2008-06-03, 20:39
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Det som Herr Kokain kommer ihåg bäst från BB tiden är:

Oh ja, du är mitt eget Hänt Extra.

Jag hade en gång i tiden en massa Farmor-citat från BB-tiden och jag vill minnas att någon lade in en liknande lista i del 1 av tråden. Jag orkar inte söka men kanske någon sparade den listan på ett bra ställe som man också MINNS var det braiga stället var efter några år....jag har tappat bort min har jag nu märkt efter att ha letat. Hittade dock en massa Elita-citat men det är en annan tråd det.

Åh, du smickrar mig. Jag får väl hoppas att jag klarar av att leva upp till din syn av mig även i fortsättningen. Du överlevde min fb-paus ser jag så du fann nog en hänt extra-vikarie.
.
2008-06-03, 22:07
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Nu kan vi nog snart läsa om när anknäbben åker på lyxkryssning

http://www.ncl.com/nclweb/pressroom/pressRelease.html?storyCode=PR_060208
Tror snarare att vi får läsa om när Farmor blir seriös och går till sjöss!
Hon hade för högtflygande planer som flygvärdinna och vill nu vandra med bägge fötterna på däck!
Hon har alltid beundrat personalen på Djurgårdsfärjorna som verkligen får se världen. Nu skall hon bli seriös och bli kapten på en sådan eller åtminstone städare och då kommer alla som ser ner på henne att bli förbluffade av hur seriös hon är!

Ja, Bionda om du tar en karriär som städare så kommer jag att respektera dig jävligt mycket mer än idag kan jag garantera.

// Dempa

Edit: Tar dom svensk valuta på Djurgården eller är det Djuro som gäller där?
Senast redigerad av dempa69 2008-06-03 kl. 22:11. Anledning: Lade till en valuta
2008-06-03, 23:37
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Ja, Bionda om du tar en karriär som städare så kommer jag att respektera dig jävligt mycket mer än idag kan jag garantera.
Faktum är att hon jobbade som städare när hon var WT i Västerås. Hon har också sagt att hon aldrig har tjänat bättre än när hon var nattstäderska på nått ställe. Om jag minns rätt så gillar hon att städa tydligen.
2008-06-04, 00:15
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Faktum är att hon jobbade som städare när hon var WT i Västerås. Hon har också sagt att hon aldrig har tjänat bättre än när hon var nattstäderska på nått ställe. Om jag minns rätt så gillar hon att städa tydligen.
Väl medveten om detta. Det var därför jag medvetet påpekade just det yrket.
Men vad säger du, jag skulle respektera henne mer som en städare eller som det heter hygientekniker än som en flamsa i pressen.

// Dempa
2008-06-04, 00:32
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Väl medveten om detta. Det var därför jag medvetet påpekade just det yrket.
Men vad säger du, jag skulle respektera henne mer som en städare eller som det heter hygientekniker än som en flamsa i pressen.

// Dempa
Nä, en människa som söker offentlig bekräftelse och nu använder sin son till detta spottar jag på. Oavsett om de är städare eller läkare.
2008-06-04, 00:45
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Nä, en människa som söker offentlig bekräftelse och nu använder sin son till detta spottar jag på. Oavsett om de är städare eller läkare.
Nu är jag inte som Donny boy och förlåter henne men....
Om hon ger faan att gå ut i pressen så snart hon har skoskav......
Om hon ger faan att byta karriärer hela tiden.....
Om hon håller sig borta från mediacirkusen 10 är.......

// Dempa
2008-06-04, 03:10
Medlem
.Fiona.s avatar
Citat:
Varsågod MissT, varning dock för att bilden passar i Mondo,Gore,Bizarre-forat.
http://www.freewebs.com/politiskt/rosing.htm

Dempa

Tack för länken, den förgyllde i denna sömnlösa natt. Kommer ihåg att jag såg några avsnitt av BB. Reagerade på hur Linda slafsade när hon åt. Guuud vilken hemsk människa, tidningarna borde inte skriva om hennes skoskav och myggbett, fast läsarna vill väl ha något att förfasa sig över.
2008-06-04, 16:59
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Varsågod MissT, varning dock för att bilden passar i Mondo,Gore,Bizarre-forat.
http://www.freewebs.com/politiskt/rosing.htm

Dempa

Haha, tack för varningen. Jag satt här och tänkte att allt jag ser bara är på låtsas och så klarade jag mig från mardrömmar vettu.

Har skrattat åt svar och citat och insett att människan är på tok för osynlig i media numera - fram för fler ankor!!
2008-06-04, 17:11
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Vem orkar bry sig om en blonderad ful wt brud från Hallstahammar ?
IQ = 0 och särar på benen för alla som har e lina över eller som hon tror att hon kan få nått av.
Hon borde skickas till mörkaste afrika som SIDA bistånd.

Om du inte vore så trött så skulle du se humorn i det. Det är som skolans roliga timme när hon kvackar till i pressen eller i bloggen och tänk att få möjligheten att uppleva det i vuxen ålder, det du! Vakna och läs det för vad det är så förstår du grejen.
.
2008-06-04, 18:09
Medlem
Laktostolerants avatar
Hon lär nyss ha flyttat in till stan. Nån som har sett skatan i krokarna?
2008-06-04, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant
Hon lär nyss ha flyttat in till stan. Nån som har sett skatan i krokarna?

Linda stod och pratade en kvart med en kortare tjejpolare utanför ICA:s kassor i Ringen, snyggare och skönt bystig som vanligt. Hon var huvudet högre än polaren och hon både pratade och spanade in alla som spanade in henne. Hon har en gåva, man tror när man står där i ICA:s postkassa att hon spanar åt mitt håll, hon bjussar på blickar. Gillar det.
Detta skådespel utspelade sig vid 15.00-16.00 tiden tisdagen den 3 juni 2008

Vet inte vad det är med mig, inte första gången jag tror Linda flirtar med mig, senast före ICA var på Sheraton i sittbaren när hon var ute med Fjant-Fadde.

Bludder kändiskåt på Linda

*
Senast redigerad av Bludder 2008-06-04 kl. 22:15.
2008-06-04, 22:30
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Linda stod och pratade en kvart med en kortare tjejpolare utanför ICA:s kassor i Ringen, snyggare och skönt bystig som vanligt. Hon var huvudet högre än polaren och hon både pratade och spanade in alla som spanade in henne. Hon har en gåva, man tror när man står där i ICA:s postkassa att hon spanar åt mitt håll, hon bjussar på blickar. Gillar det.
Detta skådespel utspelade sig vid 15.00-16.00 tiden tisdagen den 3 juni 2008

Vet inte vad det är med mig, inte första gången jag tror Linda flirtar med mig, senast före ICA var på Sheraton i sittbaren när hon var ute med Fjant-Fadde.

Bludder kändiskåt på Linda

*
Tjena, en rekommendation när du är i närheten. Testa

Bara ett vänligt tips om du tycker Farmor är läcker!

// Dempa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in