Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Från superbloggerskan igår:
Tja...ståsolarium har funnits här i fjollträsk i en evig tid, tycker jag!
Och om man är intresserad så söker man, och finner.
Är man pantad, efterbliven eller bara allmänt obildad, så behöver man kanske snubbla och slå skallen i ett för att upptäcka att "Oj, ett solarium som någon ställt på högkant!

Så smart! Varför har ingen tänkt på det förut!"
Och "Årets bästa blogg"? Är det verkligen så många desfunktionella småflickor som läser Patsys blogg? Vart är världen på väg?
Läste även om vilken klinik som deformerat patsys fejs. Dit kan man ju skicka någon man inte gillar!
Att kliniken verkligen vill figurera i samband med plasticpaddingfejset....ser de inte hur skabbig hon numer ser ut i det som i gamla dar kunde kallas "fint"?
Och ungarna har fått kalla foten, läser jag. Kevin stjälptes snabbt tillbaka till sin far, och melissa har lyst med sin frånvaro.
Kan inte glömma när patsy satt i BB och beklagade sig över sin fula dotter. Är väl så fortfarande. Att Patsy anser att hennes dotter inte matchar sin tonårsmor! Med tanke på det jobb Patsy la ner för att göra sin dotter mer lik sig själv och till sist insåg att jäntan nog skulle se ut som en liten knubbsäl med taskigt hår och trollnäsa!
Tydligen så har reklamjippot "I säng med Rosing" fallit väl ut! Linda har fått stock, blivit sjuk och lyckats med bedriften att dumpa alla 50 miffons som såg sig som Patsys clitorismassör!
Nu skall hon under nyår åka till något land i europa, vidga läpparna tillsammans med någon välbärgad "vän till en vän", och sedan dansa skiten ur ett dansgolv på 15 centimeters klackar, lycklig som en tonåring!
Är jag elak om jag hoppas att någon får in Patsy i en gränd och tar sig ett skjut utan att betala för det?