Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Hon börjar ju verkligen bli KRAFTIGT tråkig nu.
Kan bristen på uppdateringar bero på att hon inte har något att skriva om längre? Hon har ju ingen förmåga att hitta på ämnen eller att spekulera och fundera runt saker som normala bloggare/krönikörer. Hon kör bara ju bara fjortisdagbok vilket har sina begränsningar.
Till slut tröttnar väl även hon på att skriva "sen gick jag upp ur sängen och drack mitt morgon kaffe och sen svarade jag på hundra hemliga mail med hemliga erbjudanden och sen gick jag och shoppade och sen ringde Bobby på mobilen och sen åt jag en sallad som var jätte god,,,,,,,ler ,,,,".
När hon upplever något, som inspelningen av The Voice, så förmår hon inte att förmedla ett dugg av intresse. Dels är det väl språket som sätter begränsningar, men också brist på insikt och förmåga att iakta. Visst finns det väl andra saker att berätta om människor man träffar än att dom är "jätte söta, jätte trevliga och jätte avslappnade"? Var det mest intressanta som hände verkligen att Kevin vinkade åt Adam Alsing?
Jag tror att det kommer att bli svårt för henne att fortsätta skriva om hon inte snart hittar på ett annat sätt än detta traggliga och tomma redovisningseländet!
Jag är i alla fall sjukt uttråkad nu!
Tack Lilla Mopsen!
Precis likadant tänker vi övriga som har följt Lindas bravader och tappra försök att hålla sig kvar i rampljuset!
Kommer osökt in på Gynning som blev känd för den stora allmänheten på liknande sätt som Linda.
Dessutom senare än linda. Vad har då hänt?
Att Gynning tjänar bra med pengar;Linda skarvar friskt om inkomster. Att Gynning får synas i TV,Linda hoppar på fel tåg.Att Gynning vet hur hon skall dupera pressen,medans Linda gör skitreportage för gratistidningar.
Att Linda sedan inte har den karisma och självinsikt som Gynning har,och att Linda inte har någon personlighet bidrar nog oxå till att Linda konstant biter i det sura äpplet!
Att Linda aldrig kommer att ses som seriös har hon faktiskt sig själv att skylla för. Och att hon dessutom gick en flygvärdinneutbildning.......
Hon ser billig ut,har inga åsikter om något,kan inte hitta på något för egen maskin och sitter nu i en förort som ensamstående morsa!
Och detta ska vi vara avundsjuka på!