Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Det är så in i helvete gamla nyheter, som tagits upp för länge sen i tråden, om inte i början av den. Skulle verkligen vara intressant med en ny kreditupplysning.
Ja, det är väl helt klarlagt att hon levde på Faddes svarta pengar under de här åren.
Han försnillade närmare tre miljoner som, enligt kvällstidningarnas uppgifter, bland annat gick till krogbesök, flygresor, teaterlektioner, gymkort och kläder.
Så Linda behövde ingen inkomst - hon levde glatt upp våra skattepengar!