2009-08-04, 23:36
  #12925
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Och det verkar som om snutt är precis likadan. Huvva!
Synd att tvångssteriliseringen är avskaffad.
2009-08-04, 23:36
  #12926
Medlem
cynthias avatar
Nån som har taxeringsuppgifter för hennes gubbe?
2009-08-04, 23:36
  #12927
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Här kommer lite inkomstuppgifter för 2007 och 2008:
TAXERINGSUPPGIFTER

Taxeringsår 2007
Sammanräknad inkomst(tkr) 45
Taxerad inkomst(tkr) 45
Inkomst av tjänst(tkr) 45
Inkomst av rörelse(tkr) 0
Inkomst av kapital(tkr) 0
Beskattningsbar förmögenhet(tkr) 0


TAXERINGSUPPGIFTER

Taxeringsår 2008
Sammanräknad inkomst(tkr) 15
Taxerad inkomst(tkr) 15
Inkomst av tjänst(tkr) 0
Inkomst av rörelse(tkr) 15
Inkomst av kapital(tkr) 0
Beskattningsbar förmögenhet(tkr) -


Inte mycket att skriva hem om......
Lite på Rosingnivå själv eller? Det där är inkomsterna för 2006 och 2007 du visar
__________________
Senast redigerad av rejdar 2009-08-04 kl. 23:45.
2009-08-04, 23:47
  #12928
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Lite på Rosingnivå själv eller? Det där är inkomsterna för 2006 och 2007 du visar
Jag antar att Rosingskan hade utgifter de åren också, både för sig själv och sina barn, så siffrorna är knappast helt ointressanta...
2009-08-04, 23:50
  #12929
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Jag antar att Rosingskan hade utgifter de åren också, både för sig själv och sina barn, så siffrorna är knappast helt ointressanta...
Det är så in i helvete gamla nyheter, som tagits upp för länge sen i tråden, om inte i början av den. Skulle verkligen vara intressant med en ny kreditupplysning.
2009-08-05, 00:08
  #12930
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Jag antar att Rosingskan hade utgifter de åren också, både för sig själv och sina barn, så siffrorna är knappast helt ointressanta...

Knappast för sina barn, då hon väääldigt sällan lekte "förstående" mor under de åren.

Det var ju först under hanky-tiden då hon började med sin barn-trafficking enkom för att plocka poäng.
2009-08-05, 00:16
  #12931
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Och det verkar som om snutt är precis likadan. Huvva!


En intellektuellt handikappad lantlolla och ett skånskt miffo.....

Är orsaken till att Anal fem sponsrar Patsys latringrop den att de ev tänkt sig någon form av freakshow med dessa två?

Hur en WT-familj tacklar vardagens problem med vem som skall vara tvungen att vara hemma med bÄbisen?
(Nu menar jag blöjbarnet och INTE Patsy.)
2009-08-05, 00:17
  #12932
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Nån som har taxeringsuppgifter för hennes gubbe?

Vill jag oxå veta!

Så de finns på pränt när vi kollar samma tid nästa år!
2009-08-05, 00:24
  #12933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Det är så in i helvete gamla nyheter, som tagits upp för länge sen i tråden, om inte i början av den. Skulle verkligen vara intressant med en ny kreditupplysning.

Ja, det är väl helt klarlagt att hon levde på Faddes svarta pengar under de här åren.
Han försnillade närmare tre miljoner som, enligt kvällstidningarnas uppgifter, bland annat gick till krogbesök, flygresor, teaterlektioner, gymkort och kläder.
Så Linda behövde ingen inkomst - hon levde glatt upp våra skattepengar!
2009-08-05, 00:32
  #12934
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
En intellektuellt handikappad lantlolla och ett skånskt miffo.....
...
Nu får du faktiskt ursäkta, Mae, men den kommentaren uppfattade i alla fall jag som att du anser att det är något negativt att vara skåning.

Något som jag och de andra 1,2 miljonerna skåningar inte uppskattar...
2009-08-05, 00:39
  #12935
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Nu får du faktiskt ursäkta, Mae, men den kommentaren uppfattade i alla fall jag som att du anser att det är något negativt att vara skåning.

Något som jag och de andra 1,2 miljonerna skåningar inte uppskattar...


ÄH, lägg ner!

Har själv släkt från skåne.
Och danmark då en ung flicka av tämligen god börd glömde bort att gifta sig först...innan man gör barn! Visserligen slutet av 1800, men ändå!
2009-08-05, 00:40
  #12936
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Ja, det är väl helt klarlagt att hon levde på Faddes svarta pengar under de här åren.
Han försnillade närmare tre miljoner som, enligt kvällstidningarnas uppgifter, bland annat gick till krogbesök, flygresor, teaterlektioner, gymkort och kläder.
Så Linda behövde ingen inkomst - hon levde glatt upp våra skattepengar!

Patsy är som en omvänd hartass...alla som gnider på henne drabbas av otur!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in