Eftersom jag tror att inte ens Linda är vidrig nog att röka och dricka medans hon är gravid tror jag att de flesta gissar helt åt helvete, om ni inte räknar med att hennes barn föds väääääldigt prematurt.
Tror Lindas graviditet är färskare än min egen, detta baserar jag på Lindas beteende... hon slutade röka ungefär den sista mars.
Citat:
Idag har det gått en vecka utan att jag har rökt.
Linda Rosing, 2009-04-07 10:28
Om hon ska ha barn i september innebär detta att hon alltså rökt under flera månader av graviditeten. Hon kanske tillhör dem som fortsätter att ha mens, inte mår illa eller upplever andra graviditetssymptom de första månaderna så ok... men jag tror inte riktigt på det.Jag tror att hon fått graviditetssymptom när man vanligtvis får det, dvs under den första månaden efter befruktningen och jag tror att hon slutat röka i samband med detta.
Jag blev gravid i januari och förväntas föda i början av oktober...
jag tror att Lindas graviditet är betydligt färskare än så med tanke på att hon rökt under januari, februari och mars...
Någon borde informera Linda om att man INTE ska äta för två.
Hon verkar se graviditeten som en anledning att svulla och trycka i sig en massa onödiga kalorier. Själv har jag gjort tvärt om, bojkottar tomma kalorier och ser till att äta en massa frukt och grönt istället. Man delar ju faktiskt kropp med en annan.
P.S. Tack Tolvan...