2009-01-14, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
Men det är ju bara ett svepskäl som jag uppfattar det att hon inte vill vara med i blogg. Hon är ju tex med på en bild i Erwiks blogg. Hon kommer vara med i TV. Sanningen är väl mera att efter den första resan för programmet så var Linda så besviken på henne som vän. Hon skrev ett långt blogginlägg om hur sårad hon var, fast hon nämnde inget namn. Nu "tvingas" de jobba ihop men umgås inte privat.
Var kan man läsa om detta?
2009-01-14, 02:47
Medlem
Hur sexigt är det med en uppkarvad mun? A la Joker?
2009-01-14, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
Men det är ju bara ett svepskäl som jag uppfattar det att hon inte vill vara med i blogg. Hon är ju tex med på en bild i Erwiks blogg. Hon kommer vara med i TV. Sanningen är väl mera att efter den första resan för programmet så var Linda så besviken på henne som vän. Hon skrev ett långt blogginlägg om hur sårad hon var, fast hon nämnde inget namn. Nu "tvingas" de jobba ihop men umgås inte privat.

Lite fakta tack!
2009-01-14, 03:15
Medlem
Clara Hertzs avatar
Det var då en förfärlig tatuering kvinnan gjort. Den sitter ju helt knäppt, snett placerad dessutom. Och helt ooriginellt. Fast det förvånar ju knappast må jag säga.

Jag ser verkligen fram emot att se henne program när det kommer. Fast tänk om man inte står ut och inte kan se ens ett helt program. Jag är lite rädd för det jag.
2009-01-14, 04:11
Medlem
Öronlösa monster är sällan snyggt. Men med tanke på ankans ålder är det nog en grå panter.(gammaltantsymbol) Coolt med nya gaddningar på tanter på snart 40!
2009-01-14, 06:18
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Råkar inte den där tatueringen vara precis på samma plats som hennes gamla?
2009-01-14, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Det var då en förfärlig tatuering kvinnan gjort. Den sitter ju helt knäppt, snett placerad dessutom. Och helt ooriginellt. Fast det förvånar ju knappast må jag säga.

Jag ser verkligen fram emot att se henne program när det kommer. Fast tänk om man inte står ut och inte kan se ens ett helt program. Jag är lite rädd för det jag.
Var och ens smak är olika och det får man väl acceptera. Jag anser att det är en urusel bild. Motivet är varken bildligt likt eller har konstnärliga ambitioner. Det ser ut som en sämre teckning gjord av en amatör.
2009-01-14, 08:32
Medlem
kristibruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Var och ens smak är olika och det får man väl acceptera. Jag anser att det är en urusel bild. Motivet är varken bildligt likt eller har konstnärliga ambitioner. Det ser ut som en sämre teckning gjord av en amatör.
Oavsett alla förklenande omdömen här skulle jag gärna knulla upp henne i brygga. Ja, jag vet att jag är ett svin etc., etc...
2009-01-14, 09:08
Medlem
Lindas tatuering...

Lindas tatuering har man ju sett förut på nån annan.....

http://www.kan-naim.co.il/ArtPic/Fredrik%20ljungberg_calvin%20klein_model_180_01.jp g
2009-01-14, 09:10
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1977
Lindas tatuering har man ju sett förut på nån annan.....

http://www.kan-naim.co.il/ArtPic/Fredrik%20ljungberg_calvin%20klein_model_180_01.jp g

Men alltså....
2009-01-14, 12:07
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Den sitter nog där den sitter för att täcka Faddes kuk.

P.S. Såg på Bängroths blogg att hon skickat personuppgifter på nätmobbare (läs FB-mobbare) till utsatta kändisar, bla Rosing. Akta er alla för snart kommer farbror Blå och förhör er/oss
Senast redigerad av Tolvan 2009-01-14 kl. 12:10.
2009-01-14, 12:08
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Den sitter nog där den sitter för att täcka Faddes kuk.

Ja och det blev mycket bättre. Eller hur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in