2008-06-01, 16:57
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
  • Pokerkarriären las ner innan den började.
  • Porrfilmskarriären verkade mest vara en lögn från LR:s sida för att få ett mittuppslag i Sexpressen.
  • Nu ska hon bli "seriös" flygvärdinna. (AKA ragga en ny sugardaddy i nån lounge på Arlanda)

Okidoki!

Då får vi väl hålla tummarna att det går bättre uppe i luften som flygvärdinna då...Hon kan ju inte befinna sig mellan två jobb hela livet, den lilla snärtan....
2008-06-01, 17:02
Medlem
kentabarss avatar
Citat:
  • Nu ska hon bli "seriös" flygvärdinna. (AKA ragga en ny sugardaddy i nån lounge på Arlanda)
Om hon lyckas hitta någon så lär det inte hålla speciellt länge.
2008-06-01, 21:02
Medlem
Citat:
  • Pokerkarriären las ner innan den började.
  • Porrfilmskarriären verkade mest vara en lögn från LR:s sida för att få ett mittuppslag i Sexpressen.

Kan alltid hoppas att hon snubblar ur planet när det ska "lägga" till och bryter nacken. usch för henne
2008-06-01, 22:29
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Jag orkar inte läsa igenom hela tråden, fast vad jag är intresserad av är hur det gick med hennes karriär som pokerproffs och porrfilmsaktris...Är inte så uppdaterad i ämnet...Är det någon som vet?
Annars kan väl Tolvan och/eller MissTaken skriva en snabb sammanfattning om vad hon har gjort från 2003 och framåt. De har avsevärt bättre koll än jag. (skvallerkärringar )
2008-06-02, 17:31
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Annars kan väl Tolvan och/eller MissTaken skriva en snabb sammanfattning om vad hon har gjort från 2003 och framåt. De har avsevärt bättre koll än jag. (skvallerkärringar )

Haha, man kanske skulle kunna tro att jag var en av dem som skulle kunna göra nåt dylikt men jag är tyvärr fel person. Skvallerkäring eller inte - du är ändå medveten om att jag och Tolvan finns och vad vi skriver så jag gissar att det är till belåtenhet herr/fru Cousin Cocaine?

Vi kan starta en liten stafett där alla bidrar med nåt de minns av Farmors liv från det hon blev kändis?

Mitt bidrag för stunden är att jag minns henne från Big Brother och hon gick in i huset som en faktiskt vacker ung tjej som då hade all potential i världen att göra ett bestående intryck - ett positivt sådant alltså. Det dalade dock snabbt när jag insåg att hårblekmedlet ihop med silikonet i tuttarna startat en kemisk reaktion och hon började förgylla mina dagar med oförglömliga citat som tex: "vem uppfann vattnet? Det enda jag är bra på är att knulla, är jag snygg, säg att jag är snygg" och många, många fler helt ogenomtänkta...nä just, det var ju den kemiska reaktionen så hon kunde inte hjälpa det.

Mitt favoritminne av Farmor är ändå när hon var politiker i en kvart, seriös sådan också och hade ett valmanifest som inte riktigt var av denna värld. Det jag minns i hastigheten är att Unika Partiet på fullaste allvar menade att man inte ska räknas som vuxen förrän man är 30 och de skulle bekämpa bla kropps- och utseendefixeringen. Hur var det nu talesättet säger - rätt man på rätt plats? Inte ett rätt alls!

Farmor skulle delta i Melodifestivalen för ett citat "hemligt land" slut citat men efter en tid så tystnade hon och inget hände. Svaret får vi dock i hennes egen blogg på hankypanky-forumet eller vad det heter. När hon fick klart för sig att hon var tvungen att sjunga live, utan att först ha blivit "uppsnyggad" i rösten så lade hon ner det och jag vill minnas att hon skrev att anledningen var att hon inte kan sjunga. *Har du läst det DonnyBoy?*

Hon förgyller mina dagar så snart hon öppnar munnen så jag förmodar det är nån variant av hatkärlek jag känner till detta förvuxna barn.

Stafettpinnen överlämnas till....?
.
2008-06-02, 19:28
Medlem
Och bitchtour-sidan ligger fortfarande uppe med ett par sorgliga filmklipp. Som en ledsam gravsten över något som skulle blivit så bra och rosa men blev svart.

Denna anka är verkligen i en klass för sig. Läste häromdagen att hon har bett Fadde dra för femtioelfte gången. Gäsp.

Apropå Fadde så har jag lite saftigt skvaller. Min sambos väninna som hon pluggade ekonomi med på SU, hjälpte Fadde med räkenskaperna på hans firma. Det är ingen underdrift att påstå att karln fifflade med kredit och debet så mycket det bara gick. Men lagens långa arm hann ifatt honom till slut.
2008-06-02, 19:37
Bannlyst
Jag minns mest från BB tiden att hon hade en sådan vidrig hygien
att gå från att ha knullat till att inte duscha ens och sitta vid middagsbordet och käka med fingrarna i maten
ryyyser
nä hennes hygien var den jag mest hängde upp mig på eller rättare sagt bristen av

Sedan minns jag även när hon frågade en av killarna vem som var snyggast i BB huset och han svarade MALIN
hennes blick och ansikte haha jag har nog aldrig sett någon bli så öppet arg/besviken/förnedrad och förrvirrad på samma gång.

och att hon på fullaste allvar trodde att hon blev brun av att sitta i bastun..
2008-06-02, 20:04
Medlem
BettyBoop80s avatar
[quote=MissTaken]

"vem uppfann vattnet? Det enda jag är bra på är att knulla, är jag snygg, säg att jag är snygg" och många, många fler helt ogenomtänkta...nä just, det var ju den kemiska reaktionen så hon kunde inte hjälpa det.

Haha...men seriöst vem uppfann vattnet?? (hmmm...sarkasm kanske inte framgår genom text...)

Mitt favoritminne av Farmor är ändå när hon var politiker i en kvart, seriös sådan också och hade ett valmanifest som inte riktigt var av denna värld. Det jag minns i hastigheten är att Unika Partiet på fullaste allvar menade att man inte ska räknas som vuxen förrän man är 30 och de skulle bekämpa bla kropps- och utseendefixeringen. Hur var det nu talesättet säger - rätt man på rätt plats? Inte ett rätt alls!

Inte vuxen förrän man é 30...då får jag väl flytta hem till mor å far igen...de blir nog glada...
Och utseendefixeringen... jag tror jag skrattar ihjäl mig!!

Farmor skulle delta i Melodifestivalen för ett citat "hemligt land" slut citat men efter en tid så tystnade hon och inget hände. Svaret får vi dock i hennes egen blogg på hankypanky-forumet eller vad det heter. När hon fick klart för sig att hon var tvungen att sjunga live, utan att först ha blivit "uppsnyggad" i rösten så lade hon ner det och jag vill minnas att hon skrev att anledningen var att hon inte kan sjunga.

Hahaha...kom hon på det NU??? Bara någon singel för sent men jaja...vissar iof på en självinsikt jag inte trodde LR hade.

Detta inlägget fick mig att skratta så jag fick ont i magen...att få alla Rosings briljanta saker på samma gång...perfekt. Jag är alldeles ny i tråden. Jag tror jag får läsa försiktigt för min mages skull
2008-06-02, 20:17
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
"vem uppfann vattnet? Det enda jag är bra på är att knulla, är jag snygg, säg att jag är snygg" och många, många fler helt ogenomtänkta...nä just, det var ju den kemiska reaktionen så hon kunde inte hjälpa det. [/b]

Haha...men seriöst vem uppfann vattnet?? (hmmm...sarkasm kanske inte framgår genom text...)

[/b]
Inte vuxen förrän man é 30...då får jag väl flytta hem till mor å far igen...de blir nog glada...
Och utseendefixeringen... jag tror jag skrattar ihjäl mig!!

Farmor skulle delta i Melodifestivalen för ett citat "hemligt land" slut citat men efter en tid så tystnade hon och inget hände. Svaret får vi dock i hennes egen blogg på hankypanky-forumet eller vad det heter. När hon fick klart för sig att hon var tvungen att sjunga live, utan att först ha blivit "uppsnyggad" i rösten så lade hon ner det och jag vill minnas att hon skrev att anledningen var att hon inte kan sjunga.

Hahaha...kom hon på det NU??? Bara någon singel för sent men jaja...vissar iof på en självinsikt jag inte trodde LR hade.

Detta inlägget fick mig att skratta så jag fick ont i magen...att få alla Rosings briljanta saker på samma gång...perfekt. Jag är alldeles ny i tråden. Jag tror jag får läsa försiktigt för min mages skull

Det du...när kemikalieförstörda hjärnceller ska filosofera och vara "djupa" så tar man i ordentligt - "vem uppfann vattnet?"! En klassiker, jag hoppas att hon kan fundera vidare och kanske snart komma med en teori.

Ang valmaifestets punkter: Inte bara du i såna fall - HON i allra högsta grad trots att hon är över 30.

Haha, bättre sent än aldrig så vi får vara tacksamma att hon faktiskt bevisat att hon kan - synd hon inte kan oftare.

Välkommen till tråden och jag hoppas att du fortsätter skriva här!

PS: Visste ni om att man bara får inkludera 10 bilder/smileys i era inlägg? Första ggn jag stöter på det meddelandet under mina år här. Nu vet jag dock så några av dina i citeringen fick stryka på foten.
.
Senast redigerad av MissTaken 2008-06-02 kl. 20:20. Anledning: lagade citatklamrarna så det blev korrekt.
2008-06-02, 21:31
Medlem
BettyBoop80s avatar
Tackar, jag känner mig välkomnad hit

Satt och tänkte på Unika Partiets valmanifest...kanske de ville använda Rosing som ett exempel på att utseendehetsen har gått för långt...men hon fattade det aldrig utan trodde att hon var deras ansikte utåt? Människan ser ju inte naturlig ut precis...

För det var väl fler än hon som låg bakom "partiet"...erkänner att jag inte satte mig in i det partiet alls...
2008-06-02, 21:35
Bannlyst
Linda / BB:

"Vi måste se till att skärpa oss mellan 19 och 20 för då sänds programmet!"¨
2008-06-02, 21:51
Medlem
dempa69s avatar
Linda BB03
Använder dom svenska pengar på Gotland?
Har ni limousiner och sådant i Luleå! Jag vet att ni har bilar och sånt men...

// Dempa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in