2008-04-10, 21:10
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thore Thinner
Enligt FAQ:en på CAT of Sweden (där hon 'utbildat' sej) var ingångslönen för cabin crew 2005 11.400-15.000:- och slutlön 18.000-25.500:- (detta hos svenska bolag).
HERREGUD vilka siffror!!! Jag ska gå in till min chef imorgon bittie, slå näven i hans skrivbord och säga upp mig! (och har jag tur är chefen inte inne..... )
2008-04-10, 21:26
Medlem
Laktostolerants avatar
Inget seriöst flygbolag kommer att anställa henne. Det skulle bara innebära extremt dålig PR.

Jag kan personligen lova att jag aldrig mer kommer att flyga om Linda Rosing blir anställd som flygvärdinna. Det blir SJ nästa i såna fall. Eller taxi. Hela vägen till Madrid.
2008-04-10, 21:49
Medlem
MikeTheBikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant
Inget seriöst flygbolag kommer att anställa henne. Det skulle bara innebära extremt dålig PR.

Oh herre gud! Då var det hon som serverade mig på Nordic Leisures flight till Egypten nyligen... Jag tyckte hon såg bekant ut och barnen i kabinen blev rädda för henne.

Blir de inte nedskjutna över Irak nu med Linda ombord så vet jag inte vad som måste ske för att vi skall slippa eländet!
2008-04-10, 21:52
Medlem
Citat:
Hon klarar att censurera sin blogg iaf. Alla frågor om hon gått på CAT of Sweden plockas bort...

http://expressen.studentum.se/Cabin_Crew_Course_38146.htm

Citat:
Företaget startades 1 januari 2005 av Annika Törnqvist och Ann-Charlott Strandberg
Linda skrev ett tack till dom i första versionen av blogginlägget men raderade sen allt utom Annika.

Observera även:
Citat:
Du får ej ha synlig tatuering / piercing
Läpptatuering.....?
Jaja, det gällde ju bara vid ansökan till kursen.
2008-04-10, 22:19
Medlem
Det ska bli intressant och se vilket flygbolag som anställer en fd. knarkare, som knullat i tv framför svenska folket, som missköter sina barn, som även jobbar som nakenmodell/ (för porrbolaget Private.)

SAS lär det inte bli då de har krav att du ska kunna minst 3 språk.
Jag hoppas personalchefen har koll och är införstådd om vem dom anställer, som ska ansvara för folks säkerhet ombord på flighten.

Hur ska hon få jobb utan erfarenhet? det är svårt att få jobb då Skyways har sagt upp personal, och SAS skär ner och jobbar efter LAS.
Dvs sist in, först ut, därav så är alla deras flygvärdinnor ca 55+.
Det finns massor av flygfolk med erfarenhet som står utan jobb.

Det bolaget kommer jag aldrig mer att flyga med igen.
Senast redigerad av FCKD 2008-04-10 kl. 22:37.
2008-04-10, 22:30
Medlem
Tolvans avatar
Är det något flygbolag som anställer henne så får vi väll skicka in ett kompleterande CV.
2008-04-10, 22:43
Bannlyst
Har hon blivit så jävla fattig så hon vill utnytja flygbolagens generösa flygrabatt på anställda månne?
2008-04-10, 22:58
Medlem
HalleLordis avatar
Ärligt talat, är det inte härligt att hon kammat till sig och skaffat sig ett jobb (eller åtminstone en utbildning). Kul att hennes barn är stolta. Frågan är bara har hon ett jobb nu???? Eller är hon bara utbildad flygvärdinna utan jobb. Riktigt risigt att köpa en utbildning för 17500 utan att ha garantera
t jobb. Suck... White Trash...
2008-04-10, 23:11
Medlem
Thore Thinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oboy
http://expressen.studentum.se/Cabin_Crew_Course_38146.htm

Linda skrev ett tack till dom i första versionen av blogginlägget men raderade sen allt utom Annika.

Ja, det blir lite smålöjligt när hon går in och censurerar både sina egna och andras inlägg i bloggen. Kanske hon blivit lite skrajsen av att hon gått ut med att hon intensivpluggat i flera månader när kursen i själva verket bara är tio dar?
2008-04-11, 00:08
Medlem
menar, vilket flygbolag tror ni det blir?
" vi anställer vilket white thrash som helst, bara de kan engelska och betalar 17.000 hos CAT Of Sweden. ( gärna med 0 erfarenhet )
2008-04-11, 00:31
Medlem
Thore Thinners avatar
Flygrädsla har ett ansikte - DET ÄR MITT!

Från sourze: http://tinyurl.com/57x2vj

Spännande karriärval!
2008-04-11, 07:12
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Från sourze: http://tinyurl.com/57x2vj

Spännande karriärval!

Kanske man får se henne hoppa fallskärm när hon blir för skraj?

Lotta Strandberg på CAT of Sweden har jag för övrigt gått i samma klass med. Visste inte att hon gått in för det yrket..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in