2008-10-19, 00:00
  #6313
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Citat : Jag kan se framför mig hur Martin"Miss Inga"hoppar upp
och ner och klappar sina händer när han nu ser i min blogg
vad jag har köpt idag. Jag vet exakt hur och vad han kommer
att säga:

- Äntligen har den kärringen unnat sig en bra shopping!

Vadå äntligen? Kärringen shoppar ju jämt!

Jag hoppas han säger att hon är extremt okänslig innan han berömmer henne för shoppingen i såntfall. Usch och fy!
.
2008-10-19, 00:06
  #6314
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Citat : Jag kan se framför mig hur Martin"Miss Inga"hoppar upp
och ner och klappar sina händer när han nu ser i min blogg
vad jag har köpt idag. Jag vet exakt hur och vad han kommer
att säga:

- Äntligen har den kärringen unnat sig en bra shopping!

Vadå äntligen? Kärringen shoppar ju jämt!
Jag skulle precis fälla den kommentaren men du hann före.

Läskigt vad fort det går för vissa att komma över en begravning... men hon nämde iofs inte kvinnans död innan begravningen heller. Det känns lite som om hon behandlade den begravningen som en kändisfest. Hemlig så länge hon inte vet att hon är garanterad en plats.
2008-10-19, 02:05
  #6315
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Kvällens farmor:


Smaklösheten,egoismen och känslokylan tar sig nya,groteska uttryck i Lindaland!

Märks mycket väl att den kvinnan kommer från väldigt simpla och enkla förhållanden!
Hennes uppfostran har mycket att önska,men att kvinnan först gråter hjärtat ur bröstet,för att strax därpå käckt kläcka ur sig att nu har minsann kärringen unnat sig en rofylld shopping,dessutom med en tönt som bärhjälp!

Eller så har hennes föräldrar gjort sitt bästa,men inte klarat av att inpränta ödmjukhet,hänsyn,empati och sunt förnuft i det mentala kalhygge som föreställer en hjärna i Lindas kranium.

Att kvinnan inte besitter den minsta gnutta hänsyn för andra,är ju helt uppenbart!
2008-10-19, 02:10
  #6316
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag skulle precis fälla den kommentaren men du hann före.

Läskigt vad fort det går för vissa att komma över en begravning... men hon nämde iofs inte kvinnans död innan begravningen heller. Det känns lite som om hon behandlade den begravningen som en kändisfest. Hemlig så länge hon inte vet att hon är garanterad en plats.

Och antagligen var fikastunden på skabbfiket en lång klagolåt över att det inte fanns någon fotograf och kändistidning där för att fotta ankan och hennes knähund,nu när hon faktiskt fixat håret!

Och inte fick de champagne,eller vitt vin,och inte en räka i sikte.....när de "visste" att Rosing faktiskt skulle dit!
Kunde de inte ha ansträngt sig i alla fall en smula....nu när hon dök upp?
Otacksamma människa....den där avlidna!

Skrev inte ens ett program om hur Linda skulle behandlas på begravningen!
2008-10-19, 13:41
  #6317
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Alltså, hon har råd att shoppa, färga håret och göra naglar samt botox för tusentals kronor per månad. Men varför sitter då på en sketen buss? Jag menar eftersom folk ALLTID stirrar på henne när hon fikar så måste dom väl sti-i-i-i-irra på bussen med? Och detta torde ju vara lätt avhjälpt med en taxi. Och med dom summor hon spenderar har hon råd med en taxi till förorten eller innerstan eller vart tysan det nu är hon bor. Det verkar ju inte som vår anka måste spara pengar direkt...

Skor: Scorette 1399 kr.
Jeans: Acne 1200 kr.
T-shirt: Guess 590 kr.
Hårfärgning runt 500

3589 kr varav en sketen t-shirt för 590 kr. Detta gör hon av med inom loppet av 48 timmar. Så varför åker hon buss?
2008-10-19, 14:25
  #6318
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Alltså, hon har råd att shoppa, färga håret och göra naglar samt botox för tusentals kronor per månad. Men varför sitter då på en sketen buss? Jag menar eftersom folk ALLTID stirrar på henne när hon fikar så måste dom väl sti-i-i-i-irra på bussen med? Och detta torde ju vara lätt avhjälpt med en taxi. Och med dom summor hon spenderar har hon råd med en taxi till förorten eller innerstan eller vart tysan det nu är hon bor. Det verkar ju inte som vår anka måste spara pengar direkt...

Skor: Scorette 1399 kr.
Jeans: Acne 1200 kr.
T-shirt: Guess 590 kr.
Hårfärgning runt 500

3589 kr varav en sketen t-shirt för 590 kr. Detta gör hon av med inom loppet av 48 timmar. Så varför åker hon buss?

Bra fråga, och varför köper hon sig inte en tvättmaskin, tumlare? Men det är klart då blir det ju ett inlägg mindre på hennes blogg.
2008-10-19, 14:33
  #6319
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Alltså, hon har råd att shoppa, färga håret och göra naglar samt botox för tusentals kronor per månad. Men varför sitter då på en sketen buss? Jag menar eftersom folk ALLTID stirrar på henne när hon fikar så måste dom väl sti-i-i-i-irra på bussen med? Och detta torde ju vara lätt avhjälpt med en taxi. Och med dom summor hon spenderar har hon råd med en taxi till förorten eller innerstan eller vart tysan det nu är hon bor. Det verkar ju inte som vår anka måste spara pengar direkt...

Skor: Scorette 1399 kr.
Jeans: Acne 1200 kr.
T-shirt: Guess 590 kr.
Hårfärgning runt 500

3589 kr varav en sketen t-shirt för 590 kr. Detta gör hon av med inom loppet av 48 timmar. Så varför åker hon buss?



På hemsidan till Bobbys Hårstudio står att färgning kostar från 990 och uppåt.
www.bobbysharstudio.se/salongen.php
2008-10-19, 14:36
  #6320
Medlem
Imeldas avatar
Med tanke på hur ofta hon spammar ur sig adressen och namnet på bobbys salong i sin blogg lär hon knappast betala för varken hår eller naglar..
2008-10-19, 14:45
  #6321
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Bra fråga, och varför köper hon sig inte en tvättmaskin, tumlare? Men det är klart då blir det ju ett inlägg mindre på hennes blogg.
Men det förstår du väl att att det är bättre att köpa ännu mer kläder som man behöver springa och tvätta i tvättstugan än att köpa en tvättmaskin med en bra tumlarfunktion. Den skulle ju kosta minst lika mycket som två eller tre shopingrundor. Man måste ju prioritera.
2008-10-19, 15:04
  #6322
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Bobby har en rolig hemsida.

Hos oss kommer du alltid att arbeta med Sveriges frisör elit, Du kommer ständigt att utvecklas och vi ser gärna att du har ett stort intresse för vidareutbildningar.

Idag har vi klart dom bästa kunderna en frisör kan ha, våra kunder vågar, syns och är stoltast för att dom vet att dom erhåller den absolut bsäta servicen och kvaliteten.

Försöker Bobby vara exklusiv så misslyckas han rätt fort på hemsidan iallafall.

Nåja, Är det så att Bobby är den bästa frisören? Nyss var det Tito F. Antar att Slabban går till den som ger henne gratisbehandling. Det måste ju finnas bättre och mer exklusiva frisörer än dom som finns i vällingby centrum? Återigen så borde ju slabban ha råd att gå till dom bästa, eller är det helt sonika så att hon får så jävla mycket grejer gratis eller starkt rabatterat?
Det skulle iofs förklara hennes boende och hennes bussvanor. Svårt att få gratisboende i innerstan på namnet Rosing, om man nu inte tar sig an en sugardaddy förstås!
Hon lär väl inte få betalt i pengar för sin spammande av olika företag i bloggen så hon tar ut det svart i grejer för att upprätthålla sin falska fasad av lyxliv. Dom småpengar hon tjänar på att vika ut sig i mama och blogg räcker väl enbart till hyra, mat och barn.
__________________
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-10-19 kl. 15:08.
2008-10-19, 15:15
  #6323
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar

Bra Linda, du kan bekräfta detta faktum 2 dagar efter tidningen skrivit det.

hennes dejtingprogram verkar ha ett bra stöd:
2008-10-19, 16:28
  #6324
Medlem
William Hainess avatar
Jag skrattar åt kommentarerna - tror de verkligen att de valde Linda på andra skäl förutom att hon är labil?

Och Linda var ute och festade igår, uppenbarligen. Knasigt hur man kan hålla koll på människor via bloggar numera.
__________________
Senast redigerad av William Haines 2008-10-19 kl. 16:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in