2008-08-24, 12:56
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakfisk
http://tinypic.com/

Läs #4690
.
2008-08-24, 13:00
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Läs #4690
.

Tror det blev nåt fel där...
Jag är ungefär lika teknisk som du. Men om du laddat upp bilden så att du ser den, försök högerklicka på den, kolla på egenskaper, kopiera den texten och lägg ut här.
Då borde vi andra kunna se.

Eller också har jag inte en aning om vad jag pratar om. Vilket är ganska vanligt.
2008-08-24, 13:05
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Får bara fram en ruta som säger vad bilden heter...tycker jag har provat allt som JAG kan och brukar få att fungera men nu är det tvärkört. Om jag mailar den till dig så kan du försöka?
.

Självklart kan jag försöka.
Men jag är som sagt inte mer teknisk än du.
Jag försöker gärna!
2008-08-24, 13:06
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Självklart kan jag försöka.
Men jag är som sagt inte mer teknisk än du.
Jag försöker gärna!

Har mailat nu. Hoppas du klarar det för det är en bild som klart och tydligt visar Farmor vid 70
.
2008-08-24, 13:09
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Har mailat nu. Hoppas du klarar det för det är en bild som klart och tydligt visar Farmor vid 70
.

Och här är farmor. http://tinypic.com/view.php?pic=33ubl0j&s=4
Som verkligen borde skaffa sig hängpattar istället...
2008-08-24, 14:24
Bannlyst
Om Hanky som det ryktas om är på väg att gå i konkurs kan ge linda en lön på 90 000kr fattar jag inte.

Jag tror som vanligt att hon ljuger för att få fler läsare för att få folk nyfikna och vilja komma in och titta då kommentarerna har blivit drastiskt mindre på sista tiden.
2008-08-24, 15:25
Medlem
thabitas avatar
Var bor hon egentligen då? Det ryktas om en tvåa i Blackeberg här på FB men på ratsit står hon skriven på Hagagatan i Sthlm.
Hon flyttade ju för ett tag sedan, tror hon tom flyttade två gånger inom kort...
2008-08-24, 15:57
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Var bor hon egentligen då? Det ryktas om en tvåa i Blackeberg här på FB men på ratsit står hon skriven på Hagagatan i Sthlm.
Hon flyttade ju för ett tag sedan, tror hon tom flyttade två gånger inom kort...

Skatteverket är upplysta om att Linda har flyttat. Dock verkar det som att det finns någon/några på SV som tydligen är Ankans vapendragare.

Hon har väl lyckats manipulera någon småkåt handläggare på SV,så att hon får ha en kvarskrivning hos Bobby. Även hennes dotter är skriven hos Bobby. Kan även vara ett drag från Lindas Personliga assistent i syfte att en adress i centrala stockholm underlättar jäntans skolplacering.
2008-08-24, 15:57
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Om Hanky som det ryktas om är på väg att gå i konkurs kan ge linda en lön på 90 000kr fattar jag inte.

Jag tror som vanligt att hon ljuger för att få fler läsare för att få folk nyfikna och vilja komma in och titta då kommentarerna har blivit drastiskt mindre på sista tiden.

Nu tror jag personligen att Farmor aldrig nämnt en summa ens utan att det är AB som genom lite grävande hos kunnigt folk och lösa rykten har kommit fram till att det KAN vara den storleken på lönen.

Om det är sant så tror jag helt klart att Hankypanky kan betala det i lön trots att de ev är nära en konkurs. Jag gissar att Farmor är den person allt hänger på och företag brukar nog satsa en hel del på vinnande koncept (läs: Farmors blogg) och reklam in i det sista för att verkligen ha försökt få företaget på rätt köl igen. Om de INTE gör det så blir det helt säkert konkurs och då även på sättet att de gav upp. Om det ändå slutar i konkurs med att satsa så har de ändå försökt och skulder på 2 miljoner eller 3 miljoner gör nog ingen större skillnad...tror jag. Obs: skuldsiffrorna är givetvis bara siffror jag skrev för att få fram min poäng.
.
2008-08-24, 16:06
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Du har så rätt, hon borde få se den men du som ännu inte uttalat att du är med i bojkotten kanske skulle kunna göra det - på snyggt sätt givetvis. Blir du anklagad för avundsjuka så lovar jag att gå in där och skriva och stå bakom dig till 100%.
.
Nu har jag gjort det, och även poängterad på det skarpaste att jag INTE är avis.
Jag får ju givetvis bjuda på ett litet citat:
Sen har jag unnat mig att sovit ut till klockan vid 12 idag.
Så nice!

Hon har sovit ut till vid klockan

Den enda bilden som fanns var Expressens rubrik, ingen mat.

Nu ansluter jag mig officiellt till hängpattemaffians bojkott.
2008-08-24, 16:10
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Nu har jag gjort det, och även poängterad på det skarpaste att jag INTE är avis.
Jag får ju givetvis bjuda på ett litet citat:
Sen har jag unnat mig att sovit ut till klockan vid 12 idag.
Så nice!

Hon har sovit ut till vid klockan

Den enda bilden som fanns var Expressens rubrik, ingen mat.

Nu ansluter jag mig officiellt till hängpattemaffians bojkott.

Bra jobbat Earl! Då får vi se om några icke-bojkottare kan uppdatera oss om vad som händer och sker i kommentarerna.

Hon är så himlans bra på att formulera sig den lilla ankan..jag blir så avis!
.
2008-08-24, 16:21
Medlem
William Hainess avatar
Jag får för mig att även Hanky börjar tröttna på henne nu när de sakta börjar inse vad det innebär att vara en del av Cirkus Rosing - de kan knappast vara speciellt glada över att föredetta bidragare till sajten nu vet exakt vad Rosing tjänar på det hela? Dessutom så har hon förvandlat sajten till ett skämt - ingen ser det som en gaysajt längre; det är bara Lindas privata lekpark numera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in