2008-08-30, 10:14
  #4981
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Dissade hon mötet eller?

Missa en chans att få visa upp att andra föräldrars barn går i samma klass som en kändisunge? Nääee...skulle hon på föälrdramöte men sen inte berättat om det så beror det väl på att hon inte hunnit eller att Nisse inte haft tid att korra än.
.
2008-08-30, 13:01
  #4982
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
tänk vilka intressanta konversationer det kunde vara! men jag kan inte ens tänka mig att människan skulle kunna vara ett runkobjekt ens för den mest hormonstinne fjortisen..... kanske nån bisarr fetishist kan få ut lite av botoxankan ,,,, men nån milf är hon inte!

Enligt Linda själv så lägger hon ner likvärdigt med tid på bloggen som hon tidigare lade ner på sex med Fadde!
(Som jag tolkade hennes utsaga).

Så tydligen var det det de gjorde,Fladder och hon...sexade så madrassen rök! Tyder på att Linda gärna hoppar över snacket och går direkt på det vitala!

Om nu Fladder sprungit ikapp sin förrymda IQ så kanske han inser att ett förhållande inte bara är sex,utan att samtal om intressanta ämnesområden även är av godo!
(Menar nu inte pris på bröstproteser,om vem som är snyggast,vart man går för att göra naglar och vem som har den bästa räksalladen och det billigaste vinet! )
2008-08-30, 13:04
  #4983
Medlem
Hon börjar ju verkligen bli KRAFTIGT tråkig nu.
Kan bristen på uppdateringar bero på att hon inte har något att skriva om längre? Hon har ju ingen förmåga att hitta på ämnen eller att spekulera och fundera runt saker som normala bloggare/krönikörer. Hon kör bara ju bara fjortisdagbok vilket har sina begränsningar.
Till slut tröttnar väl även hon på att skriva "sen gick jag upp ur sängen och drack mitt morgon kaffe och sen svarade jag på hundra hemliga mail med hemliga erbjudanden och sen gick jag och shoppade och sen ringde Bobby på mobilen och sen åt jag en sallad som var jätte god,,,,,,,ler ,,,,".
När hon upplever något, som inspelningen av The Voice, så förmår hon inte att förmedla ett dugg av intresse. Dels är det väl språket som sätter begränsningar, men också brist på insikt och förmåga att iakta. Visst finns det väl andra saker att berätta om människor man träffar än att dom är "jätte söta, jätte trevliga och jätte avslappnade"? Var det mest intressanta som hände verkligen att Kevin vinkade åt Adam Alsing?
Jag tror att det kommer att bli svårt för henne att fortsätta skriva om hon inte snart hittar på ett annat sätt än detta traggliga och tomma redovisningseländet!
Jag är i alla fall sjukt uttråkad nu!
2008-08-30, 13:09
  #4984
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Missa en chans att få visa upp att andra föräldrars barn går i samma klass som en kändisunge? Nääee...skulle hon på föälrdramöte men sen inte berättat om det så beror det väl på att hon inte hunnit eller att Nisse inte haft tid att korra än.
.

Eller att övriga föräldrar inte behöver vika ut sig i en blogg som dissar folk som inte dyrkar Linda.Och därmed sa åt henne att inte skriva något.

Kanske var en nyttig läxa för Linda om någon upplyste henne om det olämpliga att hänga ut ungar och föräldrar endast för att de haft oturen att få Lindas dotter som kurskamrat.

Resten av föräldrarna kanske har ett seriöst liv med riktiga jobb,normala vänner och som ser Linda som en mysko människa som nu senast gjort ett utspel om sitt jobbiga liv som mamma!

Tänk om dessa föräldrar tar sitt föräldraskap seriöst och anser att barn skall vara barn,och inte ett bihang för att mamman skall få vara i medias blickfång?
2008-08-30, 13:23
  #4985
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Hon börjar ju verkligen bli KRAFTIGT tråkig nu.
Kan bristen på uppdateringar bero på att hon inte har något att skriva om längre? Hon har ju ingen förmåga att hitta på ämnen eller att spekulera och fundera runt saker som normala bloggare/krönikörer. Hon kör bara ju bara fjortisdagbok vilket har sina begränsningar.
Till slut tröttnar väl även hon på att skriva "sen gick jag upp ur sängen och drack mitt morgon kaffe och sen svarade jag på hundra hemliga mail med hemliga erbjudanden och sen gick jag och shoppade och sen ringde Bobby på mobilen och sen åt jag en sallad som var jätte god,,,,,,,ler ,,,,".
När hon upplever något, som inspelningen av The Voice, så förmår hon inte att förmedla ett dugg av intresse. Dels är det väl språket som sätter begränsningar, men också brist på insikt och förmåga att iakta. Visst finns det väl andra saker att berätta om människor man träffar än att dom är "jätte söta, jätte trevliga och jätte avslappnade"? Var det mest intressanta som hände verkligen att Kevin vinkade åt Adam Alsing?
Jag tror att det kommer att bli svårt för henne att fortsätta skriva om hon inte snart hittar på ett annat sätt än detta traggliga och tomma redovisningseländet!
Jag är i alla fall sjukt uttråkad nu!

Tack Lilla Mopsen!
Precis likadant tänker vi övriga som har följt Lindas bravader och tappra försök att hålla sig kvar i rampljuset!

Kommer osökt in på Gynning som blev känd för den stora allmänheten på liknande sätt som Linda.
Dessutom senare än linda. Vad har då hänt?

Att Gynning tjänar bra med pengar;Linda skarvar friskt om inkomster. Att Gynning får synas i TV,Linda hoppar på fel tåg.Att Gynning vet hur hon skall dupera pressen,medans Linda gör skitreportage för gratistidningar.

Att Linda sedan inte har den karisma och självinsikt som Gynning har,och att Linda inte har någon personlighet bidrar nog oxå till att Linda konstant biter i det sura äpplet!

Att Linda aldrig kommer att ses som seriös har hon faktiskt sig själv att skylla för. Och att hon dessutom gick en flygvärdinneutbildning.......

Hon ser billig ut,har inga åsikter om något,kan inte hitta på något för egen maskin och sitter nu i en förort som ensamstående morsa!

Och detta ska vi vara avundsjuka på!
2008-08-30, 16:03
  #4986
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
....
Tänk om dessa föräldrar tar sitt föräldraskap seriöst och anser att barn skall vara barn,och inte ett bihang för att mamman skall få vara i medias blickfång?
Ja speciellt som LR bara är känd för att hon är känd... Till och med Anna Book har ju gjort mera nytta i sitt liv. Stackars Linda som måste umgås med andra människor som har fasta anställningar och inte beundrar henne eller lever ett flärdfullt liv.
2008-08-30, 18:05
  #4987
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Eller att övriga föräldrar inte behöver vika ut sig i en blogg som dissar folk som inte dyrkar Linda.Och därmed sa åt henne att inte skriva något.

Kanske var en nyttig läxa för Linda om någon upplyste henne om det olämpliga att hänga ut ungar och föräldrar endast för att de haft oturen att få Lindas dotter som kurskamrat.

Resten av föräldrarna kanske har ett seriöst liv med riktiga jobb,normala vänner och som ser Linda som en mysko människa som nu senast gjort ett utspel om sitt jobbiga liv som mamma!

Tänk om dessa föräldrar tar sitt föräldraskap seriöst och anser att barn skall vara barn,och inte ett bihang för att mamman skall få vara i medias blickfång?

Man kan ju hoppas att någon förälder sagt något liknande. Kanske responsen på det hänger på ev respekt för den föräldern, om ingen respekt finns så är de ju givetvis bara avundsjuka.

Någon som har koll på om det kommit nåt referat om föräldrarmötet eller nåt annat smarrigt - ja, inte smarrigt som i räksallad alltså.
.
2008-08-30, 18:08
  #4988
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tack Lilla Mopsen!
Precis likadant tänker vi övriga som har följt Lindas bravader och tappra försök att hålla sig kvar i rampljuset!

Kommer osökt in på Gynning som blev känd för den stora allmänheten på liknande sätt som Linda.
Dessutom senare än linda. Vad har då hänt?

Att Gynning tjänar bra med pengar;Linda skarvar friskt om inkomster. Att Gynning får synas i TV,Linda hoppar på fel tåg.Att Gynning vet hur hon skall dupera pressen,medans Linda gör skitreportage för gratistidningar.

Att Linda sedan inte har den karisma och självinsikt som Gynning har,och att Linda inte har någon personlighet bidrar nog oxå till att Linda konstant biter i det sura äpplet!

Att Linda aldrig kommer att ses som seriös har hon faktiskt sig själv att skylla för. Och att hon dessutom gick en flygvärdinneutbildning.......

Hon ser billig ut,har inga åsikter om något,kan inte hitta på något för egen maskin och sitter nu i en förort som ensamstående morsa!

Och detta ska vi vara avundsjuka på!

Om hennes liv är avundsvärt i hennes ögon så så borde hon anse "oss avundsjuka" som rena idioter när vi inte då är avundsjuk på dem HON är avundsjuk på.
.
2008-08-31, 06:50
  #4989
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Enligt Linda själv så lägger hon ner likvärdigt med tid på bloggen som hon tidigare lade ner på sex med Fadde!
(Som jag tolkade hennes utsaga).

Så tydligen var det det de gjorde,Fladder och hon...sexade så madrassen rök! Tyder på att Linda gärna hoppar över snacket och går direkt på det vitala!

Om nu Fladder sprungit ikapp sin förrymda IQ så kanske han inser att ett förhållande inte bara är sex,utan att samtal om intressanta ämnesområden även är av godo!
(Menar nu inte pris på bröstproteser,om vem som är snyggast,vart man går för att göra naglar och vem som har den bästa räksalladen och det billigaste vinet! )

Jag skulle tamejjfan vilja fika en dag med Linda Rosing bara för att få veta hur det skulle vara
Men ang sexlivet så kan man ju undra hur mycket action det var i ankbädden om man nu ser till bloggen, den lägger hon ju inte ner mycket energi på.Eller det kanske är jobbigt för L att pränta ner dom där raderna? Hon har ju pratat om huvudvärk framför datorn och detta kanske inte beror på många timmar eller dålig syn utan helt enkelt klassikern "ont i huvudet av att tänka"
2008-08-31, 10:26
  #4990
Medlem
quanto_tempos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
J"ont i huvudet av att tänka"

Linda Rosing'citat:
"Jag gillar att tänka. Jag tycker det är kul."
"Jag behöver inga ögonskydd när jag solar solarium, jag är så van"
"Jag fick inflammation i silikonet"

Fler finns på
http://pelle88.blogspot.com/2008/07/linda-rosing-sger-som-hon-tror-det-r.html
2008-08-31, 10:55
  #4991
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Jag skulle tamejjfan vilja fika en dag med Linda Rosing bara för att få veta hur det skulle vara
Men ang sexlivet så kan man ju undra hur mycket action det var i ankbädden om man nu ser till bloggen, den lägger hon ju inte ner mycket energi på.Eller det kanske är jobbigt för L att pränta ner dom där raderna? Hon har ju pratat om huvudvärk framför datorn och detta kanske inte beror på många timmar eller dålig syn utan helt enkelt klassikern "ont i huvudet av att tänka"

Behöver man tänka när man har sex?

Kanske därför hon anser att hon är bra på att knulla? För då behöver hon ju inte tänka utan kan koppla in sitt muskelminne!
Samma muskelminne som hon aktiverar när hon har sin träningsperiod!
2008-08-31, 11:22
  #4992
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Jag skulle tamejjfan vilja fika en dag med Linda Rosing bara för att få veta hur det skulle vara
Men ang sexlivet så kan man ju undra hur mycket action det var i ankbädden om man nu ser till bloggen, den lägger hon ju inte ner mycket energi på.Eller det kanske är jobbigt för L att pränta ner dom där raderna? Hon har ju pratat om huvudvärk framför datorn och detta kanske inte beror på många timmar eller dålig syn utan helt enkelt klassikern "ont i huvudet av att tänka"

Det är en fikastund jag skulle hänga med på utan att tveka. Det vore väldigt roligt att få ställa lite frågor och höra svaren och se hur hon klarar sig ur de följdfrågor som uppstår.

Angående sexandet så tänkte jag först på slentriansex. "Gör det du ska och säg till när du är klar"-stuket. Men sen mindes jag att Farmor sagt att knulla är det enda hon är bra på så det KAN ju ha varit fortsatt action i sänghalmen trots allt.

Jag tror att bloggandet är enormt jobbigt för henne. Hon vill tjäna pengar på att ha en intressant och välbesökt blogg men det är nog väldigt jobbigt att uppehålla skenet av att hon lever ett superintressant liv när det inte händer så mkt. Hon anser att bloggen gör att läsarna får lära känna henne men det hon inte fattat är att i vanliga människors liv så går livet under det ytliga också. Vi lär inte känna en person som bara pratar om träning, räksallad och hemliga möten. Dessa personer blir i regel inte alltför långvariga i våra liv. Farmor bör se upp lite.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in