Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Nu är det bevisat! Linda är iskall och beräknande.
Dagens ankrubrik:
Nu ska på en Intervjuv!
Published: Idag, 14:53
Dagens anka:
Mötet gick bra i morse och lunch mötet med.
Och nu ska jag göra en intervjuv och plåtning för
en tidning.
Återkommer sen,,,,,
Hur fan kan man skriva sådär fattigt? Svaret är att det kan man inte. Jag menar på att fröken kajsa skriver sådär medvetet för att locka såna som oss till sin blogg. Hon spelar således dum för att tjäna pengar. För tänk er om hon skulle börja skriva på korrekt svenska om sina intressanta dagar, det skulle hon tappa minst 70-80 % trafik på. Men jag har säkert fel, hon ÄR kanske så dum att hon skriver sådär fattigt och sådär fel och jag antar att hon tycker inlägget är fasligt intressant
Dagens ankrubrik:
Nu ska på en Intervjuv!
Published: Idag, 14:53
Dagens anka:
Mötet gick bra i morse och lunch mötet med.
Och nu ska jag göra en intervjuv och plåtning för
en tidning.
Återkommer sen,,,,,
Hur fan kan man skriva sådär fattigt? Svaret är att det kan man inte. Jag menar på att fröken kajsa skriver sådär medvetet för att locka såna som oss till sin blogg. Hon spelar således dum för att tjäna pengar. För tänk er om hon skulle börja skriva på korrekt svenska om sina intressanta dagar, det skulle hon tappa minst 70-80 % trafik på. Men jag har säkert fel, hon ÄR kanske så dum att hon skriver sådär fattigt och sådär fel och jag antar att hon tycker inlägget är fasligt intressant

Vi brukar vara överens du och jag ang Farmor men nu är jag totalt väck. Hur kan det inlägget visa att hon är kall och beräknande?
Med tanke på vad hon säger i offentlighetens ljus och det inkluderar bloggen så misstänker jag att hon är betydligt dummare IRL bland sina vänner, nära och kära. Där ma känner sig trygg kan man släppa efter lite och behöver inte anstränga sig så mkt. Det hon skriver/säger är nog väldigt noga genomtänkt för att låta så bra som möjligt.
Just DET inlägget kanske hon inser att det inte är så fasligt intressabt men det kommer ett inlägg till, lika andefattigt men med innehållande en ursäkt och lam förklaring. Det har vi sett förr och jag tvivlar inte på en upprepning. Hon är bra på upprepningar förövrigt.
.