2008-09-17, 15:36
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Det är så grymt bra och musiken ska vi inte prata om.
Den är så bra att man tror att man är på exclusiva Dj spelningar hela tiden. Riktigt bra Trance!
Jag älskar den musiken nu mer än vad jag någonsin har gjort.
Här hemma spelar Dj på en helt annan nivå(samma tråkiga).

Hon har ju verkligen noll koll på Stockholms riktiga klubbliv. Visst runt Stureplan är det mest trötta kändis DJs men det finns en riktigt bra klubbscen i Stockholm om man gillar elektronisk musik. De DJs som har nämnts har flera gånger spalet i Sverige.
2008-09-17, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hon tjänar pengar på att folk går in på hennes blogg och stör sig på henne.

Hur mycket hon tjänar vet ingen exakt - i den här tråden sades först 30 000 per månad, Expressen påstod 90 000 per månad och i en annan artikel så var bloggen värderad att dra in 60 000 kr per månad; sedan så tjänar hon pengar på att vara med i skittv såsom Hål I Väggen.

Och i någon tidning för ett år sedan hade hon en taxerad årsinkomst på 90 tusen... ingen kan leva på sådan inkomst med hus och barn. Hur fan går det ihop? A lot of black money...
2008-09-17, 15:39
Medlem
William Hainess avatar
Ja, fast då var hon ihop med Fadde, men jag tror nog det är mycket pengar under bordet. Vi får se när rapporten för hennes bolag (!) kommer in...
2008-09-17, 15:40
Medlem
Ingen som vet vad man tjänar som vaktchef vid SpyBar, då?
2008-09-17, 15:40
Medlem
MaeWests avatar
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/2cf8235c-7541-44bc-978a-1d9ed6b252af.jpg

Märks att Linda har noll koll på hur man ska se sexig ut på bild!
2008-09-17, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/2cf8235c-7541-44bc-978a-1d9ed6b252af.jpg

Märks att Linda har noll koll på hur man ska se sexig ut på bild!

Ser ut som vilken WT-morsa som helst vid den lokala puben 02:35, efter för många lakritsshots.
2008-09-17, 17:27
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Lite bilder från Barca, nog ser det ut som om hon har dragit en lina eller 5. Miss T hankyfria bilder. Men läs texten är det en 16 åring som har varit utomlands för första gången eller?

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/a6f1123e-7a38-48f5-a8a1-e57954afb8d5.jpg

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/7e73e1ed-0dd4-427f-a05c-627d58602e40.jpg

Ja, som sagt ska man åka till Barca så bör man vara med
någon som bor där eller har varit där massor. Som har koll
och vet vart man ska gå. Det finns ett hav med olika nattklubbar. Och i Barcelona går inte folk ut förrens sent på klubbarna.
Typ efter två. Eftersom ställerna stänger runt 06,00 så blir det
inte drag förrens 03,00. Och som tur är så känner min vännina
dom man ska känna så vi hade bara Vip överallt.
Så för oss var det bara att gå rakt in. Och gud vilket nattliv dom har här. Det är så grymt bra och musiken ska vi inte prata om.
Den är så bra att man tror att man är på exclusiva Dj spelningar hela tiden. Riktigt bra Trance!
Jag älskar den musiken nu mer än vad jag någonsin har gjort.
Här hemma spelar Dj på en helt annan nivå(samma tråkiga).
Medans där spelar dom som musik som om man skulle få en orgasm hela tiden,shit!!!!!(ursäkta uttrycket men det är fan sant).

Ja,ja det är det bästa nattlivet jag har varit med om iallafall.
Så letar ni efter ett ställe att åka till en weekend och parta.
Så kan jag varmt rekomendera Barcelona!

Kommentarer (205)

Läste nyligen om nåt ställe i barcelona som öppnade 06 och stängde 13.00
Och DET skulle typ vara det hetaste stället i stan. Linda kanske inte är så hot och på som hon tror, och inte "guiden/eskorten" heller. Eller så är stället för partproffs och inte för småbarnsmorsor.

Att hon skrev om att hångla med tjejer beror säkert på att kunderna hade beställt en girl/girl show med dubbeldildo. Vilket fick mig att komma att tänka på slutscenen i filmen "Requiem"...
2008-09-17, 17:41
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Läste nyligen om nåt ställe i barcelona som öppnade 06 och stängde 13.00
Och DET skulle typ vara det hetaste stället i stan. Linda kanske inte är så hot och på som hon tror, och inte "guiden/eskorten" heller. Eller så är stället för partproffs och inte för småbarnsmorsor.

Att hon skrev om att hångla med tjejer beror säkert på att kunderna hade beställt en girl/girl show med dubbeldildo. Vilket fick mig att komma att tänka på slutscenen i filmen "Requiem"...

Jo men på den klubben var hon tydligen.

Nu är jag hemma igen,trist som fan!
Published: 2008-09-15, 21:04

Här ligger jag och min vän Victoria i vippen på
"Likas Lougne". Och slappar efter maten.
Och JA det är tillåtet att ligga ner om man vill.
Här hemma skulle man bli utslängd om man gjorde det.
Så jävla typiskt detta Sverige med alla sina töntiga moraler
och förutfattade meningar om allt,,suck!

Här står jag med servitören på en Italiensk resturang
där vi åt middag på Lördags kvällen.Mina andra tre bords
gäster som var med i sällskapet ville inte vara med på bild.
Dom vill och vara anonyma av en viss anledning,,,(ler)!
Här är det fantastiska skaldjursfatet som vi åt i Söndagskväll.
Fast som ni säkert redan har lagt märke till så har vi redan
stoppat i oss dom två stora hummrarna.
Hungriga som vi var!

Hej på er!
Fan vilket grymt drag det var i söndags på klubb Souvinier.
Det låg i ett industri område en bit bort från själva stan.
Så med 20 minuters taxi så var vi där. Och jävlar vilken kö
det var(Village släng dig i väggen säger jag bara,,,hahha)!

Hooooo shit,det var bland det värsta drag jag någonsin skådat
på en nattklubb. Det öppnade kl:06 på morgonen och stängde
kl:13 vid lunch.. Och stället var fullt.
Det tog in flera hundra,säkert upp till tusen pers.
Folk dansade halv nakna som galningar.
På dans golvet sprutade det ut luft och stora laser strålar sken genom hela dansgolvet så grymt nice. På scenen och barerna
stod det både tjejer och killar som var utklädda till indianer
och dansade sexigt. Och vi hade självklart den bästa platsen
uppe på Vipen så vi såg ut över hela dansgolvet. Och dom
spelade så jävla grym trans musik att jag själv bara inte kunde sitta still. Så jag tillbringade någon timma på golvet och bara dansade järnet. I mina tio centimetersklackar
2008-09-17, 18:26
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon knäcker antagligen extra som eskort!

Tjejen som syns,är antagligen oxå en eskort. Och de som inte vill vara med på bilder,är antagligen hennes/deras kunder.

Tänk tanken....Linda på seriös träff med personer som klubbar på tjusiga adresser.....
Jag tror tamigfan du har rätt. det skulle stämma så bra och förklara så mycket, tex att hon var osäker på vart hon skulle åka in i det sista. Det är ganska uppenbart att Barcelonaresan iaf inte var en spontanresa påkommen på väg ut till Arlanda, det stämmer inte ens med hennes version.
2008-09-17, 18:29
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Hon har ju verkligen noll koll på Stockholms riktiga klubbliv. Visst runt Stureplan är det mest trötta kändis DJs men det finns en riktigt bra klubbscen i Stockholm om man gillar elektronisk musik. De DJs som har nämnts har flera gånger spalet i Sverige.
Hon inbillar sig bara att allt är bättre om det sker utanför Sveriges gränser. Hon tror förmodligen att ett trött dansband på en finlandsbåt är bättre än kroglivet i Sthlm.
2008-09-17, 18:40
Bannlyst
Något som inte stämmer ..........................

Varför är det så stor skillnad i siffrorna på bloggtoppen och bloggportalen ang Lindas blogg?
2008-09-17, 19:27
Medlem
William Hainess avatar
"trans musik"

Soolen: Bloggportalen räknar per vecka / unika ip-adresser, Bloggtoppens statistik är för dag till dag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in