Citat:
Ursprungligen postat av .minty
Alltså, det där låter jävligt uppdiktat. Allt är så jävla utstuderat? Är ankan mytoman eller?
I Lindaland är allt sant som dyker upp i det botoxade huvudet!
I Lindaland finns bara Lindas sanning!
Tror att hon fick inspiration till inlägget efter att ha läst mitt inlägg om när hon blev jagad av en fyllekåt gubbe på tuben.
Eftersom hon den gången inte hade sidohänget och en kamera med sig,så räknas givetvis inte denna händelse.Och eftersom inte gubben ville betala Linda 30 öre för titten,så ansåg hon att han inte var något att satsa på=obloggad händelse!