2008-07-24, 22:25
  #2989
Bannlyst
Hon har jobbat, och hon jobbar dessutom nu. Även om inte bloggen är ett vanligt svensson kneg så är det fortfarande ett jobb.
2008-07-24, 22:28
  #2990
Bannlyst
Vad är det för män som Bionda egentligen dras till?
Tänkte man skulle lägga in en stöt och spela in hemmagjord sexfilm.
2008-07-24, 22:30
  #2991
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Vad är det för män som Bionda egentligen dras till?
Tänkte man skulle lägga in en stöt och spela in hemmagjord sexfilm.
Hennes förra kille var ju en hunkig vakt med utländskt ursprung, smoking hot.
2008-07-24, 22:31
  #2992
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkii
Hennes förra kille var ju en hunkig vakt med utländskt ursprung, smoking hot.
Är det en fördel att vara av utländskt ursprung då?
2008-07-24, 22:38
  #2993
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Är det en fördel att vara av utländskt ursprung då?
Du ska ha en stor jugge krok, då är det fördel.
2008-07-24, 22:38
  #2994
Medlem
Prozacbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Är det en fördel att vara av utländskt ursprung då?

Jag tror inte det spelar någon större roll. Huvudsaken är väl att Linda får fri tillgång till ditt kontokort.
2008-07-24, 22:40
  #2995
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Kallar du mig idiot? Jag är ingen hora, håll käften fuck you.

Jag brukar inte påpeka det uppenbara,men eftersom du själv vill så...visst!

I D I O T ! Nöjd?

Nej mitt hjärta,du är ingen hora! Att kalla dig hora skulle kränka de riktiga hororna,så jag avstår från det!

Och eftersom jag är en lat slampa,så låter jag mina make fucka mig!
2008-07-24, 23:12
  #2996
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .minty
Alltså, det där låter jävligt uppdiktat. Allt är så jävla utstuderat? Är ankan mytoman eller?

Eftersom hon själv säger att hon aldrig ljuger så kan vi som följer henne konstatera att hon lider av grav minnesförlust i sånt fall.
.
2008-07-24, 23:15
  #2997
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
"mannen:
sök till idol! vi kommer rösta på dig i finalen! du tar hem alltihopa!
du kommer att bli något stort!"

Det där citatet är ju faktiskt liiite suspekt , Varför helt sonika inte säga åt henne att släppa en skiva vi kommer att köpa den? Men att dra in dottern i dylika lögner helt utan egen vinning? Kan ankis sjunkit så lågt? Ljuga om svennar på tunnelbanan som antastar fjortisbrudar som nynnar på r n b hits?

Det hela är nog lite friserat men då inte bokstavligen av Bobby utan av Farmor själv som bara gör det hon är så himlans bra på - överdriva och övertolka.
.
2008-07-24, 23:20
  #2998
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Skulle vara otroligt roligt om det skulle gå bra för dottern inom musiken, Linda förtjänar verkligen att bli försörjd.
Hade inte riktigt bestämt mig för om du var ett troll eller om det hade brunnit rejält i huvudet på dig. Nu fick jag dock beviset på att du är ett troll.
2008-07-24, 23:21
  #2999
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
(...) Linda förtjänar verkligen att bli försörjd.



Jag har hört mkt av dig men detta tar priset!

Inte nog med att en massa karlar ska försörja henne utan hennes barn ska också göra det??

Ta och skaffa dig lite erfarenhet och andra referensramar än de du visat upp under den tiden du hängt här på FB.
.
2008-07-24, 23:23
  #3000
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Vad är det som är roligt med det?


Du är inte helt genomgräddad va?
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in