2008-08-02, 17:47
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, det är det som är det roliga! Eftersom Farmor saknar självinsikt så innebär det att vi vet vad hon ämnar göra innan hon själv vet det!
.

Nästan lite ruggigt juh!
2008-08-02, 17:51
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Sa hon inte själv att det tog henne fyra timmar?

LOL!
2008-08-02, 17:53
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kan det vara så att Lindas seriösa satsning på sig själv som blogg erska nu börjat att dala?

Intresset för barnen har ju kommit in i en svacka.

Är det ett halvår som hon spridit sina sär skrivning ar omkrin sig?

Som vi vet,så är Linda väldigt ombytlig och brukar det inte hålla cirkus ett halvt år åt gången?

Så nu undrar jag....kan Linda hålla näsan i styr?

Absolut! Lusten börjar tryta och den gamla Farmor börjar anas igen. Dessutom får hon ju drösvis med erbjudanden i mailen varjedag som hon noga går över för att ta beslut om och NÅT borde väl vara i sån inkomstdignitet så hon är beredd att gå vidare för att nå målet miljonär vid 40. Nästa stora grej kommer helt klart vara en seriös satsning och bloggandet kommer sägas vara en fritidssysselsättning som inte var annat än skoj.
.
2008-08-02, 17:56
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Nästan lite ruggigt juh!

Fjäderfän blir ruggiga när de inte mår bra eller inte har alla ägg på ruvning!
.
2008-08-02, 18:01
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ooh, hon är på bild 25! Är hon klädd som en höna? Slutgiltigt bevis på att allas våran folkkära Bionda älskar sina fans på Flashback?

"min magnifika håruppsättning tills ikväll."

"Klänningen jag ska ha ikväll är ut över det vanliga
kan jag lova. Och den tänker jag inte avslöja nu.
Utan det får ni se sen."

wtf? Var väl inte mycket att tala om det där?

För övrigt så börjar jag hysa ett djupt förakt för dylika parader. Vad fan har bild 42 och bild 10 med ett normalt jävla civiliserat beteende att göra?
2008-08-02, 18:06
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac

Utan det får ni se sen."

För övrigt så börjar jag hysa ett djupt förakt för dylika parader. Vad fan har bild 42 och bild 10 med ett normalt jävla civiliserat beteende att göra?

Det är som vanligt, mkt kackel i liten hönsgård!
.
2008-08-02, 18:16
Medlem
Citat:
Haha, det går inte att tolka det på annat sätt!

Hon ser verkligen ut som att inom några få sekunder ämnar hon sätta på Bobby!
.

Roligast tycker jag är att hon ger Farmor Anka ett ansikte... eeh, om man tittar in i fjädrarna i den bakre regionen.
2008-08-02, 18:42
Medlem
quanto_tempos avatar
Herregud, min sista "lediga" dag innan söndagen sen jobba skiten till jul. "Fröken" sover och jag "O" har hamnat i världskrig i Linda Rosings kommentarsinlägg.. Jag försöker hålla ställningarna, men jag har tappat inspirationen.. Nu är det banne mig dags att börja kommentera lite.. Senaste inlägget har snart 600 kommentarer.

http://www.hanky.se/frameset/gmain/gleft/memberblogentry.aspx?me_id=22&be_id=10861&pagincur pag=1&totalrecords=647

Tack på förhand!
2008-08-02, 19:46
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac

Utan det får ni se sen."

Jag tror hon hade löshåret igår kväll.
Idag är hon böghöna.
Var dag har sin plåga.

Håller med i mycket av det du skriver.
Jag är måttligt road av folk som måste vråla ut sin sexuella läggning/identitet.
Kanske är tiden mogen för att vi med hängpattar, som gillar gamla gubbar, får en egen parad.
Kan se mig själv, MaeWest och MissTaken gå i spetsen för ett gäng gamla bitska haggor som slänger med hängbrösten, glor bistert och kommenterar allt i omgivningen med mer eller mindre finess.

Om den paraden blir av så vill jag ha en sån där käpp att gå och svänga och kasta med. Det är snyggt.
2008-08-02, 19:57
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Med standardtillägg, en bild på nyvaken Farmor och kommentar "så här ser jag ut när jag är nyvaken". Håller med, nån jävla ordning får det vara på hönsgården! Hon har många som läser hennes blogg så då måste man se till att hålla läsarna nöjda och uppdaterade och givetvis informerade om vidare tillställningar på agendan. Bara dra utan ett ord? Skandal!
.

Lugn och fin nu.
Snart kommer hösten. Undrar hur vägen till tvättstugan ser ut då, om den är lika vacker att gå?
Och nu har hon partajat så mycket att hon kanske tänker tvätta igen. Tänk om hon väljer ett annat tvättprogram! Tror det finns mycket spännande kvar att fotografera.

Jag har (givetvis full av avund) tittat på bilden som hon kallar för "Redo för stranden!" Antingen är det jäkligt dålig kvalitet på bilden. Eller också har hon tagit bort snopptatueringen. För visst var den nånstans långt ner på magen på vänster sida (min vänster - hennes höger)?
2008-08-02, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Lugn och fin nu.
Snart kommer hösten. Undrar hur vägen till tvättstugan ser ut då, om den är lika vacker att gå?
Och nu har hon partajat så mycket att hon kanske tänker tvätta igen. Tänk om hon väljer ett annat tvättprogram! Tror det finns mycket spännande kvar att fotografera.

Jag har (givetvis full av avund) tittat på bilden som hon kallar för "Redo för stranden!" Antingen är det jäkligt dålig kvalitet på bilden. Eller också har hon tagit bort snopptatueringen. För visst var den nånstans långt ner på magen på vänster sida (min vänster - hennes höger)?

EEhh! Har hon en kuk tatuerad på magen!?? Det ser ju fint ut på ålderdomshemmet..
2008-08-02, 20:08
Medlem
Citat:
Har tyvärr ingen aning om hon tjänar på besökare, kommentarer eller hur det funkar.

Är man lite glad i hatten så blir man inte lika skrämd så ta dig ett par öl innan du kliver in i spökhuset. Dagen efter kan du då hävda att du aldrig skulle göra nåt så tossigt som att gå in i hennes blogg och att du verkligen inte minns att du gjort det....det man inte minns har inte hänt så du är sen samma gamla wheelgunner ändå vettu.
.

Nu har jag fått i mig några öl, men ungefär hur packad bör jag bli innan jag vågar mig in på hennes sida?

Ok, chansar inte! Tar ett par till innan jag testar..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in