2008-12-30, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Gynning fick min röst fast jag aldrig läst eländet. alltid retar det ju någon

Helt otroligt, läser verkligen folk skiten? Det känns ju inte det minsta konstruerat när man har en kategori som heter "Årets modebloggsparhästar".
2008-12-30, 15:49
Medlem
Citat:
Gynning fick min röst fast jag aldrig läst eländet. alltid retar det ju någon

Samma här, tror jag. Minns inte säkert vem mer man hade att välja på.
(S. Fahrman kanske, och henne gillar jag inte alls.)

Btw, så håller sajten Modette riktigt hög kvalité, tycker jag.
http://www.modette.se
Så det går ju att hålla en okej nivå fastän man skriver om "ytligheter".
2008-12-30, 16:15
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Från superbloggerskan igår:

Tja...ståsolarium har funnits här i fjollträsk i en evig tid, tycker jag!

Och om man är intresserad så söker man, och finner.
Är man pantad, efterbliven eller bara allmänt obildad, så behöver man kanske snubbla och slå skallen i ett för att upptäcka att "Oj, ett solarium som någon ställt på högkant! Så smart! Varför har ingen tänkt på det förut!"

Och "Årets bästa blogg"? Är det verkligen så många desfunktionella småflickor som läser Patsys blogg? Vart är världen på väg?

Läste även om vilken klinik som deformerat patsys fejs. Dit kan man ju skicka någon man inte gillar!
Att kliniken verkligen vill figurera i samband med plasticpaddingfejset....ser de inte hur skabbig hon numer ser ut i det som i gamla dar kunde kallas "fint"?

Och ungarna har fått kalla foten, läser jag. Kevin stjälptes snabbt tillbaka till sin far, och melissa har lyst med sin frånvaro.
Kan inte glömma när patsy satt i BB och beklagade sig över sin fula dotter. Är väl så fortfarande. Att Patsy anser att hennes dotter inte matchar sin tonårsmor! Med tanke på det jobb Patsy la ner för att göra sin dotter mer lik sig själv och till sist insåg att jäntan nog skulle se ut som en liten knubbsäl med taskigt hår och trollnäsa!

Tydligen så har reklamjippot "I säng med Rosing" fallit väl ut! Linda har fått stock, blivit sjuk och lyckats med bedriften att dumpa alla 50 miffons som såg sig som Patsys clitorismassör!

Nu skall hon under nyår åka till något land i europa, vidga läpparna tillsammans med någon välbärgad "vän till en vän", och sedan dansa skiten ur ett dansgolv på 15 centimeters klackar, lycklig som en tonåring!

Är jag elak om jag hoppas att någon får in Patsy i en gränd och tar sig ett skjut utan att betala för det?
2008-12-30, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Helt otroligt, läser verkligen folk skiten?
Det känns ju inte det minsta konstruerat när man har en kategori som heter "Årets modebloggsparhästar".

Men Petter,
erkänn nu att du bara är avensjuk för att inte du blev nominerad till "Årets bästa modekoll" eller "Årets dagens outfit"!!!
Vilket plagg röstade du på då?

Årets bloggplagg
Blommig miniklänning med volang från HM Trend
Skor från Minimarket
Fuskpäls
Blommig tubklänning HM Trend
Acne LUV
Lackleggings
Blommig volangkjol
Trasiga jeans
Chanelväska, äkta eller lookalike
Djurmönstrat

Ja, nomineringarna var oerhört tramsiga.
2008-12-30, 16:43
Medlem
Det blir rese-blogg igen?

Förlängningen av "Godmorgon-inlägget" dök upp efter åtskilliga timmar:

Citat:
Nu är resan klar!
Linda Rosing, 2008-12-30 12:31

Godmorgon!

Ååå vad jag har sovit som en prinsessa. Äntligen! Min sömn är verkligen A och O. Om jag inte får sova mina 8 timmar så funkar inte jag alls. Jag blir helt fuckt up. Och då menar jag verkligen det. Så jag är så glad att jag somnade så tidigt och vaknade nu för ett tag sen. Och nu på morgonen har jag gjort två intervjuver för expressen.

Och nu är resan klar. Och vart jag ska kommer jag inte säga än utan det kommer ni att få läsa på Nyårsafton när jag landar,så håll ut! Idag ska jag fixa det sista innan resan. Så kl:15:45 ska jag till Bobbyshårstudio och fixa mig snygg i håret så det håller sig till nyårsafton. Så skönt att slippa fixa det själv. Håret är så viktigt tycker jag. Är man snygg där så blir allt annant snyggt oxå. Sen ska jag träffa min älskade lillebror Frank som jag älskar sååå mycket. Puss!

Citat:
Nu är resan klar........
Linda Rosing, 2008-12-30 12:30
Godmorgon
2008-12-30, 16:47
Medlem
Senaste blogginlägget

Jag och Blondinbella säger så här....
Linda Rosing, 2008-12-30 14:46

Jag och vackra Isabella(Blondinbella).

Klicka på länken och läs vad expressen har skrivit idag!

www.expressen.se/Nyheter/1.1417764/rosing-och-blondinbella-tjanar-pengar-pa-nathatarna
2008-12-30, 18:51
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Linda Rosing tror att just de två är mer utsatta i bloggvärlden än andra bloggare.
- Jag vet inte varför vi får så mycket skit, men kanske är det för att vi är blonda och gör vad vi vill, säger hon.

Men trots att de negativa kommentarerna kan kännas jobbiga för Linda Rosing säger hon att det viktiga är att läsarna besöker hennes blogg.
- Jag skiter i vad som står, jag skulle ju kunna välja att stänga av kommantarerna helt så att de inte får skriva något där. Men trafiken till bloggen är ändå bra, och det är det som räknas, säger Linda Rosing.

Jadu, inte fan kommer dom för den otroligt intressanta bloggen iallafall. Det är illa hur mycket en människa kan hora ut hela sin självrespekt för att få tjänga pengar. Förolämpa Rosing för 10 kr. Skulle ju vara en intressant gameshow! kanal 5 paraderar runt BotoxDrottningen på stan där random folk får förolämpa henne mot betalning och givetvis kan hon summera allt efteråt och gråta ut över att vara så missförstådd av alla avundsjuka.
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-12-30 kl. 18:55.
2008-12-30, 22:11
Medlem
Tolvans avatar
Jag är snyggare än någonsin...
http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1418133/rosing-jag-ar-snyggare-an-nagonsin

Varför tänker jag på den gamla Freestyle låten Fantasi?
2008-12-30, 22:30
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Linda Rosing tror att just de två är mer utsatta i bloggvärlden än andra bloggare.
- Jag vet inte varför vi får så mycket skit, men kanske är det för att vi är blonda och gör vad vi vill, säger hon.
Nej Linda det är för att du skriver skit o blaj. Vi medborgare vet att intelligens inte har något med hårfärgen att göra. (hoppas jag ej säger för mkt nu för, Linda kanske färgar håret rött nu o tror att blir smartare sen, sk konstgjord intelligens)

Sen Linda, kvinnans skönhets-peak e vid 16 års ålder.... o tidens åldrande går ej att ångra
2008-12-30, 22:31
Medlem
Citat:
Jag är snyggare än någonsin...
http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1418133/rosing-jag-ar-snyggare-an-nagonsin

Varför tänker jag på den gamla Freestyle låten Fantasi?

Hon kanske skulle kunna klassificeras som snygg av någon subkulturgrupp om hon;

1/ Var kille
2/ Glamrockare
3/ Detta inträffade på 80-talet
2008-12-31, 04:08
Medlem
Maddog64s avatar
bakom lindas bak

jag stod bakom linda i rulltrappan idag.
Medvetet tog jag ett steg tillbaka så jag såg rakt upp i dakmkrysset på henne... om hon inte hade haft tighta mjkusbrallor på sig alltså.. och inga trosor eller i alla fall string ..
Tjejjen hade gymnastik brallor av modell trånga och dom kröp upp i arslet på henne... urk ...... Det trista var att hennes son var med och stod framför henne. Stackars kille.. kan inte vara lätt med en morsa som henne...
fan vad jag inte gillar henne... annat är det med Gynnig.... Där har du en intelligent tjej... mmm ....
2008-12-31, 09:07
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maddog64
jag stod bakom linda i rulltrappan idag.
Medvetet tog jag ett steg tillbaka så jag såg rakt upp i dakmkrysset på henne... om hon inte hade haft tighta mjkusbrallor på sig alltså.. och inga trosor eller i alla fall string ..
Tjejjen hade gymnastik brallor av modell trånga och dom kröp upp i arslet på henne... urk ...... Det trista var att hennes son var med och stod framför henne. Stackars kille.. kan inte vara lätt med en morsa som henne...
fan vad jag inte gillar henne... annat är det med Gynnig.... Där har du en intelligent tjej... mmm ....

Upp till bevis! Med foto!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in