2008-09-04, 22:50
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Tv8 ringde mig och ville göra en grej!
Published: Idag, 17:55

Imorgonbitti ska jag spela in en grej för Tv8.
Och jag kommer att få besök av en av deras sörsta profiler.
Och vad han ska göra hemma hos mig,det får ni se sen.
Men lite nervös är jag allt att möta honom. Han är en seriös
och respekterad tv profil. Tänk att han ska göra det här med
mig, snacka om coolt! hahahahaah!

Jag lovar att berätta när jag får.

Kommentarer (120)

Är det Adaktusson då eller? För hon kan ju inte mena att Virtanen är en seriös och respekterad tv profil.
Vemfan tittar på kanal 8? vad ha de för profiler?
2008-09-04, 22:53
Bannlyst
Måste lyfta fram en klassiker:
http://www.expressen.se/noje/1.632738
Citat:
– Helt plötsligt ringer de från kliniken och säger att jag ska komma och hämta min sambo. Jag hade inte en aning om att hon ens tänkt operera sig igen. Klart att man blir chockad då, säger han.

"Det är inte samma tjej"
Linda Rosing fångas här på bild när hon är på väg från Eriksbergskliniken till den taxi Fadde Darwich hämtade henne i.
Efter hennes nya ingrepp, hon har låtit strama åt huden över kindbenen, vädjar nu Fadde Darwich:
– Snälla, sluta operera dig! Jag känner knappt igen kvinnan som jag en gång blev kär i. Det är inte samma tjej längre.

Citat:
Om att ingreppet skedde bakom ryggen på Fadde Darwich säger hon:
– Jag vet att Fadde är rädd att jag ska gå för långt, men jag vet också att han tycker om mig för att jag är den jag är. Dessutom, jag är 32 år och har fött två barn, det är inte så att jag är 14.
Bilden där Bionda Jackson lämnar kliniken är priceless
2008-09-05, 06:46
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
hahahahahaha!!!!!!

Botoxinjections: 500 $
Surgery mask: 1 $
Having your picture taken when you look like Michael Jackson and make stupid comments that verify just how dumb you are: Priceless!

– Jag vet att Fadde är rädd att jag ska gå för långt, men jag vet också att han tycker om mig för att jag är den jag är.

Återigen en återkommande kommentar. Så egenkär som hon är så måste hon ju läsa artiklarna som skriva. Vi vet att hon är dum nog för att inte veta vad hon säger så kan vi med all säkerhet påstå att hon inte ens vet vad hon läser
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-09-05 kl. 06:50.
2008-09-05, 06:48
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Vemfan tittar på kanal 8? vad ha de för profiler?

Ingen. Jag tror jag sett ett eller två program. Tror dom kan ha en eller två intressanta dokumentärer där sent på kvällarna, men annars ingenting.
2008-09-05, 06:52
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Måste lyfta fram en klassiker:
http://www.expressen.se/noje/1.632738

Bilden där Bionda Jackson lämnar kliniken är priceless

Måste vara skönt att leva i ett förhållande där botoxkliniken kan ringa när som helst, var som helst. Dom hade nog stackars Fadde på snabbval!
2008-09-05, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vi vanliga kvinnor har ju en tendens att bli breda om magen och spotta ut ungarna vaginalt!

Linda bar väl sina i röven och vid förlossningen så sket hon ut ungarna?

Bara för att göra Linda ledsen,så får min röv bra många komplimanger!

Skicka gärna bildbevis så kan jag göra en opartisk bedömning...
2008-09-05, 09:56
Medlem
Mr Coffees avatar
Om man tittar på TV8:s hemsida så tycker jag att det känns uppenbart vem profilen är som ska ta hand om ankan:
http://www.tv8.se/belinda

Eller??
2008-09-05, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Om man tittar på TV8:s hemsida så tycker jag att det känns uppenbart vem profilen är som ska ta hand om ankan:

Eller??
¨
Hon har redan gjort ett inslag med henne och skrivit om det på sin blog. Skulle hon löjla sig med samma person igen?
2008-09-05, 10:10
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Sveriges mest överskattade "journalist" och Sveriges mest underskattade människa

Tja Kanske får han kalla kårar om Linda bloggat om det hela. Han som bara tänkt sig tjuva ett knull under ett gemensamt kokainrus. Rubriken kommer men kanske inte just sådär utformad. Men den kommer.

Har ni noterat att Fadderallan raderar inlägg i sin blog och att han konsekvent vägrar svara på om han tror att hans bloggande skall ge 90K i månaden? Lustigt att bloggen kom strax efter att Lindas inkomster avslöjats.. Kan tänka mig detta:
Fadderallan: Va 90 tusen?? Ja då jävlar ska jag blogga också
Linda: Men Fadde rallan man måste kunna ut trycka sig ordentligt,,,
Fadderallan: Men jag har ju bilder med Snopp Doggy Dog och 50 Öre
Linda: Okej testa du kanske också kan bli sveriges största bloggare

Vilket team! Det skulle nog vara underhållning att se Virtanen intervjua Farmor. Lite lyteskomik att studera när snillen spekulerar liksom.

Har inte varit inne i Fadderullans blogg på länge nu men nog fanns den väl innan avslöjandet om hennes ungefärliga lön...?
.
2008-09-05, 10:12
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee

Eller??

Kan man verkligen kalla henne seriös och respekterad tv-profil...? I Farmorsperspektiv är allt möjligt men om vi håller oss i vår värld så kan man väl inte det...
.
2008-09-05, 10:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken

Har inte varit inne i Fadderullans blogg på länge nu men nog fanns den väl innan avslöjandet om hennes ungefärliga lön...?
.

Första inlägget 26 augusti. You do the math

http://fadde.se
2008-09-05, 10:17
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Kan man verkligen kalla henne seriös och respekterad tv-profil...? I Farmorsperspektiv är allt möjligt men om vi håller oss i vår värld så kan man väl inte det...
.
Det är ju ankan som skriver seriös och respekterad. Om man jämför med henne så är väl Bolibompa seriöst och vuxet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in