2005-12-06, 22:42
Medlem
H

Han är vass det kan du skriva upp, Han är inte helt okänd i media sverige och mycket känd i motorsport sverige som event och pr kille, Jag återkommer till dig,
2005-12-06, 22:54
Medlem
Låter inte klokt, hon har nästan alltid loggan på sina kläder så spridning får Redbet, men tvivlar på att det är rätt sammanhang att synas med Linda R.. Tycker det låter som en dålig ide, fattar inte hur Redbet tänker. Varumärket Linda Rosing har knappast många positiva värderingar associerat med sig

Om detta belopp stämmer undrar man hur mycket hon får för allt det andra.

CW
Du snackar om budskap, vad kan man vilja ha för budskap förmedlat? Även en mer eller mindre begåvad Slitzmodell kan spela poker?
Ja, kanske, hon är knappast känd för att vara särskilt begåvad. Annars vet i fan vad de kan ha i åtanke.
.
2005-12-06, 23:03
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barba stark
Låter inte klokt, hon har nästan alltid loggan på sina kläder så spridning får Redbet, men tvivlar på att det är rätt sammanhang att synas med Linda R.. Tycker det låter som en dålig ide, fattar inte hur Redbet tänker.

Om detta bellop stämmer undrar man hur mycket hon får för allt det andra.

De tänker att det är "gratisreklam" och att de gör en effektiv, modern och kreativ investering där de kommer undan de tuffa svenska marknadsföringslagarna på spelområdet I varje fall är det tugget som de har gått på. Problemet är ju att de inte kan ha någon som helst uppfattning om verkligheten om de ansett sponsring för 1,4 miljoner vara gratisreklam,

/CW
2005-12-06, 23:09
Bannlyst
En gång en äckelslyna - alltid en äckelslyna...

Jag skulle nog inte ens pissa på plastdockan om kreaturet så brann.
2005-12-06, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
De tänker att det är "gratisreklam" och att de gör en effektiv, modern och kreativ investering där de kommer undan de tuffa svenska marknadsföringslagarna på spelområdet I varje fall är det tugget som de har gått på. Problemet är ju att de inte kan ha någon som helst uppfattning om verkligheten om de ansett sponsring för 1,4 miljoner vara gratisreklam,

/CW

Jo, jag köper resonemanget för att komma förbi marknadsföringslagar. Hon är bevisligen ofta i tidningen, så det ifråga sätter jag inte heller. Men jag tycker det borde brista på de värderingar som förknippas med henne, samt att beloppet låter högt i mina öron.

Huvud problemet är nog att jag inte unnar henne pengarna, stort av mig va .
2005-12-06, 23:30
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barba stark
Jo, jag köper resonemanget för att komma förbi marknadsföringslagar. Hon är bevisligen ofta i tidningen, så det ifråga sätter jag inte heller. Men jag tycker det borde brista på de värderingar som förknippas med henne, samt att beloppet låter högt i mina öron.

Men det störda är ju att i den värld som vi ser mer och mer av nu så är det inget konstigt att vara pokerproffs, dörrvakt eller utvikningsbrud. Det anses som vilka yrken som helst. Sjukt, förvisso, men så är det.

Citat:
Huvud problemet är nog att jag inte unnar henne pengarna, stort av mig va .

Unnar henne pengarna? Självfallet inte. Hon är en smutsig bolsjevik. Det är de hela bunten.De borde inteneras.

/CW
2005-12-06, 23:47
Medlem
Byfånens avatar
Man borde tipsa Skatteverket om detta samt media, funderar på att slänga i väg ett mail till Redbet och be dom läsa denna tråd.

Nej det är inte JANTELAG, tål inte Linda bara.. slabbeduska !

Å andra sidan är det inte "Badvill" att Linda figurerar med Redbet ?
2005-12-06, 23:52
Bannlyst
Kom igen nu. Ni kan ju inte mena att ni tror på det här?
2005-12-07, 00:00
Medlem
Tuesdays avatar
Nej det låter totalt sinnessjukt.
2005-12-07, 02:26
Bannlyst
Redbet ger ju intryck av att det har blåsta bimbos som spelar på sin sida..

Ska detta va dåligt för poker spelare?
Känns väl gött å spela mot en dum blondin?
2005-12-07, 02:42
Medlem
Monikas avatar
Dominika är ett skämt som pr-kvinna. Hell, hon är ett skämt som person av allt att döma. Jag litar inte på något hon säger. Å andra sidan förnekar Linda Rosing det hela, och jag litar faktiskt inte på något hon säger heller. Oavsett vad som pågår har vi med sjuka aktörer att göra. Och då, å andra sidan måste man tänka på att om jag var redbet (?) skulle jag inte vilja göra business med någon av dem.
Men för all del. Presentera gärna en trovärdig källa så kanske jag ändrar mig.
2005-12-07, 02:53
Medlem
Duerfians avatar
Med tanke på att 90% av artiklarna i Expressens och Aftonbladets pokersektion är ren reklam för spelbolagen torde det inte vara svårt för Redbet att få in massa artiklar för mycket mindre än en miljon SEK. En total avsaknad på journalistisk ambition möjliggör detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in