Citat : Jag kan se framför mig hur Martin"Miss Inga"hoppar upp
och ner och klappar sina händer när han nu ser i min blogg
vad jag har köpt idag. Jag vet exakt hur och vad han kommer
att säga:
- Äntligen har den kärringen unnat sig en bra shopping!
Vadå äntligen? Kärringen shoppar ju jämt!
Jag hoppas han säger att hon är extremt okänslig innan han berömmer henne för shoppingen i såntfall. Usch och fy!
.
Citat : Jag kan se framför mig hur Martin"Miss Inga"hoppar upp
och ner och klappar sina händer när han nu ser i min blogg
vad jag har köpt idag. Jag vet exakt hur och vad han kommer
att säga:
- Äntligen har den kärringen unnat sig en bra shopping!
Vadå äntligen? Kärringen shoppar ju jämt!
Jag skulle precis fälla den kommentaren men du hann före.
Läskigt vad fort det går för vissa att komma över en begravning... men hon nämde iofs inte kvinnans död innan begravningen heller. Det känns lite som om hon behandlade den begravningen som en kändisfest. Hemlig så länge hon inte vet att hon är garanterad en plats.
Skor: Scorette 1399 kr.
Jeans: Acne 1200 kr.
T-shirt: Guess 590 kr.
Trött! men nöjd och belåten på väg hem.
Här kommer jag ut från PUB där jag har klackat om mina nya stövlar.
Nu är jag hemma igen efter en fantastisk shoppingdag.
Idag har jag verkligen ägnat mig åt att i lugn och ro
leta efter snygga kläder. Tagit mig tid att prova ett antal
olika jeans utan att stressa sönder mig. Testa olika skor och
ätit en god lunch. Och som shopping hjälp har jag haft min killkompis som har stått ut med mig när jag har gått runt i
alla olika butiker hela dagen. Han har inte ens klagat utan
bara snällt burit mina påsar. Och varit ett grymt bra smakråd.
Jag är så nöjd nu över min shopping!
Jag kan se framför mig hur Martin"Miss Inga"hoppar upp
och ner och klappar sina händer när han nu ser i min blogg
vad jag har köpt idag. Jag vet exakt hur och vad han kommer
att säga:
- Äntligen har den kärringen unnat sig en bra shopping!
Hahahaha....ja det var verkligen på tiden känner jag.
Ja det finns inte så mycket mer att säga just nu mer än att
jag är såååå tillfredställ,hahahaha!
Smaklösheten,egoismen och känslokylan tar sig nya,groteska uttryck i Lindaland!
Märks mycket väl att den kvinnan kommer från väldigt simpla och enkla förhållanden!
Hennes uppfostran har mycket att önska,men att kvinnan först gråter hjärtat ur bröstet,för att strax därpå käckt kläcka ur sig att nu har minsann kärringen unnat sig en rofylld shopping,dessutom med en tönt som bärhjälp!
Eller så har hennes föräldrar gjort sitt bästa,men inte klarat av att inpränta ödmjukhet,hänsyn,empati och sunt förnuft i det mentala kalhygge som föreställer en hjärna i Lindas kranium.
Att kvinnan inte besitter den minsta gnutta hänsyn för andra,är ju helt uppenbart!
Jag skulle precis fälla den kommentaren men du hann före.
Läskigt vad fort det går för vissa att komma över en begravning... men hon nämde iofs inte kvinnans död innan begravningen heller. Det känns lite som om hon behandlade den begravningen som en kändisfest. Hemlig så länge hon inte vet att hon är garanterad en plats.
Och antagligen var fikastunden på skabbfiket en lång klagolåt över att det inte fanns någon fotograf och kändistidning där för att fotta ankan och hennes knähund,nu när hon faktiskt fixat håret!
Och inte fick de champagne,eller vitt vin,och inte en räka i sikte.....när de "visste" att Rosing faktiskt skulle dit!
Kunde de inte ha ansträngt sig i alla fall en smula....nu när hon dök upp?
Otacksamma människa....den där avlidna!
Skrev inte ens ett program om hur Linda skulle behandlas på begravningen!
Alltså, hon har råd att shoppa, färga håret och göra naglar samt botox för tusentals kronor per månad. Men varför sitter då på en sketen buss? Jag menar eftersom folk ALLTID stirrar på henne när hon fikar så måste dom väl sti-i-i-i-irra på bussen med? Och detta torde ju vara lätt avhjälpt med en taxi. Och med dom summor hon spenderar har hon råd med en taxi till förorten eller innerstan eller vart tysan det nu är hon bor. Det verkar ju inte som vår anka måste spara pengar direkt...
Skor: Scorette 1399 kr.
Jeans: Acne 1200 kr.
T-shirt: Guess 590 kr.
Hårfärgning runt 500
3589 kr varav en sketen t-shirt för 590 kr. Detta gör hon av med inom loppet av 48 timmar. Så varför åker hon buss?
Alltså, hon har råd att shoppa, färga håret och göra naglar samt botox för tusentals kronor per månad. Men varför sitter då på en sketen buss? Jag menar eftersom folk ALLTID stirrar på henne när hon fikar så måste dom väl sti-i-i-i-irra på bussen med? Och detta torde ju vara lätt avhjälpt med en taxi. Och med dom summor hon spenderar har hon råd med en taxi till förorten eller innerstan eller vart tysan det nu är hon bor. Det verkar ju inte som vår anka måste spara pengar direkt...
Skor: Scorette 1399 kr.
Jeans: Acne 1200 kr.
T-shirt: Guess 590 kr.
Hårfärgning runt 500
3589 kr varav en sketen t-shirt för 590 kr. Detta gör hon av med inom loppet av 48 timmar. Så varför åker hon buss?
Bra fråga, och varför köper hon sig inte en tvättmaskin, tumlare? Men det är klart då blir det ju ett inlägg mindre på hennes blogg.
Alltså, hon har råd att shoppa, färga håret och göra naglar samt botox för tusentals kronor per månad. Men varför sitter då på en sketen buss? Jag menar eftersom folk ALLTID stirrar på henne när hon fikar så måste dom väl sti-i-i-i-irra på bussen med? Och detta torde ju vara lätt avhjälpt med en taxi. Och med dom summor hon spenderar har hon råd med en taxi till förorten eller innerstan eller vart tysan det nu är hon bor. Det verkar ju inte som vår anka måste spara pengar direkt...
Skor: Scorette 1399 kr.
Jeans: Acne 1200 kr.
T-shirt: Guess 590 kr.
Hårfärgning runt 500
3589 kr varav en sketen t-shirt för 590 kr. Detta gör hon av med inom loppet av 48 timmar. Så varför åker hon buss?
Bra fråga, och varför köper hon sig inte en tvättmaskin, tumlare? Men det är klart då blir det ju ett inlägg mindre på hennes blogg.
Men det förstår du väl att att det är bättre att köpa ännu mer kläder som man behöver springa och tvätta i tvättstugan än att köpa en tvättmaskin med en bra tumlarfunktion. Den skulle ju kosta minst lika mycket som två eller tre shopingrundor. Man måste ju prioritera.
Hos oss kommer du alltid att arbeta med Sveriges frisör elit, Du kommer ständigt att utvecklas och vi ser gärna att du har ett stort intresse för vidareutbildningar.
Idag har vi klart dom bästa kunderna en frisör kan ha, våra kunder vågar, syns och är stoltast för att dom vet att dom erhåller den absolut bsäta servicen och kvaliteten.
Försöker Bobby vara exklusiv så misslyckas han rätt fort på hemsidan iallafall.
Nåja, Är det så att Bobby är den bästa frisören? Nyss var det Tito F. Antar att Slabban går till den som ger henne gratisbehandling. Det måste ju finnas bättre och mer exklusiva frisörer än dom som finns i vällingby centrum? Återigen så borde ju slabban ha råd att gå till dom bästa, eller är det helt sonika så att hon får så jävla mycket grejer gratis eller starkt rabatterat?
Det skulle iofs förklara hennes boende och hennes bussvanor. Svårt att få gratisboende i innerstan på namnet Rosing, om man nu inte tar sig an en sugardaddy förstås!
Hon lär väl inte få betalt i pengar för sin spammande av olika företag i bloggen så hon tar ut det svart i grejer för att upprätthålla sin falska fasad av lyxliv. Dom småpengar hon tjänar på att vika ut sig i mama och blogg räcker väl enbart till hyra, mat och barn.
__________________
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-10-19 kl. 15:08.