2008-07-24, 18:39
  #2965
Medlem
BettyBoop80s avatar
Lite offtopic men vem är killen i den bruna tröjan? Någon som vet...han är sjukt lik en gammal klasskompis till mig (plus några kilo) så jag undrar bara om han har gått å blivit kompis med LR eller nått.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/32a818f9-25c7-4769-b0df-c1eb232533f1.jpg
2008-07-24, 18:47
  #2966
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Farmor #2

Melissa = idol ?
Published: 35 minuter sedan

Jag måste bara berätta det hände en sån rolig sak på tunnelbanan!
Jag Melissa och hennes kompis Daniella går på och sätter oss.
Daniella och Melissa sitter vid en man och en kvinna och jag sitter på kanten av dom vid ett annat säte.
Melissa börjar sjunga på en Ne Yo låt.

Melissa:
Turn the light's up in this place and she shinses like a star and i s...
hon hinner inte mer för hon blir avbruten.

Kvinnan:
Du har en jätte vacker röst!

Melissa:
hihi, tack så mycket.

kvinnan ler mot Melissa.
Då kommer det en tysk kvinna och ska visa att hon sjunger "bättre" än Melissa så hon sitter och sjunger på på tyska.

Mannen:
Du sjunger så otroligt mkt vackrare (till melissa).

Melissa blir generad och småflinar.
Hon viskar till mig att hon vill överrösta den tyska tjejen.
då hör mannen det och säger: GÖR DET!

Melissa:
nej det vore taskigt.

när vi ska gå av så knackar mannen melissa på axeln och säger:
Du! lova mig en sak!
Melissa vänder mig om och han tar hennes hand i sin.

melissa tittar frågade på han:
vad ska jag lova?

mannen:
sök till idol! vi kommer rösta på dig i finalen! du tar hem alltihopa!
du kommer att bli något stort!

hon ler stort och säger:
Tack så hemst mycket.

Sen när vi gått av så går tjejerna och ser allmänt lyckliga ut.
Men samtidigt lite förvirrade .
Men gladast är Melissa för hennes stora passion är att sjunga.
Och hon har bett mig att hjälpa henne att hitta en som kan ge henne sånglektioner.
Så det ska jag absolut göra.

Den stora drömmen för henne är ju att få vara med i Idol.
Vem vet om fyra år när hon är 18,då kanske hon är en
av dom som söker? (man måste vara minst 18 va)?

Åh, herregud...nästa Rosing som satsar på sångkarriär. Fast Melissa kan kanske sjunga fast inte farmor (jag lånar uttrycket, det passar så bra) kan. Hoppas hoppas hoppas att Melissa satsar på att se ut som hon är född och inte tror att sångförmågan sitter i tuttarna.

Leta upp en sångcoach? Har inte Linda en gammal på lager sen hon själv "sjöng"??

Om Melissa inte själv vill söka till Idol så tvingar väl mamma henne. Vid det laget (4 år) kanske farmors egna 15 minuter är över...

Jag tycker det där var en kul händelse och är glad för Melissas skull. Nog 17 måste hon kunna sjunga bra om hon får okända att börja ge komplimanger. Kul för henne helt klart!

Jag hoppas att Farmor inte lägger sig i alltför mkt i framtiden om det blir aktuellt med Idol och annat som hon drömmer om för dottern. Var en mamma och låt proffsen sköta det hela OCH det allra viktigaste - håll Melissa så långt från Brinkenstjärt som det bara är möjligt. Han är INTE rätt person!
.
2008-07-24, 18:49
  #2967
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Lite offtopic men vem är killen i den bruna tröjan? Någon som vet...han är sjukt lik en gammal klasskompis till mig (plus några kilo) så jag undrar bara om han har gått å blivit kompis med LR eller nått.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/32a818f9-25c7-4769-b0df-c1eb232533f1.jpg

Vet inte men söt var han varjefall, det kan du hälsa att jag tycker om det visar sig vara din kompis. Råd honom också att inte socialisera sig alltför mkt med Farmor.
.
2008-07-24, 19:00
  #2968
Bannlyst
Man ska inte säga att barn är fula, men Melissa och hennes freak till kompis var skräckinjagande. Sådär ser WT barn ut. Till 100%
2008-07-24, 19:11
  #2969
Medlem
William Hainess avatar
Oj, Linda börjar bli en riktig artistmamma. Skulle inte hennes son vara med i någon tv-serie?
2008-07-24, 19:23
  #2970
Medlem
.mintys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Farmor #2

Melissa = idol ?
Published: 35 minuter sedan

Jag måste bara berätta det hände en sån rolig sak på tunnelbanan!
Jag Melissa och hennes kompis Daniella går på och sätter oss.
Daniella och Melissa sitter vid en man och en kvinna och jag sitter på kanten av dom vid ett annat säte.
Melissa börjar sjunga på en Ne Yo låt.

Melissa:
Turn the light's up in this place and she shinses like a star and i s...
hon hinner inte mer för hon blir avbruten.

Kvinnan:
Du har en jätte vacker röst!

Melissa:
hihi, tack så mycket.

kvinnan ler mot Melissa.
Då kommer det en tysk kvinna och ska visa att hon sjunger "bättre" än Melissa så hon sitter och sjunger på på tyska.

Mannen:
Du sjunger så otroligt mkt vackrare (till melissa).

Melissa blir generad och småflinar.
Hon viskar till mig att hon vill överrösta den tyska tjejen.
då hör mannen det och säger: GÖR DET!

Melissa:
nej det vore taskigt.

när vi ska gå av så knackar mannen melissa på axeln och säger:
Du! lova mig en sak!
Melissa vänder mig om och han tar hennes hand i sin.

melissa tittar frågade på han:
vad ska jag lova?

mannen:
sök till idol! vi kommer rösta på dig i finalen! du tar hem alltihopa!
du kommer att bli något stort!

hon ler stort och säger:
Tack så hemst mycket.

Sen när vi gått av så går tjejerna och ser allmänt lyckliga ut.
Men samtidigt lite förvirrade .
Men gladast är Melissa för hennes stora passion är att sjunga.
Och hon har bett mig att hjälpa henne att hitta en som kan ge henne sånglektioner.
Så det ska jag absolut göra.

Den stora drömmen för henne är ju att få vara med i Idol.
Vem vet om fyra år när hon är 18,då kanske hon är en
av dom som söker? (man måste vara minst 18 va)?

Åh, herregud...nästa Rosing som satsar på sångkarriär. Fast Melissa kan kanske sjunga fast inte farmor (jag lånar uttrycket, det passar så bra) kan. Hoppas hoppas hoppas att Melissa satsar på att se ut som hon är född och inte tror att sångförmågan sitter i tuttarna.

Leta upp en sångcoach? Har inte Linda en gammal på lager sen hon själv "sjöng"??

Om Melissa inte själv vill söka till Idol så tvingar väl mamma henne. Vid det laget (4 år) kanske farmors egna 15 minuter är över...


Alltså, det där låter jävligt uppdiktat. Allt är så jävla utstuderat? Är ankan mytoman eller?
2008-07-24, 19:32
  #2971
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
"mannen:
sök till idol! vi kommer rösta på dig i finalen! du tar hem alltihopa!
du kommer att bli något stort!"

Det där citatet är ju faktiskt liiite suspekt , Varför helt sonika inte säga åt henne att släppa en skiva vi kommer att köpa den? Men att dra in dottern i dylika lögner helt utan egen vinning? Kan ankis sjunkit så lågt? Ljuga om svennar på tunnelbanan som antastar fjortisbrudar som nynnar på r n b hits?
2008-07-24, 19:37
  #2972
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Lite offtopic men vem är killen i den bruna tröjan? Någon som vet...han är sjukt lik en gammal klasskompis till mig (plus några kilo) så jag undrar bara om han har gått å blivit kompis med LR eller nått.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/32a818f9-25c7-4769-b0df-c1eb232533f1.jpg


I don´t want to be a badbad girl......but...wtf!
2008-07-24, 19:37
  #2973
Medlem
.mintys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
"mannen:
sök till idol! vi kommer rösta på dig i finalen! du tar hem alltihopa!
du kommer att bli något stort!"

Det där citatet är ju faktiskt liiite suspekt , Varför helt sonika inte säga åt henne att släppa en skiva vi kommer att köpa den? Men att dra in dottern i dylika lögner helt utan egen vinning? Kan ankis sjunkit så lågt? Ljuga om svennar på tunnelbanan som antastar fjortisbrudar som nynnar på r n b hits?

Eller hur? Hur ofta pratas det på tunnelbanan? Sen en tysk kvinna som ska överrösta en liten flicka, haha!
2008-07-24, 19:43
  #2974
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .minty
Alltså, det där låter jävligt uppdiktat. Allt är så jävla utstuderat? Är ankan mytoman eller?

I Lindaland är allt sant som dyker upp i det botoxade huvudet!
I Lindaland finns bara Lindas sanning!

Tror att hon fick inspiration till inlägget efter att ha läst mitt inlägg om när hon blev jagad av en fyllekåt gubbe på tuben.

Eftersom hon den gången inte hade sidohänget och en kamera med sig,så räknas givetvis inte denna händelse.Och eftersom inte gubben ville betala Linda 30 öre för titten,så ansåg hon att han inte var något att satsa på=obloggad händelse!
2008-07-24, 19:54
  #2975
Medlem
.mintys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
I Lindaland är allt sant som dyker upp i det botoxade huvudet!
I Lindaland finns bara Lindas sanning!

Tror att hon fick inspiration till inlägget efter att ha läst mitt inlägg om när hon blev jagad av en fyllekåt gubbe på tuben.

Eftersom hon den gången inte hade sidohänget och en kamera med sig,så räknas givetvis inte denna händelse.Och eftersom inte gubben ville betala Linda 30 öre för titten,så ansåg hon att han inte var något att satsa på=obloggad händelse!

Förresten, är hon typ mamma på deltid eller? Har läst att hon ibland skickar iväg ungarna långt åt helvete. Ibland behåller hon en unge och skickar bara den ene, haha. Bra morsa
2008-07-24, 19:57
  #2976
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .minty
Förresten, är hon typ mamma på deltid eller? Har läst att hon ibland skickar iväg ungarna långt åt helvete. Ibland behåller hon en unge och skickar bara den ene, haha. Bra morsa

Det är ju två olika pappor, och hon har ju inte haft delat vårdnad (vad jag vet) förrän från ganska nyligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in