2009-01-05, 15:25
  #7525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallepet
http://www.bionda.se/rest/image/1002103.jpg
http://www.bionda.se/rest/image/1002104.jpg
http://www.bionda.se/rest/image/1002105.jpg
http://www.bionda.se/rest/image/1002106.jpg
http://www.bionda.se/rest/image/1002107.jpg
http://www.bionda.se/rest/image/1002108.jpg


Är väl klart som fan att hon har varit fin och snygg en gång, men senast jag såg henne på TV var förra året när hon försökte vara programledare och det var ingen vacker syn....
Sen är det också synd att hjärnan hos henne inte hänger med.

Begriper heller inte kanal 5 som en gång i tiden var en bra kanal o titta på men nu förtiden är det värre skit än skit! Otroligt låg kvalitet på den kanalen, inte ens dom ungdomar jag känner ser på den.
Och så drar dom dit Linda Rovsing.....
2009-01-05, 15:26
  #7526
Bannlyst
Inte ens retuscherade proffsbilder får henne att se bra ut, hon ser flottig ut, och brösten ser ut som ett par skinkor placerade på bröstkorgen..

Hur gjorde dom under filmningen av Hål i väggen? Där såg hon ju riktigt bra ut..
2009-01-05, 15:48
  #7527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem263525
Inte ens retuscherade proffsbilder får henne att se bra ut, hon ser flottig ut, och brösten ser ut som ett par skinkor placerade på bröstkorgen..

Hur gjorde dom under filmningen av Hål i väggen? Där såg hon ju riktigt bra ut..

Hål i väggen? finns amerikanska porrfilmer som heter så, där det sticks in kukar från höger o vänster, har hon varit med i dom?
Nej jag skojade lite, men jag såg nåt program av hål i väggen och det verkar precis som att skitkanalerna 5 o 6 kopierar gamla roliga TV-underhållningsprogram, men det blir bara skit.
2009-01-05, 16:18
  #7528
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Jävla tjat om vänner, ger vibbar av en osäker 12årig tjej som måste upplysa andra om att hon har vänner, helt ok om man nu inte börjar närma sig 40.

Det enda som saknas är:-"asså å då ba sa han va att ja lixom va bara såååbra kompiss asså! Å ja ble sååå rörd asså. Ni vet asså, bobby boy, min kompiss asså är baara såå söööt asså! Å min kompiss asså!"
2009-01-05, 16:25
  #7529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det enda som saknas är:-"asså å då ba sa han va att ja lixom va bara såååbra kompiss asså! Å ja ble sååå rörd asså. Ni vet asså, bobby boy, min kompiss asså är baara såå söööt asså! Å min kompiss asså!"

Tyvärr blir det så när den mentala åldern är 15-16! Undrar om hon håller på med det larvet om säg tio år? Eller pratar tanter så då kanske? Vem vet.
2009-01-05, 16:57
  #7530
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Jävla tjat om vänner, ger vibbar av en osäker 12årig tjej som måste upplysa andra om att hon har vänner, helt ok om man nu inte börjar närma sig 40.
När man e +40 är vänner nåt annat än man fikar med.... som tex hjälper vid olika former av livskriser. Eller som man kan diskutera olika former av allvarliga problem med. Eller låna en större summa pengar av akut.
Människor som jag gör sånt med nu förtiden kallar jag för vänner.
2009-01-05, 19:06
  #7531
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Rosings senaste ingrepp - gladare mun

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.1422829!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg
2009-01-05, 19:09
  #7532
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken2
Hål i väggen? finns amerikanska porrfilmer som heter så, där det sticks in kukar från höger o vänster, har hon varit med i dom?
Nej jag skojade lite, men jag såg nåt program av hål i väggen och det verkar precis som att skitkanalerna 5 o 6 kopierar gamla roliga TV-underhållningsprogram, men det blir bara skit.

Det är sällan såna kanaler kommer på något eget. Hål i väggen tex kommer ju från japan. Passar såna som patsy alldeles perfekt. Dagen efter rester , precis som hon. fast bäst före datumet kryper närmare slutet och det hjälper inte hur mycket konserveringsmedel hon är sprutar in i ansiktet och brösten.
2009-01-05, 19:27
  #7533
Medlem
Thore Thinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Rosings senaste ingrepp - gladare mun
<snip>
Jan Wieslander är en av få som gör ingreppet i Sverige. Metoden har funnits i ungefär tio år. Hur vanligt är det?
– Det är inte så ovanligt. Men jag vet inte om du känner till traditionen bland kriminella att man skär upp munvinklarna på tjallare för att tala om för andra kriminella att de är tjallare.

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.1422829!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg

Jaha, hon har Jokern som förebild.
2009-01-05, 19:43
  #7534
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Rosings senaste ingrepp - gladare mun

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.1422829!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg

MEN GUD. Linda! Seriöst! Sluta! Vi vet att du läser tråden och du förstör dig själv bara mer och mer...
2009-01-05, 21:20
  #7535
Medlem
2009-01-05, 21:34
  #7536
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn

Så nu ska lille Kevin få springa runt med Mommie Dearest och shoppa igen. Kul. För. Honom. Alla killar i den åldern älskar ju att shoppa med mammsen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in