2009-01-29, 10:27
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
ja det är det nog, tom för att vara på henne så är det elakt.

Jasså?

Don efter person.

Om man inte gillar något, så markerar man direkt.

Patsy satt kvar, vilket givetvis indikerar att hon är med på noterna.
Hon lät sig tydligen bli daskad i pannan, och sitter trots detta kvar.
Först när cremen kommer fram, och strippern vill ha snorren masserad på arbetstid, så kroknar rosing!

Att strippern är smaklös, är en sak, men att Patsy låter det gå så långt, är en annan.

Jag tycker överlag att upplägget strippa-offer offentligt är i syfte att förnedra. De flesta tycker det är roligt, men jag skulle se det som en förolämpning att få en stripper i knät. Ett betyg på att någon verkligen vill förolämpa mig grovt.
Och jag hade definitivt EJ låtit mig bli utsatt för någon lapdance utan helt sonika rest mig upp och gått.

Det skulle Rosing oxå ha gjort. Rest sig upp och markerat. Nu lät hon det fortgå. Och dessutom bli upprörd! Hon som vikt ut sig inifrån och ut i tidigare fall.Som gjort allt för medial exponering.
Jag är förvånad.
2009-01-29, 10:36
Medlem
Slang-Kalle, jag håller med dig till fullo. Det hela är en grav kränkning.

Nåt som jag inte riktigt har förstått däremot; Vad har "Kräk-Eva" med detta att göra? Är de vänner?
2009-01-29, 10:40
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Nåt som jag inte riktigt har förstått däremot; Vad har "Kräk-Eva" med detta att göra? Är de vänner?

De är vänner, inte vänner, bästa nageltjejsvänner, inte bästa nageltjejsvänner, megavänner... etc. Ungefär som med allt som går runt Linda så är det hela lite diskutabelt.
2009-01-29, 10:41
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Citat: Att försöka få till en tid hos Bobby idag kändes lite lönnlöst. Helst vill jag inte att någon annan ska röra mitt hår.

Erwik, vilken jävla fjolla.
Hur svårt kan det vara att klippa de tunna testar som Earwig har på huvudet?
2009-01-29, 10:41
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jasså?

Don efter person.

Först när cremen kommer fram, och strippern vill ha snorren masserad på arbetstid, så kroknar rosing!

Att strippern är smaklös, är en sak, men att Patsy låter det gå så långt, är en annan.

Jag tycker överlag att upplägget strippa-offer offentligt är i syfte att förnedra. De flesta tycker det är roligt, men jag skulle se det som en förolämpning att få en stripper i knät. Ett betyg på att någon verkligen vill förolämpa mig grovt.
Och jag hade definitivt EJ låtit mig bli utsatt för någon lapdance utan helt sonika rest mig upp och gått.

Det skulle Rosing oxå ha gjort. Rest sig upp och markerat. Nu lät hon det fortgå. Och dessutom bli upprörd! Hon som vikt ut sig inifrån och ut i tidigare fall.Som gjort allt för medial exponering.
Jag är förvånad.

håller självklart med, tänkte inte så långt. håller med om att strippor är billiga men det är ju en självklarthet med en strippa på rosings fest. ngt annat vore konstigt.. men att daska ngn i pannan med sin penis är att förnedra personen i fråga. även fast det är rosing så tycker jag att det är elakt. MEN hon protesterade inte förrän hon skulle smörja in den precis som du säger och där lägger hon ribban. hon accepterar att bli daskad men inte smörja in den. vad det säger om henne går jag inte in på. men jag tycker iaf att det är elakt att daska ngn med tasken även fast det är på en fest.
2009-01-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jasså?

Don efter person.

Jag är förvånad.

Jag är fullständigt med på ditt resonemang. Jag hade själv sett det som en grav kränkning om någon skickade en strippa till mig, (tror nog knappast ngn skulle få för sig det), men det är ändå inte ok att utsätta någon, vem det än är, för sexuella övergrepp.
2009-01-29, 10:52
Medlem
Tolvans avatar
Strippan var i mina ögon lite väl osmakig. Vist, jag hade förmodligen gjort killen en kuk fattigare om han försökt daska mig i ansiktet (eller ens försökt med en lapdance) men det är ingen nyhet att Linda trots allt är en snällare/mesigare person som har svårt att säga nej. Att ens ha en som grej i sin show är fan sjukt och han skulle behöva en anmälan så att han vet hur han skall uppföra sig i fortsättningen.
2009-01-29, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Strippan var i mina ögon lite väl osmakig. Vist, jag hade förmodligen gjort killen en kuk fattigare om han försökt daska mig i ansiktet (eller ens försökt med en lapdance) men det är ingen nyhet att Linda trots allt är en snällare/mesigare person som har svårt att säga nej. Att ens ha en som grej i sin show är fan sjukt och han skulle behöva en anmälan så att han vet hur han skall uppföra sig i fortsättningen.

2009-01-29, 11:02
Medlem
mellys avatar
Drogade Linda tackade Fadde

Hon tackar Fadde istället för Chabbe
Och kallar det för stor skämt .
Kolla och avgör om det var en skämt som hon påstår
http://www.expressen.tv/noje/1.1447497/linda-rosings-gigantiska-tutt-tarta
2009-01-29, 11:11
Bannlyst
Förstår inte varför det är så förnedrande med lite närkontakt med en strippa? Det var ju ändå hennes 35-årsdag. Jag har iof ingen personlig erfarenhet av manliga strippor. Däremot har jag varit på otaliga stripställen med tjejer och det har både varit smakfullt (nåja) och uppskattat. Jag har inte känt någon förnedring, det negativa är att det kan bli rätt dyrt om man själv betalar.

Kanske blev Rosing helt enkelt ledsen när hon gjorde en kostnadskalkyl i berusat tillstånd?
2009-01-29, 11:16
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Förstår inte varför det är så förnedrande med lite närkontakt med en strippa? Det var ju ändå hennes 35-årsdag. Jag har iof ingen personlig erfarenhet av manliga strippor. Däremot har jag varit på otaliga stripställen med tjejer och det har både varit smakfullt (nåja) och uppskattat. Jag har inte känt någon förnedring, det negativa är att det kan bli rätt dyrt om man själv betalar.

Kanske blev Rosing helt enkelt ledsen när hon gjorde en kostnadskalkyl i berusat tillstånd?

Fast att bli slagen i ansiktet med en penis och sedan ombedd att kräma in den mitt framför kameror kan ju inte vara något vidare? Eller? Lindas program skulle ju bli en "gullig dejtingsåpa" och Linda kanske inte tycker att det är så gulligt.
2009-01-29, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Fast att bli slagen i ansiktet med en penis och sedan ombedd att kräma in den mitt framför kameror kan ju inte vara något vidare? Eller? Lindas program skulle ju bli en "gullig dejtingsåpa" och Linda kanske inte tycker att det är så gulligt.

Tycker ändå det är klent. Rör sig säkert om en pr-kupp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in