga nåt. OM vi får säga nåt i förväg.
Inspelningarna av programmet är så bra för vår vänskap. Vi jobbar alla så mycket annars och hinner aldrig umgås som man skulle vilja. Det känns som att vi kommer varandra närmare för varje dag vi får ihop. Bobby har jag ändå känt i 8-9 år /Linda i två/men vi har inte heller haft chans att umgås på det här sättet. Det enda som är jobbigt med resandet är att Tobias blir lite lidande. Jag hoppas han står ut med mig. När allt det här är klart i mars så är det vi som ska resa. Jag har lovat att min telefon ska vara avstängd men kommer garanterat smyga iväg och ge er dagliga uppdateringar från min kärlekssemester också. När vi inte har fullt upp med....annat. :-)
(Texten är från hans blogg på finest.se)
Förstår att det blev en panter av Patsys kuktatuering! Rätt form från början, lixom!
Och Pimpen anser att hans buttfriend blir lidande av att han är borta!
Men att hans transaliknande västerås-import är intill allergisk mot sina egna b a r n tycker han är helt ok?
Blir det lettland, denna gång?
Med den nya , starka Patsy som läcker kukletare!
Och när får vi läsa i någons blogg om att Patsy tänker ta ledigt minst en vecka med båda sina barn och riktigt umgås?
Åka någonstans och bara umgås?
Nu är jag klar för idag...!
Linda Rosing, 2009-01-14 17:11
Morgonen började hos Amal som har www.08naglar.com. Som vanligt så är Amal snabb och gör ett strålande jobb. Snyggare naglar finns inte att skåda. Efter det bar det raka vägen för inspelning av mitt kommande tv-program,"Den rätte för Rosing". Som kommer att sändas i vår. När vi var klara där så hoppade jag in i taxin som tog mig till en foto studio på söder där jag fotade för mitt kommande reklam jobb. Ni kommer att få veta mer om vilket reklam jobb jag gjort efter den 15 feb. Jävligt coolt,iallafall. Bilderna blev bra och jag gjorde ett snabbt och bra jobb enligt PR byrån och Henrik som var där och bevakde.
Den sitter nog där den sitter för att täcka Faddes kuk.
P.S. Såg på Bängroths blogg att hon skickat personuppgifter på nätmobbare (läs FB-mobbare) till utsatta kändisar, bla Rosing. Akta er alla för snart kommer farbror Blå och förhör er/oss
TÅGET HEM FRÅN ÅRE...!
Linda Rosing, 2009-01-13 22:14
Alex,Bobby och jag på tågresan hem från Åre.
Två suddiga foton på gänget som nämns. En massa spritflaskor och ingen skymt av Kevin.
Kan det förhålla sig så att Kevin inte alls var med? Utan det är Bobby och Erwik som sagt till Slabbeduskan att hon ska skriva det så det ser bättre ut?
Vem tof hand om Kevin dagar, kvällar och nätter när mamsen badade, åt frukost, gosade i sängen med två bögar och hade det helt underbart?
Kan det förhålla sig så att Kevin inte alls var med? Utan det är Bobby och Erwik som sagt till Slabbeduskan att hon ska skriva det så det ser bättre ut?
Vem tof hand om Kevin dagar, kvällar och nätter när mamsen badade, åt frukost, gosade i sängen med två bögar och hade det helt underbart?
Enligt Ervik tog Lindas medföljande vän Fredrik hand om gossen i Åre. Han har förresten skrivit ännu ett inlägg där han hyllar Linda som mamma.
Ikväll bär det, enligt Bobil, av till Prag. Undras om de ska bo på ett anrikt hotell där? Gissar att Jannike inte ska med denna gången heller. Hon nämns inte öht...
Idag ska jag resa någonstans i Europa....!
Linda Rosing, 2009-01-15 09:29
Godmorgon!
Idag ska jag ut och resa tillsammans med Bobby,Alex och alla killarna och filmteamet. Vart resan går? är hemlig som vanligt. Än så länge.Men det blir en härlig weekend någonstans i Europa. Och jag kommer att blogga på som vanligt och lägga upp bilder så får ni sel. Nu ska jag snart börja packa,vilket jag inte har gjort än så nu måsta jag sätta fart för vi flyger runt kl:17:00. Och vi ska ses tidigare. Så nu ska jag fixa allt....Jag älskar att resa och speciellt weekende till någon skön storstad. Bara fly från allt här hemma och bara vara. Visst är det väl härligt?
Idag ska jag resa någonstans i Europa....!
Linda Rosing, 2009-01-15 09:29
Godmorgon!
Idag ska jag ut och resa tillsammans med Bobby,Alex och alla killarna och filmteamet. Vart resan går? är hemlig som vanligt. Än så länge.Men det blir en härlig weekend någonstans i Europa. Och jag kommer att blogga på som vanligt och lägga upp bilder så får ni sel. Nu ska jag snart börja packa,vilket jag inte har gjort än så nu måsta jag sätta fart för vi flyger runt kl:17:00. Och vi ska ses tidigare. Så nu ska jag fixa allt....Jag älskar att resa och speciellt weekende till någon skön storstad. Bara fly från allt här hemma och bara vara. Visst är det väl härligt?
"Blogga på som vanligt och lägga upp bilder så ni får se!"
Bild 1 - väntar på bussen/tåget/flyget/båten.
Bild 2 - Hennes otroooooooooligt lyxiga svit på det anrika hotellet de bor på.
bild 3 - En fyllebild som hon inte riktigt vet vad hon ska kommentera om.
Sen så har de haft det såååååååååååååååååååå bra men hon kan inte avslöja nåt eftersom det kommer på tv i vår.