2008-09-15, 12:26
Medlem
William Hainess avatar
Du kanske inte lägger märke till sådant, men det har varit hemskt hypat och den japanska versionen är en YouTube-favorit. Och sedan så är Björn Gustavsson hemskt hypad.

Nej, hur mycket jag gärna skulle vilja ta till mig äran för publikrekordet och få jobbet som sexans marknadschef så måste jag nog säga att det beror på ovanstående faktorer än mitt nämnande om det i Flashbacks favorittråd.
2008-09-15, 12:32
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Du kanske inte lägger märke till sådant, men det har varit hemskt hypat och den japanska versionen är en YouTube-favorit. Och sedan så är Björn Gustavsson hemskt hypad.

Nej, hur mycket jag gärna skulle vilja ta till mig äran för publikrekordet och få jobbet som sexans marknadschef så måste jag nog säga att det beror på ovanstående faktorer än mitt nämnande om det i Flashbacks favorittråd.

Uppenbarligen inte i just det här fallet och så HAR jag faktiskt inte nämnt DIG som orsak utan nämnde FB och tråden. Det har ju talats tidigare om programmet i tråden innan du påminde mig och Mae om det. Hur som helst, säger du att programmet är och har varit så hypat så ÄR det väl så då och du har rätt. Jag hänger definitivt inte med i allt som sker och sägs så...
.
2008-09-15, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag är förvånad över att du frågade och kan för mitt liv inte komma på varför för det är så självklart för mig vad som avsågs. Jag är nyfiken på hur DU tänkte...?
.

Jag tänkte inte alls. Hade aldrig hört uttrycket men nu vet jag väl ungefär vad som menades.
2008-09-15, 12:44
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jag tänkte inte alls. Hade aldrig hört uttrycket men nu vet jag väl ungefär vad som menades.

Okidoki.
.
2008-09-15, 16:45
Medlem
SmiLLies avatar
Asså... vad gör den där Rosing? Lever hon?
Ni uppdaterar dåligt.. eller är det hon som gör det?
Vad ska jag nu irritera mej över?!
2008-09-15, 18:11
Medlem
Asså hanky måsste fan sparka henne snart för att hon bryter mot deras kontrakt om att hon ska blogga dagligen.
Det ser ut som att Linda kommer få skaffa sig ett svensson jobb snart
2008-09-15, 18:24
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Asså hanky måsste fan sparka henne snart för att hon bryter mot deras kontrakt om att hon ska blogga dagligen.
Det ser ut som att Linda kommer få skaffa sig ett svensson jobb snart

Hon kanske har jobbat så mycket att hon har en masse komptid att ta ut.
2008-09-15, 18:32
Medlem
William Hainess avatar
Tanten har väl rätt till semester?
2008-09-15, 20:21
Bannlyst
Jag har en konstig magkänsla att Linda kommer vara borta en längre tid, jag kan branschen rätt bra och jag vet att det ofta blir förseningar inom film.

De är inte lika profesionella i spanien som i övriga världen när det gäller tider och planering, så jag tycker vi får ha överseende med detta. Hoppas bara det blir en bra film, även om det är hennes första så har hon ju säkert fått tillräcklig övning hemma i sovrummet.
2008-09-15, 20:26
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
haha , hon kan omöjligt tjäna mer pengar på skiten snart

Har köpt ny kamera som jag nu laddat i 10 timmar som skall med ikväll. Så imorgon får ni se partybilderna.

Det var i förrgår det. Tror nog alla internetcafeer i Barcelona har internetproblem *fniss* Hon verkar gå på anktid då imorgon betyder 48 timmar allt oftare.

Det roliga tycker jag är att när hon verkligen har något att skriva och visa bilder om så gör hon det inte. men när hon käkar räksallad och botox då är det ett eller två inlägg per dag. Att Frk Anka inte var den skarpaste lien i ladan visste vi redan men detta tyder ju på att hon rostat sönder totalt!
2008-09-15, 20:28
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Jag har en konstig magkänsla att Linda kommer vara borta en längre tid, jag kan branschen rätt bra och jag vet att det ofta blir förseningar inom film.

De är inte lika profesionella i spanien som i övriga världen när det gäller tider och planering, så jag tycker vi får ha överseende med detta. Hoppas bara det blir en bra film, även om det är hennes första så har hon ju säkert fått tillräcklig övning hemma i sovrummet.

Intressant! Hon fick ju inte porrjobbet förra gången för hon hypade upp det hela så mycket innan hon ens hade pratat med Milton. Nu däremot är det hemlighetsmakeri! Men, hur skulle Herr Rosing se på den saken då? Jag menar, skulle han acceptera att Melissa bor med en mobiltelefonsporris?
2008-09-15, 20:30
Bannlyst
Barcelona+Berth Milton+Linda Rosing= Dumma dumma mig
Varför såg jag inte sambandet tidigare???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in