2009-01-25, 17:05
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jadu MaeWest...Det är mer vett än skit i dig. Jag tar tillbaka en del av min irritation över dig och ber lite om förlåtelse/förståelse över min tidigare ilska. Verkligheten överträffar dikten. Ha det gott /cat

Har du varit irriterad på mig?

Patsys världsbild har ett centrum, och det är hon själv. Hennes vänkrets består av två sorters människor....de få som ser henne som gudinna, och så de övriga som bara är avundsjuka, utan liv och inte har någon tid för botox inbokad.

Att dissa sin mor och anklaga henne för att inte få tillräckligt med uppmärksamhet under sin tonårstid för att sedan totaldissa sin egna tonårsdotter....säger allt om vad som rör sig i skallen på Patsy!
2009-01-26, 07:56
Bannlyst
Bloggar som behöver lite unika ipnummer :D

http://blogg.stureplan.se/sophie
http://video.feber.se
http://blogg.tkj.se/

just dom tre behöver lite mer besök tycker jag

dom ligger två under Lindas blogg på bloggportalen och en ligger just före och iom Linda inte bryr sig om sina besökare och läser aldrig kommentarerna finns det ingen som helst anledning till att öht besöka hennes blogg.
låt den sjunka som en sten.
2009-01-26, 09:22
Medlem
xxx
Senast redigerad av annobecq 2009-01-26 kl. 09:39. Anledning: är inte uppdaterad, ångrar inlägg-brutalt.
2009-01-26, 09:40
Medlem
z2joiss avatar
Hm, sidan 666... say no more

Det sägs att du kommer att servera en brösttårta på kalaset?

– Ha ha, ja. Det är ju jag, två bröst. Man får bjuda lite på sig själv tycker jag. Det är en rolig grej. Men jag kan inte avslöja exakt hur tårtan kommer att se ut. Det ska vara en överraskning.

Vad är överraskningen då, färgen på vårtgårdarna?

Och outfiten, är den planerad?

– Oh ja. Jag kommer att ha en väldigt sexig och väldigt elegant klänning, men så klart är den också hemlig än så länge.

Hemliga Linda är i Turkiet och låtsas spela in TV. I själva verket kommer hon gå på shoppingrundor på Istanbuls marknader med den ena tönten efter den andra. Sedan kommer kanal 5 att behöva göra omtagningar på alla "romantiska middagar" med töntarna, eftersom de blev så tråkiga. Vilket gör att de får boka om flyget till onsdagkväll, och flyget blir bombhotat av en anonym FB:are vilket får till följd att Linda missar sin egen fest. Hoppas. Hoppas. Hoppas.
2009-01-26, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Det sägs att du kommer att servera en brösttårta på kalaset?

– Ha ha, ja. Det är ju jag, två bröst. Man får bjuda lite på sig själv tycker jag. Det är en rolig grej. Men jag kan inte avslöja exakt hur tårtan kommer att se ut. Det ska vara en överraskning.

Vad är överraskningen då, färgen på vårtgårdarna?

Och outfiten, är den planerad?

– Oh ja. Jag kommer att ha en väldigt sexig och väldigt elegant klänning, men så klart är den också hemlig än så länge.

Hemliga Linda är i Turkiet och låtsas spela in TV. I själva verket kommer hon gå på shoppingrundor på Istanbuls marknader med den ena tönten efter den andra. Sedan kommer kanal 5 att behöva göra omtagningar på alla "romantiska middagar" med töntarna, eftersom de blev så tråkiga. Vilket gör att de får boka om flyget till onsdagkväll, och flyget blir bombhotat av en anonym FB:are vilket får till följd att Linda missar sin egen fest. Hoppas. Hoppas. Hoppas.

Har detta med brösttårtan tagits upp tidigare i tråden?

Är det någon härinne som begriper detta med Ola Rapace och (hm) Kleerup?
Är de inte väldigt omaka Linda? Kan dessa två vilja sammanblandas med henne?

Och vilka ur media/populärkultureliten kommer att våga dyka upp -- även om de med skräckblandad förtjusning skulle vilja skåda spektaklet?
2009-01-26, 10:25
Medlem
Kan tänka mig hur dett sett ut på de mer ansedda redaktionerna - hur det raljerats över denna inbjudan, även om jag tror att de flesta struntar i henne.
Men att gå så långt som att synas på hennes fest, är det nog få som skulle vilja ställa upp på.
2009-01-26, 10:35
Medlem
dempa69s avatar
Någon som reflekterat i hur svårt det är att få tag i henne ibland och hur enkelt det är annars???
http://www.expressen.se/noje/1.1441495/kanal-5-i-krismote-om-rosing
Citat:
Ursprungligen postat av Expressen
Linda Rosing har inte gått att nå för en kommentar.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4259897.ab
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
Hur går det förresten med inspelningarna till ”Den rätte för Rosing”?
– Det går fint. Jag är i Turkiet just nu och spelar in. Men jag kommer hem lagom till festen.
2009-01-26, 12:41
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq

Jo, i höstas bekände Linda att hon var kåt på Ola. Det var också anledningen till att hon gick och såg honom i en pjäs på Elverket. Efter föreställningen lyckades Linda posera med Ola i baren på ett fotografi. Efter detta fantastiska möte anser Linda att Ola är en av hennes fem närmaste vänner som hon litar på till 100%

Kleerup satte hon på efter sin förebild Gynning varit där.

De har dock en sak gemensamt, alla tre knarkar.

Kleerup kommer kanske, han har ju sagt att han är vän till Linda. Ola sitter väl inne?
2009-01-26, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq

Och vilka ur media/populärkultureliten kommer att våga dyka upp -- även om de med skräckblandad förtjusning skulle vilja skåda spektaklet?

Ola och Linda är ju en "perfect match"
2009-01-26, 13:30
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratatosk66
Ola och Linda är ju en "perfect match"
Soulmeets.
2009-01-26, 13:43
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Soulmeets.

På tal om det - jag undrar om Jannike är bjuden?
2009-01-26, 14:50
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
På tal om det - jag undrar om Jannike är bjuden?

Jannike "Tack Gud för att du gav oss varandra till varandra" , ja... Njae, mammor som sätter sina barn före Ankan är nog INTE bjudna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in