2008-04-11, 08:16
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant
Inget seriöst flygbolag kommer att anställa henne. Det skulle bara innebära extremt dålig PR.

Jag kan personligen lova att jag aldrig mer kommer att flyga om Linda Rosing blir anställd som flygvärdinna. Det blir SJ nästa i såna fall. Eller taxi. Hela vägen till Madrid.
Passa dig för Taxi bara, Du kanske får Fadderullan som chaufför!

// Dempa
2008-04-11, 09:26
Medlem
ajerikssons avatar
Skyways flyger till Gotland & det är ju inte riktigt sverige per Lindas defenition
2008-04-11, 10:04
Medlem
Men jösses ja verkligen spännande karriärval.

Citat:
Ursprungligen postat av Thore Thinner
Från sourze: http://tinyurl.com/57x2vj

Spännande karriärval!
2008-04-11, 14:59
Bannlyst
Är detta ett tecken på att Linda blivit pank rent av? Duger det inte att få betalt för att besöka krogen längre?

Citat:
Brother 2003. Sedan dess har hon hunnit med en rad olika yrken, som modell, artist och partiledare.
Nu kan hon lägga till en ny yrkestitel på meritlistan

Vilka andra yrken? Provade hon inte på poker ett tag? Hon va även på väg att bli porrskådis med private? Undrar hur mycket en "kändis" som Linda får genom att kontakta media

För det är väl linda som kontaktar dom? Vem bryr sig om hon provar på ny karriär som flygvärdinna i smyg?
2008-04-11, 19:21
Medlem
Var är Dons kommentar till detta? Var detta den nya lysande karriär han yrade om tidigare i tråden? Inte mycket att skriva om hehe....
2008-04-11, 20:14
Medlem
"Big Brother 2003. Sedan dess har hon hunnit med en rad olika yrken, som modell, artist och partiledare.
Nu kan hon lägga till en ny yrkestitel på meritlistan"

För att lägga till något på sin meritlista av yrken, måste man väl ha jobbat med det? ha erfarenhet av yrket? eller räcker det med att gå en utbildning på 2 veckor?
Det är så jävla löjligt att ens skriva detta om henne.
Fan vad jag hatar trans-linda, Västerås low-life.....

Vem vill anställa en fd. knarkare och porrmodell?
vem vill anställa en människa som bjuder ut sig till hela svenska folket?
Det är ju självklart att hon kommer att skapa mera tragiska moment i sitt liv, som hon kommer att gå till pressen med, men om hon då jobbar och representerar ett bolag, vem fan är så puckad att våga änställa?
Snacka om dålig PR.

det är väl därför hon går ut i tidningarna, för att hon inte fått något jobb?

Rubrik, " Big Brother Linda knarkade och hade sex på SKY WAYS flighten till Gotland"
Linda svarar, "vaddå lixsom, är det inte charter?"

vilket bolag är så puckade att dom anställer denna riksfjant.
Senast redigerad av FCKD 2008-04-11 kl. 20:59.
2008-04-11, 20:33
Medlem
Allan Akbars avatar
Att hennes barn enligt henne blev otroligt stolta över att hon lyckades sitta av en utbildning som var hela 10 dagar lång visar ju att det verkligen inte finns något vettigt att vara stolt över när det gäller henne.
2008-04-11, 21:57
Medlem
diemydarlings avatar
Är det inte lite mycket snack nu, såg bilden i nån tidning och hon verkar ha tagit bort... kvack kvack, kvack kvack sina "duck lips", och är det slut med jättebebisen från hercegovina/bosnien/kroatien/kosovo/serbien/makedonien/sarajevo eller jugoslavien så är hon väl på rätt väg?
2008-04-11, 22:14
Medlem
straycats avatar
Känns inte som att det blir någon guldklocka för Linda på detta jobb heller men jag hoppas att jag har fel.
2008-04-11, 23:19
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av straycat
Känns inte som att det blir någon guldklocka för Linda på detta jobb heller men jag hoppas att jag har fel.

Har inte funderat klart.
Men detta kan vara bland det roligaste som någonsin skrivits på FB.
Jag återkommer.
2008-04-12, 10:19
Medlem
Detta är ju en stor komedi.

Jobbade själv som steward i mina ungdoms dagar och apropå kursen. Så för det första så erbjudas man betald utbildning om man får anställning på ett flygbolag, man behöver INTE pynta för det själv.

Går man en betalkurs så är det för att man är rätt värdelös och inte får jobb på ett seriöst flygbolag, då dessa ändå vill att de anställda ska gå deras egna kurs och inte en betalkurs.

För det andra är kursen så lätt att min 2 åriga son skulle kunna klara av den.

Kaffe-te-kaffe-te, vill ni vara snäll och knäppa säkerhetsbältet.

Och för att inte tala om den där uppvisningen man skulle göra för att demonstrera nödutgångar och flytväst. HA HA, säger jag, det tränade vi på en hel dag Har hon svårt att klara den kursen så undrar jag om det är något överhuvudtaget hon klarar.
2008-04-12, 11:00
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngeIQ
Detta är ju en stor komedi.

Jobbade själv som steward i mina ungdoms dagar och apropå kursen. Så för det första så erbjudas man betald utbildning om man får anställning på ett flygbolag, man behöver INTE pynta för det själv.
Förhållanden ändras hela tiden. Jag vet inte hur länge sedan det är som du jobbade men det verkar ju vara några år sedan enligt vad du antyder.

Sedan dess har det skett två saker,
*Kommersialismen har hårdnat och allt kostar pengar. Tex så får ju piloterna betala för att få sin ansökan granskad på Ryan Air. Så det är nog inte så lätt heller att få betald utbildning som det har varit.

*Säkerhetskraven har ökat och passagerare är "annorlunda" så kraven på kabinpersonalen är nog annorlunda än dom var för några år sedan.

(Dock fasar jag för vad Linda kan tänkas göra om ett plan buklandar så gnistorna sprutar. Hjälper hon oss passagerare att inta rätt skyddsställning och sen att hitta nödutgångarna? Näe, jag fasar för att hon håvar upp sin mobil och ringer 112)
Senast redigerad av rogerk 2008-04-12 kl. 11:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in