2008-07-13, 10:54
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sony Ericsson
Det skulle han nog redan gjort om det inte var så att lissan lärt sig att media är makt. Hon är som alla andra tonåringar intresserade av att ha kul och nu när hon insett vem hennes mamma är så är ju Linda en drömmamma i hennes ögon. Pappan kommer nog ha stora problem med att få hem sin tonåring till bygden efter en sommar hos mamma. (och glöm inte Bobby och Alex). Han kommer få hem en tungpiercad blondin istället för sin brunhåriga heltungade dotter.

Jojo, men nu är det ju så att Melissa bara är 14 år så det räcker ju faktiskt med att han vågar vara förälder och visa vem det är som ÄR föräldern. Passar inte dotterns förehavanden föräldern så är det ju bara att han åker och hämtar henne och då spelar det ingen roll hur mkt ungen gnäller. Att Linda skulle gnälla tar jag som en petitess i sammanhanget för jag tror att hon inte skulle ha något för det.
.
2008-07-13, 10:57
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sony Ericsson
(...) Han är ingen höjdarpappa själv. Med Linda kommer grabben i allafall ut i lekparken med.

Det är NOG inget större plus i kanten på den positiva sidan trots allt, vårdnad innebär så otroligt mkt mer. Med ett liv med pappan så kanske han skulle kunna gå själv till en park och leka med sina vänner...
.
2008-07-13, 11:32
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1:

"Ska på bio premiär kl:13!
Published: Idag, 10:16

Första natten i våran nya lägenhet gick jättebra.
Jag och barnen har sovit som stockar.

Då undrar ni säkert varför skulle vi inte
sova bra?

Men det är ju så där att när man sover borta första
gångerna. Så är det nya ljud och så där som man
inte är van vid. Men inte här inte.

Det är så lugnt och skönt här.

Sitter nu vid köksbordet och min utsikt är bara skog.
Så skönt att slippa se in till någon granne eller någon
innegård eller nåt.

Utan här har jag bara skogen som öppnar sig för mig.
Så fridfullt och fint.

Jag ska lägga upp bilder sen när jag är klar så ska ni få
se vad fint det har blivit.

Men just nu är det kartonger och saker huller om buller
som ni förstår.

Om tre timmar ska jag och barnen gå på biopremiären
"Kung fu pandan". (tror den heter så).

Så nu är det frukost time hos Rosing!"

Nä, jag kan ärligt säga att jag inte undrade varför de inte skulle sovit bra. Jag tror de flesta håller med mig om att det är konstigare att sova bra första natten på nytt ställe, i ny säng etc...
.
2008-07-13, 12:42
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
*iik* Bild nummer 2 är totalt gay. Och vad bild nummer 3 har med saken att göra kan man undra (förutom det faktum att hennes gigantoego måste tillfredsställas)

Hon kommer inte ha några abstinens problem med en dalande modellkarriär iallafall....Bara tvinga barnen fota henne lite mer
2008-07-13, 12:55
Medlem
rangels avatar
Hur fan kan hon få så många kommentarer? Har inte orkat läsa dem men är det FB-folk som spammar?
2008-07-13, 13:01
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rangel
Hur fan kan hon få så många kommentarer? Har inte orkat läsa dem men är det FB-folk som spammar?

De negativa kan väl vara fb-folk eller såna som på ett eller annat sätt kommit i kontakt med henne genom åren. De positiva är fjortisar eller hennes släktingar och vänner.
.
2008-07-13, 13:04
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Skrevs: 22 minuter sedan
Från: Ej registrerad medlem

Riktigt skarp bild på dig. Blir nästan lite kär, fast jag är tio år yngre. Men åldern sätter inga gränser!=) Ha en toppendag!

Säkerligen
2008-07-13, 15:40
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Det är väl melissas kompisar,deras pappor och övriga manliga släktingar. Sedan ett gäng bögar och lesbianer. Fjortisar från byhåla som tror att livet i stockholm är som det linda lever.
2008-07-13, 15:56
Medlem
hamadas avatar
hejhopp!

har inte varit här på lääänge men läser med förundran denna roliga tråd!
Fantastiskt att ni orkar hålla liv i tråden - detta inte sagt med ironi, trodde LR skulle vara glömd efter ett par år.....men hon bloggar också. Något jag reagerar på är att hon sällan ler med öppen mun. Kan hon inte få upp läpparna till ett normalt leende månntro?

F ö är hon otroligt egoistisk och så korkad att det nästan är synd om henne - lite lyteskomik över alltihop - men det förstår inte hon. Kanske bra
2008-07-13, 16:05
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det är väl melissas kompisar,deras pappor och övriga manliga släktingar. Sedan ett gäng bögar och lesbianer. Fjortisar från byhåla som tror att livet i stockholm är som det linda lever.

Och så ska vi nog inte glömma DonnyBoy, han bidrar nog också!
.
2008-07-13, 16:08
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
hejhopp!

har inte varit här på lääänge men läser med förundran denna roliga tråd!
Fantastiskt att ni orkar hålla liv i tråden - detta inte sagt med ironi, trodde LR skulle vara glömd efter ett par år.....men hon bloggar också. Något jag reagerar på är att hon sällan ler med öppen mun. Kan hon inte få upp läpparna till ett normalt leende månntro?

F ö är hon otroligt egoistisk och så korkad att det nästan är synd om henne - lite lyteskomik över alltihop - men det förstår inte hon. Kanske bra

Det är Farmor som ska ha hela förtjänsten för att denna tråd lever!

Jag tror att hon dödat alla musklerna kring näbbarna så det är en omöjlighet för henne att kunna göra annat än att leverera ett leende modell halvdant.
.
2008-07-13, 16:22
Bannlyst
jag tror att hon tror sig vara lik en viss victoria beckham
när hon plutar med munnen och inte visar sina tänder...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in