2009-05-14, 11:32
  #11245
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Jobbar han samtidigt som han lyfter sjukersättning? Illa illa.

Hur länge är det hon har dejtat Peter? Man vänter ju till efter vecka 12 innan man säger något för risken för missfall är ca 30% innan dess.

Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Linda dricker inte Näskaffet längre, Linda röker inte längre. Dessutom verkar hon inte festa längre heller. Lätt att hon är gravid. Törs vi hoppas på ett avslöjande i bloggen snart?

Jag tror faktiskt att Bobby drar in tillräckligt på sina salonger att han kan sjukskriva sig från arbetet men ta ut sin lön ändå det är ju hans företag han jobbar nog som han vill.
2009-05-14, 12:09
  #11246
Bannlyst
Semester???

Resa kan jag gå med på, men semester?????
2009-05-14, 12:19
  #11247
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannesthlm
Resa kan jag gå med på, men semester?????

Linda jobbar mycket hårt med sin affärsidé om att vara känd. Du är bara avundsjuk.

Plus att hon behöver väl resa bort ett tag nu när människor börjar märka att hon är på smällen.
2009-05-14, 12:20
  #11248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannesthlm
Resa kan jag gå med på, men semester?????
Och dessutom skriver hon att hon kommer blogga varje dag!
2009-05-14, 12:42
  #11249
Medlem
Undra om barnen får följa med på semestern? Eller det kanske är dem hon tar semester ifrån??!!
2009-05-14, 14:17
  #11250
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
så håll utsikt
Å.... "utsikt" ska vi fortfarande hålla.
Tänk att människan inte kan lära sig att det heter "utkik"
2009-05-14, 14:40
  #11251
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Å.... "utsikt" ska vi fortfarande hålla.
Tänk att människan inte kan lära sig att det heter "utkik"

Nu driver du väl med mig? Du menar väl ut sikt?
2009-05-14, 16:35
  #11252
Medlem
Marskattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitchinawitch
Undra om barnen får följa med på semestern? Eller det kanske är dem hon tar semester ifrån??!!

Eftersom det inte är bloggandet så måste det ju vara barnen. Vad annars är förknippat med plikt i hennes liv?
2009-05-14, 21:14
  #11253
Bannlyst
Hmmm

Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Och dessutom skriver hon att hon kommer blogga varje dag!

Men då ska hon ju inte ha semester då ska hon jobba utomlands
2009-05-14, 22:31
  #11254
Medlem
DearLeaders avatar
Skönt för Linda att slippa jagas av paparazzis ett tag. Hon förtjänar verkligen semester. Men vart bär det av månntro? Enveckascharter till Mallis? Med luxulöst lägenhetshotell (komplett med svinkall överklorerad gemensam pool på gården, toaletter som man inte får spola ner sitt eget skitpapper i på rummet, samt en lat, svettig och fullständigt ointresserad spanjor som sitter och smårunkar bakom disken i lobbyn).
2009-05-14, 22:34
  #11255
Bannlyst
Bilden hon lade ut såg nästan ut som Gotland och det är ju "utomlands" i Lindas värld vet vi sedan tidigare.
2009-05-15, 09:47
  #11256
Medlem
rogerks avatar
Det kommer inte o bloggas, pga av uppkopplingsproblem mm....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in