2008-01-27, 21:39
  #1381
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Du ÄR ett troll! Du driver med oss! För så in i helvete hjärndöd kan ingen vara så han/hon kastar ur sig såna saker om Bionda som du gör! Angående hennes senaste uttalande om att hon inte kan sluta manipulera sitt utseende på konstgjord väg så mörkar hon tydligen ett ingrepp som hon gjort: Lobotomi! Men du kan kanske berätta mer, sanningsvittnet Don Johnson!

Börjar bli less på att få sådana här kommentarer, hjärndöd? Undra vem som är det, det är ju sådana som dig som kastar ur sig nedlåtande kommentarer och är allmänt nedlåtande till en person du aldrig träffat.
2008-01-27, 22:00
  #1382
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Börjar bli less på att få sådana här kommentarer, hjärndöd? Undra vem som är det, det är ju sådana som dig som kastar ur sig nedlåtande kommentarer och är allmänt nedlåtande till en person du aldrig träffat.

haha det är lika bra du erkänner att du är antingen en väldigt nära vän som inte kan se vem Linda är eller så retas du bara
för INGEN vettig person kan ha dom åsikterna som du har om henne.
Herregud hon har ju om och om igen visat vad hon går för ...dvs inget.
2008-01-27, 22:51
  #1383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Nej det har jag inte, borde jag det? Mongo? Är jag inte.

Jösses...
Ta då och kolla upp lite om honom, det är en person som KUNDE sjunga, och som fick besöka de stora scenerna, och då snackar vi inte skitscener som globen, utan riktiga scener som Metropolitan, Covent Garden och liknande...

Men med dina referenser förstår jag om du tycker Linda kan sjunga, du har tydligen inte hört annat.
2008-01-30, 01:20
  #1384
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dengroth
Jösses...
Ta då och kolla upp lite om honom, det är en person som KUNDE sjunga, och som fick besöka de stora scenerna, och då snackar vi inte skitscener som globen, utan riktiga scener som Metropolitan, Covent Garden och liknande...

Men med dina referenser förstår jag om du tycker Linda kan sjunga, du har tydligen inte hört annat.

Jodå har hört många artister sjunga, tycker Linda är en blandning mellan whitney houston och tina turner. Linda är en utav dom som skulle kunna bli något stort, bara hon fortsätter kämpa på. Hon har nog det bästa råmatrial till röst jag någonsin hört.
2008-01-30, 01:25
  #1385
Medlem
Nailss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Jodå har hört många artister sjunga, tycker Linda är en blandning mellan whitney houston och tina turner. Linda är en utav dom som skulle kunna bli något stort, bara hon fortsätter kämpa på. Hon har nog det bästa råmatrial till röst jag någonsin hört.
Ähum, det här trollandet kommer du inte långt med. Kan du bedöma röstkvalitet? Kan du berätta lite om dina musikaliska kunskaper?

Här är en länk för den som vill ha ett smakprov på hur denna dam låter. Blandning av Whitney & Tina? Jo jag tackar jag...
2008-01-30, 01:26
  #1386
Medlem
theKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
haha det är lika bra du erkänner att du är antingen en väldigt nära vän som inte kan se vem Linda är eller så retas du bara
för INGEN vettig person kan ha dom åsikterna som du har om henne.
Herregud hon har ju om och om igen visat vad hon går för ...dvs inget.

...förutom slutförvaring av kemiskt avfall!
2008-01-30, 01:52
  #1387
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nails
Ähum, det här trollandet kommer du inte långt med. Kan du bedöma röstkvalitet? Kan du berätta lite om dina musikaliska kunskaper?

Här är en länk för den som vill ha ett smakprov på hur denna dam låter. Blandning av Whitney & Tina? Jo jag tackar jag...

Jag har ju redan kommenterat det där klippet, lite längre upp.

Alkohol och sång är inte faktorer som går särskilt bra ihand. Visst Linda var med oerfaren där men det måste sägas att det var innan hennes sånglektioner. Det är 5 år sedan, mycket har hänt. Hon har lärt sig använda sin vackra röst på rätt sätt nu. Jo hon är faktiskt i mina ögon en blandning mellan Whitney & Tina hon har det där lite maskulina men kan sjunga ut väldigt fint.
2008-01-30, 01:58
  #1388
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Jo hon är faktiskt i mina ögon en blandning mellan Whitney & Tina hon har det där lite maskulina men kan sjunga ut väldigt fint.

Jag tycker det är mer en blandning av Celine Dion och Carola. Nej vänta, jag menar Lemmy Kilminster och Birgit Friggebo.
2008-01-30, 02:08
  #1389
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Jag har ju redan kommenterat det där klippet, lite längre upp.

Alkohol och sång är inte faktorer som går särskilt bra ihand. Visst Linda var med oerfaren där men det måste sägas att det var innan hennes sånglektioner. Det är 5 år sedan, mycket har hänt. Hon har lärt sig använda sin vackra röst på rätt sätt nu. Jo hon är faktiskt i mina ögon en blandning mellan Whitney & Tina hon har det där lite maskulina men kan sjunga ut väldigt fint.

Varför antyder du att det var alkohol inblandat vid detta "framträdande"? Jag är inte bombsäker, men jag har för mig att detta var vid ett nyktert tillfälle som Lionda underhöll sina cellkamrater. Är det vid 2.30 in i klippet som du anser att hon visar sin förmåga att sjunga ut?
2008-01-30, 07:52
  #1390
Medlem
Spoke_islands avatar
Don J. är ett troll, Punkt slut! Nu tar vi alla o blockerar honom, ignore, så är vi av med det irritationsmomentet. Haan upphörde att vara rolig efter första inlägget.
2008-01-30, 11:10
  #1391
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Don J. är ett troll, Punkt slut! Nu tar vi alla o blockerar honom, ignore, så är vi av med det irritationsmomentet. Haan upphörde att vara rolig efter första inlägget.
Varför då? Alla har rätt till en åsikt.Trodde detta var ett diskutions forum.Hur roligt vore det att hänga på flashback om det inte fanns såna här lirare?
2008-01-30, 15:31
  #1392
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Varför då? Alla har rätt till en åsikt.Trodde detta var ett diskutions forum.Hur roligt vore det att hänga på flashback om det inte fanns såna här lirare?

Grejen är jo att även om du skulle få fram en filmsekvens, där Linda äter bajs samtidigt som hon gör en dubbelnegermacka, så skulle Don J påpeka hur det på något sätt bevisar Lindas storhet, hur hon vågar testa det mesta och att hon snart står på ”Maddison Square Garden” och sjunger för USA's President

Detta gör Don J till ett troll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in