2007-12-25, 19:51
  #1177
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Vad glad jag blir att det inte kommit in några fler påhopp i denna tråd nu under julen, kanske nånstans att ni har förstått Linda lite bättre efter att jag pratat om henne här.

Kan hålla med om att hon är en säregen kvinna, men hon har hjärtat på rätt plats. Det är inte många personer som vågar testa sig på nya saker som den här kvinnan. Hon är väldigt spontan det är därefter att hon kan satsa på fel karriär ibland, men som jag sagt tidigare så har hon mest haft otur.

Ni som säger att Linda var snyggare 2003 tycker jag har helt fel, min åsikt är snarare tvärtemot. Hon blir bara snyggare genom åren, media gillar att kasta upp fula bilder på kändisar det är inget nytt.

Vad säger ni om att gräva ner stridsyxan? Det skulle gynna oss alla i slutändan. Ingen människa mår bra utav att kasta skit på folk, eller att få skit.

Ett nytt år, nya möjligheter.

Mvh Don Johnson

Jag håller med, framför allt verkar hon ha otur när hon tänker. Det är sant.

God Jul på dig med.
2007-12-25, 23:46
  #1178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson

Vad säger ni om att gräva ner stridsyxan? Det skulle gynna oss alla i slutändan. Ingen människa mår bra utav att kasta skit på folk, eller att få skit.

Ett troll som föreslår fred?
Är det din eller min glögg som vart för stark?
2007-12-26, 11:16
  #1179
Bannlyst
Lindas senaste kolatorsk, kan ge upphov till en ny dokusåpa för Linda:

Fängslad: The Linda & Fadde story Förenade av kärlek, separerade av galler.

Följ Linda & Faddes resa genom fängelselivet. Kan deras kärlek vinna? Se allt på TV4XXX, den nya kanalen för hjärndöda.
2007-12-26, 13:57
  #1180
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Vad glad jag blir att det inte kommit in några fler påhopp i denna tråd nu under julen, kanske nånstans att ni har förstått Linda lite bättre efter att jag pratat om henne här.

Kan hålla med om att hon är en säregen kvinna, men hon har hjärtat på rätt plats. Det är inte många personer som vågar testa sig på nya saker som den här kvinnan. Hon är väldigt spontan det är därefter att hon kan satsa på fel karriär ibland, men som jag sagt tidigare så har hon mest haft otur.

Ni som säger att Linda var snyggare 2003 tycker jag har helt fel, min åsikt är snarare tvärtemot. Hon blir bara snyggare genom åren, media gillar att kasta upp fula bilder på kändisar det är inget nytt.

Vad säger ni om att gräva ner stridsyxan? Det skulle gynna oss alla i slutändan. Ingen människa mår bra utav att kasta skit på folk, eller att få skit.

Ett nytt år, nya möjligheter.

Mvh Don Johnson

Nä, jag har bara varit upptagen med att fira jul och till det kommer att Farmor förmodligen också varit upptagen med att fira jul så hon har inte bidragit med något att orda om i kvällspressen. Det kanske kommer nåt nu i mellandagarna, nåt bra tips på var man ska botoxa sig inför nyårsfesten eller nåt liknande.

"Satsa på fel karriär ibland"? IBLAND? Hon har ju själv erkänt att hon aldrig tjänat så mycket pengar som när hon var städare och hon erkänner att hon vill vara ekonomiskt oberoende innan 40 så varför kan hon inte tänka och förstå vad det är hon ska satsa på?

Smaken är som baken som du vet men det finns inte en chans i världen att jag kan hålla med dig, hon var snygg då men nu har skönheten falnat totalt och det är tragiskt eftersom det inte beror på ålderdom utan på skönhetsingrepp av varierade slag.

Nä du, finns ingen stridsyxa att gräva ner eftersom det inte förekommer nåt bråk mellan dig och mig och för den delen har jag ingen spade heller så...
.
2007-12-26, 14:41
  #1181
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Kan ofta bli så när man uppträder på fylle ställen, Linda skulle behöva få uppträda på lite större events t ex på globen. Där kan man verkligen få rätt uppfattning om vilken världsartist hon kan vara.

Har du sett henne uppträda på sådana ställen och yttrar dig erfarenhetsmässigt eller sprider du bara propaganda?
2007-12-26, 15:21
  #1182
Medlem
straycats avatar
Jag har sett Linda sjunga och nån talang såg jag då rakt inte, Vad jag såg var en människa som såg livrädd ut för både scen och vuxenliv.
2007-12-26, 21:52
  #1183
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
"Satsa på fel karriär ibland"? IBLAND? Hon har ju själv erkänt att hon aldrig tjänat så mycket pengar som när hon var städare och hon erkänner att hon vill vara ekonomiskt oberoende innan 40 så varför kan hon inte tänka och förstå vad det är hon ska satsa på?

Ja, för hennes del är det väl förtidspension hon skall satsa på om hon vill bli ekonomiskt oberoende innan 40..
2007-12-27, 00:43
  #1184
Medlem
Håller med "Don Johnson". Förstår inte den här personförföljelsen och kan inte... uppenbarligen... låta bli att skriva det.
2007-12-27, 01:33
  #1185
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
text
Mvh Don Johnson
Vad drack du för glögg i jul? Ge mig receptet, du verkar vara helt väck ju!
2007-12-27, 06:08
  #1186
Medlem
Vi förstår ju alla att D. Johnson är sarkastisk?
2007-12-27, 07:49
  #1187
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Håller med "Don Johnson". Förstår inte den här personförföljelsen och kan inte... uppenbarligen... låta bli att skriva det.

Vad då taskigt?? Är tex. recensenter som recenserar artister och filmer taskiga om artisten sjunger falskt och recensenten skriver det?
Ställer man upp offentligt och säger saker så måste vi ju andra få ifråga sätta det som sagt och görs. När tex. LR ställer upp på ett politiskt parti så måste vi andra väljare få säga vad vi tycker om partiet och dess program och dess företrädare. Är det ett bra program och verkar parites företrädare seriösa?
2007-12-27, 08:14
  #1188
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0bin86
Vi förstår ju alla att D. Johnson är sarkastisk?
Fel! Vi förstår alla att D. Johnsson tillhör de evigt hjärndödas skara, alt. ett megatroll som fortfarande raglar omkring i drogdimman. Seriös är skribenten definitivt icke!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in