2008-11-07, 19:46
  #6649
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och Melissa...dumpad hos pappa,igen? Eftersom Linda nu skall satsa på sin karriär som femmans nya porraktris?

Jag undrar vad som har hänt Melissa - numera så nämns endast Kevin; kan Melissa ha protesterat mot mammas tvprojekt? Är det någon som orkar traggla genom när Melissa sist nämndes?
2008-11-07, 19:56
  #6650
Medlem
Bagwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
http://www.expressen.se/1.1361350
Expressen har ett web-test om vår idol!!

Jag fick 21 rätt av 25!
*ryser*

Fick 18 och känner mig smutsig.
2008-11-07, 20:22
  #6651
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag undrar vad som har hänt Melissa - numera så nämns endast Kevin; kan Melissa ha protesterat mot mammas tvprojekt? Är det någon som orkar traggla genom när Melissa sist nämndes?

Linda vill nog inte dela ruta med någon annan än sig själv! Vi snackar om en kvinna som mentalt befinner sig i början av puberteten. Och som vill att allt ljus skall lysa på henne!

Tänk om Melissa blir känd!
Hur ska Patsy tackla det?

Melissa som dessutom är bra mycket fräschare och smartare än sin utlevade mor Patsy!

Nä. Melissa är nog dumpad hos sin far eller hos någon av Patsys mer oanseenliga kompisar, ska du se!

För nu har det ju lossnat för Patsy och hon behöver således inte anstränga sig som mor längre!

Plastad köttkorv är ett minne blott, nu blir det sushihak för hela slanten! Och som tur är, så gillar ju Kevin sushi!
2008-11-07, 22:53
  #6652
Medlem
Boxarbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
http://www.expressen.se/1.1361350
Expressen har ett web-test om vår idol!!

Jag fick 21 rätt av 25!
*ryser*

Jag förökte svara så fel jag kunde, fick 0 rätt.
Det måste ju förstöra statistiken på något sätt


__________________
Senast redigerad av Boxarbenke 2008-11-07 kl. 22:57.
2008-11-07, 23:53
  #6653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
http://www.expressen.se/1.1361350
Expressen har ett web-test om vår idol!!

Jag fick 21 rätt av 25!
*ryser*

Jag erkänner. Så här blev det för mig.

Ett härligt trumfkort att ta med till nästa MENSA-möte:
"Hörni, nu tillhör jag toppskiktet även inom lindalogi - endast 1 % av befolkningen har en sådan begåvning!"



Du fick 25 rätt av 25 möjliga

Gör du inget annat än att hålla koll på Linda? Hallå, skaffa dig ett eget liv!




Mina personliga favoriter bland frågorna:



Vem hjälpte henne skriva boken?

Michael Brinkenstjärna
Daniel Nyhlén
Alexander Schulman


Vilken drog har Linda erkänt för Expressen att hon använt?

Kokain
Heroin
Lim


Vilket högtflygande yrke har Linda nyligen utbildat sig till?

Flygvärdinna
Cirkusartist
Pilot

--------------------

Men jag läste att man kan göra om testet,
så jag får väl göra det för att snygga till siffrorna lite...
2008-11-08, 00:21
  #6654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxarbenke
Jag förökte svara så fel jag kunde, fick 0 rätt.
Det måste ju förstöra statistiken på något sätt




Så där ja. Nu gick det bättre:
Nu tillhör jag 0% av befolkningen, istället för 1%.



Du fick 0 rätt av 25 möjliga



858 personer har gjort testet.

Så här har andra svarat

Antal rätt Andel svarande

0 0 %
1 0 %
2 0 %
5 0 %
6 0 %
7 0 %
8 0 %
9 2 %
10 1 %
11 2 %
12 3 %
13 4 %
14 4 %
15 7 %
16 9 %
17 12 %
18 12 %
19 10 %
20 12 %
21 9 %
22 7 %
23 3 %
24 2 %
25 1 % ¨

Omröstningen är ämnad att ge en bild av vad läsarna på Expressen.se tycker. Resultatet behöver inte vara representativt för alla och bör tolkas med viss försiktighet.
2008-11-08, 01:18
  #6655
Medlem
På Söndag 21:00 drar Kanal 5 programmet "sanningens ögonblick" med Pontus Gårdinger igång igen.

B B Linda är en av deltagarna.
2008-11-08, 02:10
  #6656
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
På Söndag 21:00 drar Kanal 5 programmet "sanningens ögonblick" med Pontus Gårdinger igång igen.

B B Linda är en av deltagarna.

Hur långt tror ni att hon kommer? Jag tippar på 3 frågor
2008-11-08, 09:45
  #6657
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Linda vill nog inte dela ruta med någon annan än sig själv! Vi snackar om en kvinna som mentalt befinner sig i början av puberteten. Och som vill att allt ljus skall lysa på henne!

Mjo, men det är ändå konstigt med tanke på att blott för några veckor sedan så var de bästisar 4 eva, och nu är hon inte ens omnämnd. Det är väl möjligt att Melissa själv har bett mamma att inte skriva om henne, men det är konstigt hur hon bara har försvunnit. Efter skummande så var det sista som nämndes om Melissa var i Darin-inlägget den 17 Oktober!
2008-11-08, 10:34
  #6658
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Mjo, men det är ändå konstigt med tanke på att blott för några veckor sedan så var de bästisar 4 eva, och nu är hon inte ens omnämnd. Det är väl möjligt att Melissa själv har bett mamma att inte skriva om henne, men det är konstigt hur hon bara har försvunnit. Efter skummande så var det sista som nämndes om Melissa var i Darin-inlägget den 17 Oktober!

Darin satte väl på henne, till Lindas stora förtret.

Vet man vilka som ska föreställa Lindas "vänner" hos Gårdinger?
Tännkte på det att de enda som skulle kunna veta något om Lindas privata sidor är väl Fadde och barnen. De andra bästisarna har väl känt henne typ ett halvår. Jag menar, om hon kan kalla en kund till Bobby för sin Extramamma.
2008-11-08, 10:40
  #6659
Medlem
bill claytons avatar
Kan inte den här jävla människan dö snart.
2008-11-08, 11:07
  #6660
Medlem
22rätt fick jag tråkigaste frågorna jag har sett på länge

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in