2009-04-23, 18:44
Medlem
jojjemas avatar
ESKA Music Awards 2009!

Guru Josh Project, Akcent, Morandi, Basic Element och 15 mer!
24 April.
http://ema2009.eska.pl/
2009-04-23, 18:47
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Hon vet inte vad liv innebär, hon kanske skulle testa att slå upp det i saol.

Det vet hon inte vad det är.
2009-04-23, 19:48
Medlem
Lindalovers avatar
Från Buttboys blogg

SKVALLER MED LINDA

skvaller med linda. Vi Sätt nyss på restaurangen tjabbathai som har stockholms bästa thai mat. Ligger på wallingatan 7 nu går jag på stan och provar skor med Linda, det är nämligen så att malou hansson fyller år och jag ska köpa ett par converse till henne så linda får pröva åt mig. Det vart vita med rött sträck, hoppas hon gillar dom. Vi ska gå på stan och shoppa lite sen ta en promenad till gamla stan. Efteråt ska vi hyra nån bra film och gå hem till mig för att mysa. Fan va jag älskar vädret idag, det är så vart och skönt ute och alla på stan har ett leende på läpparna pga av vädret, eller kanske för att dom ser oss haha. Vilken film tycker ni vi ska se.? Nån bra komedi.? Eller nån bra skräck.? Hörs snart puss bobby och linda

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=294tqmc&s=5

Tidigare på dagen skrev han:

Jag ska fortsätta färga min kund nu och efter det ska jag på stan med Linda Rosing… Vi ska shoppa och prata om hennes nya kärlek Linda är så kär nu så det är helt sjukt, kommer att skvallra lite mer om ni är nyfikna???
2009-04-23, 20:25
Medlem
Holy holy. Det är bara så sorgligt att en vuxen (?) människa får uppmärksamhet i media, med total avsaknad av både begåvning och skrivkunskaper. Hon kan inte stava, hon skriver isär ord som ska vara ihop, och konstant skriver hon "han" istället för "honom" Det är ju helt insane, har människan aldrig läst en bok???? Det till och med LÅTER fel...

Och som sagt, denna "plötsliga" "nyfunna" förälskelse, det är så patetiskt att man svimmar. Naturligtvis är Bobby o Alex "invigna" i spelet och yrar vitt och brett om Lindas "nya" kärlek, annars faller ju deras egen trovärdighet (?) då de deltog i den sorgliga såpan.

Men som sagt, hennes idiotiskt patetiska person framkallar ju samtidigt något slags underhållningsvärde.. det kan inte hjälpas. Jag har under en längre tid gått in på 5:ans sida och kollat om något nytt spännande inlägg funnits, och snabbt har jag då rattat över till Flashback, för jag vill ju inte bidra till hennes försörjning. Utan att vara utbildad läkare så måste det bara vara så att hissen inte går riktigt ända upp... Go kväll på er! / Sockersmulan
2009-04-23, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockersmulan
Holy holy. Det är bara så sorgligt att en vuxen (?) människa får uppmärksamhet i media, med total avsaknad av både begåvning och skrivkunskaper. Hon kan inte stava, hon skriver isär ord som ska vara ihop, och konstant skriver hon "han" istället för "honom" Det är ju helt insane, har människan aldrig läst en bok???? Det till och med LÅTER fel...

Och som sagt, denna "plötsliga" "nyfunna" förälskelse, det är så patetiskt att man svimmar. Naturligtvis är Bobby o Alex "invigna" i spelet och yrar vitt och brett om Lindas "nya" kärlek, annars faller ju deras egen trovärdighet (?) då de deltog i den sorgliga såpan.

Men som sagt, hennes idiotiskt patetiska person framkallar ju samtidigt något slags underhållningsvärde.. det kan inte hjälpas. Jag har under en längre tid gått in på 5:ans sida och kollat om något nytt spännande inlägg funnits, och snabbt har jag då rattat över till Flashback, för jag vill ju inte bidra till hennes försörjning. Utan att vara utbildad läkare så måste det bara vara så att hissen inte går riktigt ända upp... Go kväll på er! / Sockersmulan

Du har med andra ord laddat upp rejält inför din första post på fb... om inte
2009-04-23, 22:05
Medlem
SmiLLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
SKVALLER MED LINDA

skvaller med linda. Vi Sätt nyss på restaurangen tjabbathai som har stockholms bästa thai mat. Ligger på wallingatan 7 nu går jag på stan och provar skor med Linda, det är nämligen så att malou hansson fyller år och jag ska köpa ett par converse till henne så linda får pröva åt mig. Det vart vita med rött sträck, hoppas hon gillar dom. Vi ska gå på stan och shoppa lite sen ta en promenad till gamla stan. Efteråt ska vi hyra nån bra film och gå hem till mig för att mysa. Fan va jag älskar vädret idag, det är så vart och skönt ute och alla på stan har ett leende på läpparna pga av vädret, eller kanske för att dom ser oss haha. Vilken film tycker ni vi ska se.? Nån bra komedi.? Eller nån bra skräck.? Hörs snart puss bobby och linda

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=294tqmc&s=5

Tidigare på dagen skrev han:

Jag ska fortsätta färga min kund nu och efter det ska jag på stan med Linda Rosing… Vi ska shoppa och prata om hennes nya kärlek Linda är så kär nu så det är helt sjukt, kommer att skvallra lite mer om ni är nyfikna???

För en sekund eller två trodde jag att det var du, lindalover, som hade hittat Linda på stan o sen i hemlighet rapporterade vad ni gjorde.... Fan va dum jag är!

Nåväl, gud så spännande o veta vem hennes nya pojkvän sen flera månader är.....not.
2009-04-23, 23:48
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmiLLie
För en sekund eller två trodde jag att det var du, lindalover, som hade hittat Linda på stan o sen i hemlighet rapporterade vad ni gjorde.... Fan va dum jag är!

Nåväl, gud så spännande o veta vem hennes nya pojkvän sen flera månader är.....not.

Kvällens garv SmiLLie Skulle kunnat göra samma misstag själv
2009-04-24, 00:02
Medlem
Lindalovers avatar
Ännu mer Patsy från Buttboys blogg - samma malande

2009-04-24, 01:29
Medlem
Synvillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockersmulan

Nähä. Vilken skräll
2009-04-24, 01:37
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Det låter lite som om de sitter och kukulurar ihop vad de ska skriva och det påminner väldigt mycket vad flickor i mellanstadiet sysslar med. Både Lindas och Bobbys inlägg låter faktiskt väldigt mycket flicka mellan 12 och 14 år.
2009-04-24, 09:39
Medlem
William Hainess avatar
Vad kul för Linda att hon är NYFÖRÄLSKAD. Så NYFÖRÄLSKAD att inte bara hon nämner det i varje inlägg, utan att alla hennes kompisar måste intyga hur NYFÖRÄLSKAD Linda är. Märk väl, att hon inte är förälskad, hon är NYFÖRÄLSKAD. Inte kär i en kille som hon har varit ihop med i månader, utan helt och hållet NYFÖRÄLSKAD.

Hur lång tid tills Linda avslöjar Peter i sin blogg? Eller måste hon skriva att hon är NYFÖRÄLSKAD ett par gånger till så att vi inte blir förvirrade och tror att de har hållt ihop i flera månader nu?
2009-04-24, 10:03
Medlem
lukaszs avatar
Fan vad henns blogg är torftig, minst sagt.
När ska Linda börja leverera kontroversiella åsikter och banbrytande rön som förr i tiden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in