Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Annars kan väl
Tolvan och/eller
MissTaken skriva en snabb sammanfattning om vad hon har gjort från 2003 och framåt. De har avsevärt bättre koll än jag. (skvallerkärringar

)
Haha, man kanske skulle kunna tro att jag var en av dem som skulle kunna göra nåt dylikt men jag är tyvärr fel person. Skvallerkäring eller inte - du är ändå medveten om att jag och Tolvan finns och vad vi skriver så jag gissar att det är till belåtenhet herr/fru Cousin Cocaine?
Vi kan starta en liten stafett där alla bidrar med nåt de minns av Farmors liv från det hon blev kändis?
Mitt bidrag för stunden är att jag minns henne från Big Brother och hon gick in i huset som en faktiskt vacker ung tjej som då hade all potential i världen att göra ett bestående intryck - ett positivt sådant alltså. Det dalade dock snabbt när jag insåg att hårblekmedlet ihop med silikonet i tuttarna startat en kemisk reaktion och hon började förgylla mina dagar med oförglömliga citat som tex: "vem uppfann vattnet? Det enda jag är bra på är att knulla, är jag snygg, säg att jag är snygg" och många, många fler helt ogenomtänkta...nä just, det var ju den kemiska reaktionen så hon kunde inte hjälpa det.
Mitt favoritminne av Farmor är ändå när hon var politiker i en kvart, seriös sådan också och hade ett valmanifest som inte riktigt var av denna värld. Det jag minns i hastigheten är att Unika Partiet på fullaste allvar menade att man inte ska räknas som vuxen förrän man är 30 och de skulle bekämpa bla kropps- och utseendefixeringen. Hur var det nu talesättet säger - rätt man på rätt plats? Inte ett rätt alls!
Farmor skulle delta i Melodifestivalen för ett citat "hemligt land" slut citat men efter en tid så tystnade hon och inget hände. Svaret får vi dock i hennes egen blogg på hankypanky-forumet eller vad det heter. När hon fick klart för sig att hon var tvungen att sjunga live, utan att först ha blivit "uppsnyggad" i rösten så lade hon ner det och jag vill minnas att hon skrev att anledningen var att hon inte kan sjunga. *Har du läst det DonnyBoy?

*
Hon förgyller mina dagar så snart hon öppnar munnen så jag förmodar det är nån variant av hatkärlek jag känner till detta förvuxna barn.
Stafettpinnen överlämnas till....?

.