Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Vad glad jag blir att det inte kommit in några fler påhopp i denna tråd nu under julen, kanske nånstans att ni har förstått Linda lite bättre efter att jag pratat om henne här.
Kan hålla med om att hon är en säregen kvinna, men hon har hjärtat på rätt plats. Det är inte många personer som vågar testa sig på nya saker som den här kvinnan. Hon är väldigt spontan det är därefter att hon kan satsa på fel karriär ibland, men som jag sagt tidigare så har hon mest haft otur.
Ni som säger att Linda var snyggare 2003 tycker jag har helt fel, min åsikt är snarare tvärtemot. Hon blir bara snyggare genom åren, media gillar att kasta upp fula bilder på kändisar det är inget nytt.
Vad säger ni om att gräva ner stridsyxan? Det skulle gynna oss alla i slutändan. Ingen människa mår bra utav att kasta skit på folk, eller att få skit.
Ett nytt år, nya möjligheter.
Mvh Don Johnson
Nä, jag har bara varit upptagen med att fira jul och till det kommer att Farmor förmodligen också varit upptagen med att fira jul så hon har inte bidragit med något att orda om i kvällspressen. Det kanske kommer nåt nu i mellandagarna, nåt bra tips på var man ska botoxa sig inför nyårsfesten eller nåt liknande.
"Satsa på fel karriär ibland"? IBLAND? Hon har ju själv erkänt att hon aldrig tjänat så mycket pengar som när hon var städare och hon erkänner att hon vill vara ekonomiskt oberoende innan 40 så varför kan hon inte tänka och förstå vad det är hon ska satsa på?
Smaken är som baken som du vet men det finns inte en chans i världen att jag kan hålla med dig, hon var snygg då men nu har skönheten falnat totalt och det är tragiskt eftersom det inte beror på ålderdom utan på skönhetsingrepp av varierade slag.
Nä du, finns ingen stridsyxa att gräva ner eftersom det inte förekommer nåt bråk mellan dig och mig och för den delen har jag ingen spade heller så...
.