2008-08-24, 11:20
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Hon kanske F-skattar. Då stämmer både summan och Sony Erikssons uppgifter.

Mmm, sant. Men jag måste erkänna att Sonys uppgifter LÄT som om de var brutto..struntsamma, går inte att gissa om saken utan vi får vänta på deklarationen.
.
2008-08-24, 11:32
Medlem
m68s avatar
Nä nu är jag trött på att hon inte skriver, så jag ska inte gå in på hennes blogg mer.
2008-08-24, 11:42
Medlem
William Hainess avatar
Gaykvittret kommenterar Linda Rosings 90 000 kr: http://gaykvitt.blogg.se/2008/august/over-90-000.html

Citat:
Jag tycker det är fantastiskt att Linda Rosing får ut nästan 90 tusenkronor på sin blogg. (se här) Det hade jag också nästan haft om jag hade fortsatt och FÅTT betalt.
2008-08-24, 11:45
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Din dotter Melissa, 14, tröttnade på alla påhopp och gjorde i veckan ett inlägg där hon tog dig i försvar – och fick 3 500 kommentarer.
– Jag visste inte om att hon gjorde det men blev stolt och glad när jag såg det.

Bullshit, Hur fick Melissa hennes lösenord? Varför försvarade inte Melissa sin mamma i sin egen blogg? Varför måste en 14åring försvara sin mamma offentligt i mammans blogg?

Svaret är enkelt. För att generea trafik förståss. Av samma anledning skiter hanky totalt i sina egna regler om åldersgränser och privata lösenord.

Inte får man kommentera skitartikeln heller. Äsch nu slutar jag gå in på hennes sida med.
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-08-24 kl. 11:49.
2008-08-24, 11:52
Medlem
Aeriannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Någon med insikt i Glife:s ekonomi och svenska sajters klicklönsamhet som kan kommentera om 90,000.- i månaden verkligen är en rimlig summa. Tycker mig ha sett betydligt lägre siffror tidigare.

("Enligt vad Expressen inhämtat" behöver ju inte betyda mer än att dom frågade henne och fick ett "jag får egentligen inte berätta detta"-svar med ungefär samma verklighetsförankring som mycket annat som kommit från samma källa.).

Tja Glife-sfären, där hanky.se flyter runt, är väl inte helt fria från röda siffror i boksluten...

http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=181111
2008-08-24, 11:56
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Gaykvittret kommenterar Linda Rosings 90 000 kr: http://gaykvitt.blogg.se/2008/august/over-90-000.html

Det låter som att hon snackar netto eller så är det bara taskigt formulerat. Tycker synd om den där tjejen, hon har väl lika stor rätt att få betalt som alla andra som engagerats av Hankypanky-forumet?!
.
2008-08-24, 11:57
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Din dotter Melissa, 14, tröttnade på alla påhopp och gjorde i veckan ett inlägg där hon tog dig i försvar – och fick 3 500 kommentarer.
– Jag visste inte om att hon gjorde det men blev stolt och glad när jag såg det.

Bullshit, Hur fick Melissa hennes lösenord? Varför försvarade inte Melissa sin mamma i sin egen blogg? Varför måste en 14åring försvara sin mamma offentligt i mammans blogg?

Svaret är enkelt. För att generea trafik förståss. Av samma anledning skiter hanky totalt i sina egna regler om åldersgränser och privata lösenord.

Inte får man kommentera skitartikeln heller. Äsch nu slutar jag gå in på hennes sida med.

Word!!
.
2008-08-24, 12:21
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Det låter som att hon snackar netto eller så är det bara taskigt formulerat. Tycker synd om den där tjejen, hon har väl lika stor rätt att få betalt som alla andra som engagerats av Hankypanky-forumet?!
.

Av vad jag förstår så gjorde hon dessutom mer jobb, såsom att skriva recensioner av olika evenemang som hon lade ned pengar ur egen ficka för, något som mig veterligen, inte Linda har gjort.

I och för sig - vem skulle vilja läsa en recension av Linda liksom? "De va såååå underbart,,,,,, ja älskar bögar å flator,,,,, ja spydde på toalettet,,,,, så nu ä ja smal,,,,,,,, tiiihhiii,,,,, nu ska jag iväg på ett hemlit erbjudande,,,,,,,,,,, kvack kvack"
Senast redigerad av William Haines 2008-08-24 kl. 12:26.
2008-08-24, 12:40
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Av vad jag förstår så gjorde hon dessutom mer jobb, såsom att skriva recensioner av olika evenemang som hon lade ned pengar ur egen ficka för, något som mig veterligen, inte Linda har gjort.

I och för sig - vem skulle vilja läsa en recension av Linda liksom? "De va såååå underbart,,,,,, ja älskar bögar å flator,,,,, ja spydde på toalettet,,,,, så nu ä ja smal,,,,,,,, tiiihhiii,,,,, nu ska jag iväg på ett hemlit erbjudande,,,,,,,,,,, kvack kvack"

Japp, det är så jag förstått det hela jag med. Man kan undra vad som sker när det får gå till på det här viset.

Haha, egentligen skulle det vara rätt underhållande så hon skulle gärna få skriva en recension vad mig anbelangar varjefall.

Var det du och jag som för en tid sen diskuterade hur Farmor skulle se ut om 10 år? Jag skrev att jag hade en bild som skulle kunna visa hur hon ser ut vid 70 men att jag inte hittade den. Nu har jag funnit den men den ligger som fil och jag lyckas inte få fram någon adress på den så jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att länka den hit. Vet du?
.
2008-08-24, 12:42
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
hmm...posta den på imageshack och länka till den?
2008-08-24, 12:51
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
hmm...posta den på imageshack och länka till den?

Det där förstod jag inte ens. Du kanske inte vet det men jag begriper verkligen inte mkt om datorer och finesser hit och dit. Jag kanske överdriver LITE nu men jag är glad att jag klarar att logga in på banken så jag kan betala mina räkningar liksom...det är den nivån jag är på.

Kan man posta filer i PM-lådan? Kanske kan pm:a den till dig och DU lägger upp den?
.
2008-08-24, 12:54
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att länka den hit. Vet du?
.

http://tinypic.com/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in