2008-08-01, 21:11
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Tror inte det.
JAG undrar hur det kommer att se ut om typ 10 år, när resten av kroppen börjar deformeras, och dom där spärrballongerna står rätt ut.

Jag har fått en sån bild i mailen på en tant på ca 70 år med inlägg och hur det ser ut när övriga kroppen lyder naturlagarna men inte tuttarna. Har letat en lång stund nu men jag hittar den inte tyvärr. Så vad jag vill få fram är att om 10 år så är det nog rätt likt nu men det kommer värre tider...
.
2008-08-01, 21:11
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hos pappa hoppas jag och jag hoppas han blir kvar där länge!

Kan jag få länken dit igen...den har försvunnit för mig och jag orkar ärligt talat inte backa x antal sidor bakåt för att leta...

Det senaste jag läste hos Melissa gav mig intrycket att hon inte mår så himlans bra..
.

Bättre sent än aldrig!

http://dirtybow.blogg.se/
2008-08-01, 21:13
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Bättre sent än aldrig!

http://dirtybow.blogg.se/

Tackar så mkt Mae! Den som väntar på nåt gtt väntar aldrig förlänge!
.
2008-08-01, 21:15
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hohum. Det ska helt klart bli intressant och se vad bieffekterna av att skjuta NERVGIFT i ansiktet regelbundet kommer att bli. Stackarn kommer väl förlora känslan i ansiktet efter ett tag.

Att döda nervändar kan ju aldrig aldrig vara bra i längden, jag skulle kunna tänka mig att skiten till slut börjar ruttna. Som en zombie....
2008-08-01, 21:16
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
men f y f a n sluta posta skräckbilder

Proteserna börjar vid nyckelbenen och slutar vid nedersta revbenet.....djizzus!

Undrar vilken form av fettbrännarpiller hon knaprar nu?

Efedrin?

Gayguys kan ibland vara väääldigt givmilda.....
2008-08-01, 21:20
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Proteserna börjar vid nyckelbenen och slutar vid nedersta revbenet.....djizzus!

Undrar vilken form av fettbrännarpiller hon knaprar nu?

Efedrin?

Gayguys kan ibland vara väääldigt givmilda.....

Efedra supercaps. jojo. mirakelmedlet för ankan i farten. Illegalt som fan men lite finare än tjack . Och det är sällan man behöver ge transor blowjobs för en dos effe

Skulle ICKE förvåna mig.
2008-08-01, 21:24
Medlem
Softis...s avatar
http://www.hanky.se/LindaRosing?PaginCurPag=1&TotalRecords=82
Spana in kroppen på trettiofyraåringen ! (tvåbarnsmamma) Wow ! Fokusera blicken och se bowlingkloten. Hur i helvete kan hon vilja förstöra sin kropp på det viset ?

Plus till Linda för att hon numera verkar vara aktiv i hennes barns liv. Hoppas verkligen att det fortsätter framöver.
2008-08-01, 21:25
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hohum. Det ska helt klart bli intressant och se vad bieffekterna av att skjuta NERVGIFT i ansiktet regelbundet kommer att bli. Stackarn kommer väl förlora känslan i ansiktet efter ett tag.

Skärskåda fagghaggans feja ordentligt,så ska ni se att det är knögligt och utan lyster.

Hon har hy som en flottig rallare,och skall akta sig för närbilder.

Det syns väldigt väl på hennes ansikte att hon missköter sig.
2008-08-01, 21:28
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Skärskåda fagghaggans feja ordentligt,så ska ni se att det är knögligt och utan lyster.

Hon har hy som en flottig rallare,och skall akta sig för närbilder.

Botox har en viss tendens att ge en väldig "lyster" till huden dock, så jag är inte speciellt förvånad över det hela.

Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Plus till Linda för att hon numera verkar vara aktiv i hennes barns liv. Hoppas verkligen att det fortsätter framöver.

Visst, fast problemet är att hon snarare verkar se det som ett "projekt" snarare än en skyldighet. Men ja, det är bra att hon engagerar sig.
2008-08-01, 21:28
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Lite OT men ändå en varning om vad som kan hända en kändiskropp när man först missbrukar den för att sedan för försöker karva till den:

http://www.topsocialite.com/the-15-worst-celebrity-plastic-surgery-disasters-you-will-ever-see/
2008-08-01, 21:30
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Här ser vi hur bra botox är för huden efter ett tag

http://www.topsocialite.com/wp-content/uploads/2007/09/melanie-griffith-face.jpg

2008-08-01, 21:33
Medlem
MaeWests avatar
Efter att ha sett den senaste bilden på Mr Inga,så undrar jag: Har han HIV?

Insjunket ansikte,matta ögon........

Tråkigt,i så fall.

Ingen är värd den sjukdomen.Trots att det i dag finns utmärkta bromsmediciner att ta till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in