2007-08-14, 22:00
Medlem
Low budget

Citat:
Ursprungligen postat av curmudgeon
del 3 ligger uppe nu

http://www.bubblare.se

Nu är det verkligen low budget som gäller!
Kamera mannen/kvinnan uteblev uppenbarligen från Norrlandsturnen.
Och chauffören. Brinken sitter helt tydligt i förarsätet i bilen och filmar Linda och Fadde. Han tyckte väl att vinkeln blev bäst därifrån och flyttade sig sedan så att en behörig bilförare kunda ta plats bakom ratten.
2007-08-15, 00:41
Medlem
Bitch Tour 3:
Linda väljer GoCarthjälm:

Linda: - Small Medium eller Large

Brinken: - Det har inte med hjärnan att göra!

Han delar ut små nålstick, Brinken

Snart kommer Bitch Tour till mina hemtrakter i Göteborg. Den 17 augusti skall de till Chalmers av alla ställen. När jag gick där brukade de ha ganska bra band, vad fan har hänt? Undrar om det är Sommarklubben som arrangerar Biondas spektakel. Nollningen borde ju förvisso ha kommit igång. Undrar om nollorna har ett nolluppdrag i samband med "spelningen". Det hela verkar mycket misstänkt... Vem fan av chalmeristerna har hittat på detta? Vad har de slynglarna för något i kikaren? Det måste ju bara vara elakt... Man har ju hört talas om att de hyrt strippor till teknologfester någon gång. Vet Bionda vad hon gett sig in på?
2007-08-15, 00:44
Medlem
Fernets avatar
Bevisligen känd i Japan

http://media.putfile.com/Linda-Rosing
2007-08-15, 00:46
Medlem
Skönt att jag övertalade redaktören på tidningen att INTE skriva ett ord om Lindas "uppträdande" på den lokala krogen. Tig ihjäl skiten, säger jag bara.
2007-08-15, 01:19
Medlem
Nailss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl
Den 17 augusti skall de till Chalmers av alla ställen. När jag gick där brukade de ha ganska bra band, vad fan har hänt? Undrar om det är Sommarklubben som arrangerar Biondas spektakel. Nollningen borde ju förvisso ha kommit igång. Undrar om nollorna har ett nolluppdrag i samband med "spelningen". Det hela verkar mycket misstänkt... Vem fan av chalmeristerna har hittat på detta? Vad har de slynglarna för något i kikaren? Det måste ju bara vara elakt... Man har ju hört talas om att de hyrt strippor till teknologfester någon gång. Vet Bionda vad hon gett sig in på?
När jag såg detta började jag också ana ugglor som får kläder... Helmärkligt. Det måste ju bara vara ett stort skämt. Chalmerister kan knappast tillhöra Biondas fan-base. Vad gäller Sommarklubben har de öppet den 15:e och den 18:e - så den 17:e är det stängt...
2007-08-15, 09:02
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prozacbitch
Ja, uttrycket " vi skänker skåne till danmark" har nog aldrig känts mer passande.

Det är ingen slump att "Skånepartiet" som vill ha ett fritt Skåne har flest sympatisörer i Stockholmstrakten...

Jag måste ändå medge att jag är lite imponerad av Lindas enträgna sätt att bita sig kvar som B/C/D-kändis...
2007-08-15, 09:28
Bannlyst
Var bara tvungen att maila både Expressen, Aftonbladet och ZOO för att kolla om det verkligen stämmer det där med Rosing...
Fick svar från tjejen som skrev artikeln i Aftonbladet i alla fall:

Citat:
Hej!

Tack för ditt mejl.
Vad tråkigt att du känner så stor skepsis för den här
nyheten.
Vår korrespondent i London har köpt båda tidningarna och
rapporterat om innehållet och därför bedömmer vi det som
tillförlitliga uppgifter.
I många länder är det vanligt att tidningar inte lägger ut
sina stora artiklar på nätet för att inte gå miste om
lösnummerköpare.

Får vi tips, som i detta fallet, kollar vi alltid upp att
de stämmer innan vi skriver något. Vill du se tidningen,
kan du höra efter i större tidningsbutiker om de kan
beställa den.

Vänligen, Elin Bohman

Postar här igen om jag får fler svar
2007-08-15, 09:36
Bannlyst
Såg bild på linda på aftonhoran idag. Sanslöst hur mycket hon förstört ansiktet med sina operationer sedan big brother tiden
2007-08-15, 11:24
Medlem
Tooheyss avatar
Är det dax för nya operationer för att fler killar skall gilla henne,hon kan ju flytta silikonet från brösten till huvudet för där verkar det finnas plats.

http://www.aftonbladet.se/kvinna/article574816.ab
2007-08-15, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tooheys
Är det dax för nya operationer för att fler killar skall gilla henne,hon kan ju flytta silikonet från brösten till huvudet för där verkar det finnas plats.

http://www.aftonbladet.se/kvinna/article574816.ab

Ja, nu har Linda inte mycket val.
Trenden kommer att nå även Zoo's läsare så småningom.
Hon kan omöjligt följa Gynning och ta bort sina lösbröst.
Hon kan inte sitta där med sina bröst och vänta på att bli gammal.
Hon måste gå sin egen väg och förstora dom ytterligare. Inte för att vara trendig, utan bara för att hon tycker det är snyggt.
2007-08-15, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbabe
Var bara tvungen att maila både Expressen, Aftonbladet och ZOO för att kolla om det verkligen stämmer det där med Rosing...
Fick svar från tjejen som skrev artikeln i Aftonbladet i alla fall:

Postar här igen om jag får fler svar
Trist att se en journalist stava fel. Men det går ju utför med svenskan i det här landet. Vi värnar ju inte om språket som i andra länder...

bedömmer - bedömer. Bara ett av dem är rätt.
2007-08-15, 13:55
Medlem
Tooheyss avatar
Läste just detta på mingel.se

Linda Rosing spyr galla över Båstad
Vi surfar in på en nätsajt och hittar en krönika av Linda Rosing. Hur kul som helst! Hon svär, spyr galla och vräker ur sig det ena efter det andra. Det här stycket i hennes krönika om hur patetiskt det är att festa på Gotland och i Båstad hör till en av våra favoriter.

Jag har funderat på en sak; den här jävla "hypen", att man ska vara på dom tre mest upphaussade ställena och då menar jag Båstad, Gotland och svenskveckan i St Tropez.
Ja, det enda man gör där är att supa sig redlös eller spruta champagne på varandra i de varma lokalerna som är fullsatta till bristningsgränsen. Är du en blond tjej och du har riktig tur får du sätta dig tillsammans med en backslicker med kotlett frilla och rosa skjorta i ett om möjligt ännu trängre och varmare "vip" rum. Har du riktig bondröta träffar du på ett "fd fotbolls/hockey proffs" som vill ligga med dig - om du råkar ha de rätta attributen och tillräckligt kort kjol.

Det roligaste är slutklämmen:
Alla har dock ett fritt val. Själv åker jag på en stor sommarturné tillsammans med min fästman Fadde och ska tjäna ihop tillräckligt med pengar för att åka på en låååång lyxig semester!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in